komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2014-12-16 19:36:37
    • *.230.65.210

    upadek obyczajów w Maranello

  • 2. thinktank
    • 2014-12-16 19:48:58
    • *.adsl.inetia.pl

    A to niby czemu? Lepiej dalej szukać sponsora jak McL?
    A ALO to co przyniósł do Ferrari?
    Odp. Pewien duży bank.

  • 3. Skoczek130
    • 2014-12-16 21:08:19
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Odpowiedź na pytanie, czemu wybrali Gutegio na testowego. ;)

  • 4. RyżyWuj
    • 2014-12-16 21:26:38
    • *.static.korbank.pl

    Koniec świata. To już trzeba płacić, żeby być kierowcą rezerwowym i to w Ferrari. I to koleś, który ścigał się jako normalny kierowca w sezonie.

  • 5. tomasir
    • 2014-12-17 11:18:09
    • Blokada
    • *.195.106.50

    Ryży - to, że kierowca przyciąga sponsorów nie oznacza, iż płaci za swoją posadę.

  • 6. p1stolet
    • 2014-12-17 12:44:40
    • *.emea.ibm.com

    Haha jak czytalem niektore posty to az oplulem monitor od kiedy to Ferrari potrzebuje pieniedzy... Oczywistym jest ze to Telmex zglosil sie do nich a jak stare przyslowie mowi pieniadz nie smierdzi widocznie umowa pasuje obu stronom i beda czerpac z niej obopulne korzysci a jak przy okazji udalo sie wcisnac na rezerwowego GUT to lepiej dla niego wiec gdzie kest problem... @ Ryzy 1. pozdrawiam 2. W sumie slaba ta prowokacja przez lata przyzwyczilem sie ze twoje prowokacje reprezentuja duzo wyzszy poziom a tu taki babol :P starzejesz sie czy jak?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo