komentarze
  • 1. 2stowa2
    • 2015-07-11 12:48:10
    • *.dynamic.kamnet.pl

    moze dzieki temu nie bedzie tak duzo pay drajwerów?

  • 2. KuMaI khan
    • 2015-07-11 13:01:11
    • *.lomza.vectranet.pl

    Niekoniecznie. System dalej porąbany, gwniane F3 3 razy lepsze od Indy carów? I to ma nie być samopromocja ze strony FIA? A to że karting daje jakiekolwiek punkty to już śmiech na sali. A F2 to nie skończyło się przypadkiem po 2012 r. ???

  • 3. KuMaI khan
    • 2015-07-11 13:10:04
    • *.lomza.vectranet.pl

    @1 Tak jak mówiłem niekoniecznie. Co prawda w większości z tych serii (wyjątkami chyba tylko WTCC, WEC i DTM, nie wiem jak z Indy Carem i Super Formulą Japońską, jej dodanie tutaj to kolejna paranoja) samochody są jednakowo dobre, bo są jednakowe ogólnie, ale jednak praca zespołów poszczególnych bywa lepsza lub gorsza, jedni bardziej podkręcą przy samochodzie, drudzy mniej, a trzeci nie wiedzą jak pokręcić i tylko bardziej spartolą. Dadzą takiego paydrivera do pierwszej kategorii w F2 lub GP 2 i po dwóch trzech sezonach jak by nie partolił ciągle sprawy i tak byłby już w F1. Kolejny gwniany pomysł FIA.

  • 4. Skoczek130
    • 2015-07-11 14:19:05
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Wszystko ma na celu promocję przede wszystkim młodych zawodników z serii promocyjnych. F2 Jonathana Palmera nie miała szans na konkurowanie z GP2, GP3 i WSbR - teraz się to zmieni, gdyż wartość tytułu będzie równoznaczna.

  • 5. Greek
    • 2015-07-12 14:52:02
    • *.gemini.net.pl

    "Kierowcy cały czas muszą zdobyć 40 punktów w ciągu trzech lat, ale w przypadku gdyby nie byli w stanie regularnie ścigać się w F1 okres ważności ich punktów zostanie rozszerzony o trzy lata jeżeli będą kierowcami testowymi ekip F1. "
    Czegoś tu nie rozumiem... O co tu, @kempa, chodzi? :) Jak są kierowcami testowymi to już przecież muszą mieć SL.

  • 6. Martitta
    • 2015-07-13 21:09:34
    • *.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    @5. Greek - Kierowcy testowi nie muszą mieć superlicencji, przynajmniej dopóki nie zechcą się ścigać. Kierowca testowy to nie to samo co kierowca rezerwowy.

  • 7. Martitta
    • 2015-07-13 21:12:51
    • *.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    PS - ten przepis to ukłon w kierunku Susie Wolf, która 3 lata była kierowcą testowym Williamsa i mimo przejechanych kilometrów nie uzyskałaby superlicencji.

  • 8. Greek
    • 2015-07-14 12:32:10
    • *.gemini.net.pl

    Czyli przepisy się po prostu zmieniły? Bo pamiętam przecież jak Kubek musiał wyjeżdżać te swoje kilometry :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo