komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2014-12-13 00:04:58
    • *.static.korbank.pl

    McLaren ma chyba najdziwniejszą nazwę bolidu w stawce. Ilekroć widzę te Maschinenpistol Vier, to mam wrażenie, że to Heckler & Koch coś testowali...

  • 2. damina3
    • 2014-12-13 09:35:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zespół, który od przyszłego sezonu będzie ponownie korzystał z jednostek napędowych Hondy
    Jak to ponownie? Coś przeoczyłem?

  • 3. scigacz00
    • 2014-12-13 09:43:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 Widać dużo przeoczyłeś, McLaren Honda, Alain Prost, Ayrton Senna i lata 70,80 ;)

  • 4. Jacko
    • 2014-12-13 09:55:22
    • *.dynamic.chello.pl

    @3. scigacz00
    Raczej lata 80/90. Wbrew pozorom współpraca z Hondą była bardzo krótka i trwała tylko 5 sezonów, ale zdobyli wtedy 4 razy pod rząd mistrzostwo zespołowo i indywidualnie. Trzecim kierowcą z tego okresu był Gerhard Berger.

  • 5. bartexar
    • 2014-12-13 11:00:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2. Warto trochę poczytać o starych dziejach F1, niesamowite historie.

  • 6. PanKonrad
    • 2014-12-13 11:02:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie czepiajcie się @damina3, w końcu każdy miał kiedyś 12 lat :)

  • 7. MakGregor
    • 2014-12-13 11:34:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe w jakich będzie barwach? Może wrócą do tych z lat 90-marzenie
    Czerwone wstawki na bolidzie są znacznie szybsze :)

  • 8. Kojo
    • 2014-12-13 11:57:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Może. kolega z postu nr 2 ostatni wyścig oglądał na początku lat 80tych i dopiero teraz się obudził po długim śnie, albo wytrzeźwiał po wyjątkowo długim kacu i mógł przegać kilka sezonów :-)!

  • 9. meamea
    • 2014-12-13 12:20:13
    • *.229.46.163

    mam pytanie bo nie znam przepisu czy po takiej homologacji jak się okaże na testach w lutym iż mają podwozie do bani mogą je jeszcze zmienić?

    bo chyba w ostatnich latach jak homologacja była to już nie można było zmieniać zbyt dużo w podwoziu

  • 10. EryQ
    • 2014-12-13 14:57:07
    • *.opera-mini.net

    @9 można zmienić całkiem na nowe byle zgodne z przepisami. Oczywiście musi przejść testy zderzeniowe by dostać homologacje. To nie silnik czy inne części mechaniczne.

  • 11. 6q47
    • 2014-12-13 15:27:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. PanKonrad
    Trzeba się czepiać... i nawet ironia nie jest w stanie przeciwstawić się atakom na jego Osobę.
    @damina3
    Musisz dokopać się do wielu newsów z tamtej epoki. Niekoniecznie w necie. W tamtym okresie pojawiało się wiele tytulów prasowych z wiadomościami i relacjami z wyścigów F1 - czasami krótkimi, czasami dłuższymi - zależnie od czasopisma i "możliwości" autora tekstu/relacji.
    Tak wyglada prawdziwe życie fana F1... :)
    Pozdr.

  • 12. 6q47
    • 2014-12-13 15:44:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W czasach Senny, o czym kiedyś pisałem wrzucając cytat o stosowanych zmianach w tamtym silniku, Honda niemal przez 24h analizowała uwagi i dokonywała zmian oczekując pochwały ze strony A.S-a i zespołu. Tamten silnik nie dysponował wlaściwym momentem obrotowym w chwilach, kiedy oczekiwali tego kierowcy - nie wciskał w fotel w określonych zakresach obrotów. Dochodziło tez do pomyłek podczas tankowania bolidu - z "niejasnych" powodów brakowało paliwa porzebnego do ukończenia wyscigu.
    No ale to nie jest ważne w obecnej chwili...

  • 13. KowalAMG
    • 2014-12-13 16:04:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jezeli Honda skonstruuje dobra jednostke maja szanse powalczyc z Mercem i bardzo na nich licze w dodatku w skladzie maja dwoch mistrzow moga sporo namieszac wszystko zalezy od pakietu AREO Mclarena :)

  • 14. PanPikuś
    • 2014-12-13 16:20:55
    • *.dynamic.chello.pl

    W tym roku Mercedes nie wygrał samym silnikiem, bo zarówno McLaren jak i ForceIndia było w środku stawki, ani też nie wygrali aerodynamiką, bo to dalej jest królestwo RedBulla. Oni mieli genialną przyczepność MECHANICZNĄ i oczywiście perfekcyjnie zgrany bolid. Stąd ich przewaga. Nie samym silnikiem i aero żyje F1 o czym część już chyba zapomniała

  • 15. KowalAMG
    • 2014-12-13 16:49:45
    • *.toya.net.pl

    Zapewne masz racje ale skądś ta przyczepność mechaniczna musi sie brac tak ;) Rbr stosuje niby jakies sprezynki ktore wspomagaja ich docisk co widac jak pozno sa wstanie hamowac i jak szybko przechodza przez zakret i z niego wychodza , bajecznie im ten bolid jezdzi po lukach :)

  • 16. Teoster
    • 2014-12-13 21:59:38
    • *.centertel.pl

    Panowie kto z Was pamięta obietnicę Rona Dennisa, który w 2008r obiecał Hamiltonowi McLarena F1 w wersji LeMans za zdobycie dwóch tytułów w Formule1??? ciekawe czy dotrzyma słowa:)

  • 17. Duke_
    • 2014-12-14 00:19:47
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Ale chyba chodzi o dwa tytuły z McLarenem

  • 18. brain87pl
    • 2014-12-14 10:24:55
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @16. Teoster
    @17. Duke_
    Nie pamiętam tej obietnicy, ale pewnie chodziło o wygrane z McLarenem. Mogliby jednak olać fakt że drugi tytuł zdobył w Mercedesie i spełnić swoją obietnicę robiąc z tego wyjątkową - choć kosztowną - akcje marketingową. Pokazaliby całemu świata że McLaren nie zapomina o swoich kierowcach. Inna sprawa czy Mercedes zgodziłby się, aby ich kierowca uczestniczył w takiej akcji.

  • 19. nadya
    • 2014-12-14 12:35:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Licze na to, że McLaren-Honda da radę powalczyć w ścisłej czołówce w 2015. Tak samo jestem ciekawa pojedynku Button-Alonso :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo