komentarze
  • 1. magic942
    • 2015-10-04 10:56:43
    • *.123.207.135

    Ja też uważam, że kogo stać niech testuje kogo nie stać to nie musi. I tak przepaść finansowa i w wynikach pomiędzy pierwszymi 4 zespołami, a resztą stawki jest ogromna.

  • 2. Blazefuryx
    • 2015-10-04 12:58:50
    • *.dynamic.chello.pl

    1. Wśród tych pierwszych zespołów istnieje pewna różnica finansowa, choć nie tak duża, jak różnica w wynikach, która jest równie duża, jak ta, o której wspomniałeś. Pod tym względem te 2-4 zespoły są takie same, jak reszta stawki.

  • 3. ChrisDeFirenze
    • 2015-10-04 13:17:52
    • *.opera-mini.net

    Kasa, kasa, kasa. Osiągów z prawdziwego zdarzenia brak.
    Powiedzcie, czy nie lepsze byłyby wielkie v12 twin turbo (powiedzmy 2000KM), które wystarczają na jeden, dwa wyścigi, a które i tak wyszły by pewnie kilka razy taniej?
    Dlaczego postęp spowalnia, podraża i tłamsi?
    Najgorsze jest dla mnie to, że kibice (dla których w ogóle sport istnieje), tak naprawdę nie mają nic do powiedzenia.
    Jedyną nadzieją może być ktoś nowy, kto zasiądzie za sterem F1. Totalny reset sportu. Na pewno sporo zespołów by się wykruszyło. Lata pracy, ale po dłuższym czasie znów wszystko byłoby jak trzeba.
    Na tą chwilę to tylko sfera marzeń..

    Macie jakoś pomysł na 'zamach stanu'?
    Już widzę tytuły "FIA pod kontrolą forumowiczów f1.dziel-pasje.pl" :P

  • 4. St Devote
    • 2015-10-04 14:23:10
    • *.static.korbank.pl

    Z cyklu jak zostać Lewisem Hamiltonem: STRENGT. No weakness!
    tinyurl. com /how2becomeLH

  • 5. Grzesiu10
    • 2015-10-04 15:25:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3
    Nawet najwięksi by się na to nie zgodzili, za dużo wpakowali kasy w v6 hybrid aby teraz to wyrzucić do kosza.

  • 6. MacB
    • 2015-10-04 15:59:36
    • *.eduroam.aber.ac.uk

    @3 Zapominasz o tym, że dla wielu zespołów F1 to także poligon testowy dla rozwoju silnikow i technologii dla aut fabrycznych. Zauważ, że większość super samochodów itp. Jest już wyposażona w system KERS. Można nie lubic nowych V6 ale fakt pozostaje taki, że przy niewielkiej pojemności są bardzo wydajne. Silnik jaki proponujesz nie miałby żadnego zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym.

  • 7. R4F1
    • 2015-10-04 17:30:48
    • *.11.216.4

    silniki są w porządku, to wszelkie zakazy, o których mówi Dennis są bzdurne. F1 ma być rozwojowa, a teamy konkurencyjne, ciężko to osiągnąć kiedy zakazuje się testów drogowych, tunelu aero i całej innej masy rzeczy, które służą do tego, aby tą konkurencyjność zwiększać.

  • 8. maniexs
    • 2015-10-04 23:19:45
    • *.play-internet.pl

    wcale nie trzeba kasować tych silników parę modyfikacji i spokojnie osiągną 1000-1500km + szersze opony więcej aero odjąć drs i opcjonalnie dodać tankowania i mamy piękną f1 na nowoczesnych hybrydowych silnikach ale Berni (pajac) ma swój świat teletubisiów, a kers jest dostępny w autach drogowych bo po co pracować nad nowa technologią jak mamy coś fajnego i już w miarę znanego i fakt blokowanie testów to debilizmy

  • 9. adams_123
    • 2015-10-05 13:32:45
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    to tak jakby piłkarze mogli trenować tylko 10 razy w roku.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo