komentarze
  • 1. devious
    • 2014-11-28 13:14:08
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Byłoby tak jak mówi DC gdyby nie limit przepływu paliwa...

    Niestety z limitem to to już nie jest tak spektakularne i mocy i momentu wcale nie ma za dużo...

  • 2. Yachu
    • 2014-11-28 13:34:21
    • *.skybroadband.com

    @1
    Sorry stary ale gadasz tak jak bys prowadzil bolid z nowym V6 przynajmniej z czestotliwoscia kierowcy wyscigowego GP. Jakie masz doswiadczenie z prowadzenia wspolczesnego bolidu F1 ze wypisujesz tu takie brednie i wnioski. Fakt, limit przeplywu moze i jest co nie znaczy ze odczucia w prowadzeniu obecnej konstrukcji a wczesniejszyc nie sa znaczne. No ale skoro ty kwestionujesz zdanie kogos kto za kierownica bolidu F1 spedzil kilka lat to spoko. Y

  • 3. MarTum
    • 2014-11-28 14:38:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorry ale czepiasz się gościach która prawdę mówi, samemu pisząc pierdoły.
    Nie miał limitu przepływu to wyciskał ogromną moc a silnik świszczał jak należy.

    Przecież FIA mu się nie patrzyła ile zużywa paliwa to sobie testował do woli zwłaszcza na tej prostej gdzie dawał pewnie ile fabryka dała.

  • 4. rokosowski
    • 2014-11-28 15:18:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3 Ty sugerujesz, że kierowca ma wpływ na przepływ paliwa? 0_O Serio?

  • 5. EryQ
    • 2014-11-28 15:23:27
    • *.ghost.net.pl

    Debil i tyle. Jak można porównać świat stworzony przez Georga Lucasa do F1_

  • 6. slawusF1
    • 2014-11-28 16:17:31
    • *.33.116.42

    Miał limit przepływu paliwa czy nie miał, nie wiadomo bo się nie przyznał :).
    Fakt jest taki że bolid szybki, a docisk słaby.

  • 7. ntl
    • 2014-11-28 21:49:11
    • *.dynamic.chello.pl

    o tym samym pomyslalem chociaz mysle ze az takiego dramatu nie ma ale gdyby nie taki limit przeplywu paliwa jaki jest to poogladalibysmy sobie prawdziwe mozliwosci tych bolidow

  • 8. devious
    • 2014-11-29 00:11:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @2
    Zapytaj sam siebie, po co mieliby mu ustawiać limit przepływu podczas przejażdżki, gdzie miał być "fun"?

    Jest cała masa filmików na YT z różnych testów gdzie słychać, jak bolid jest kręcony "wysoko" i brzmi naprawdę nieźle - i wystarczy to nałożyć na onboardy z wyścigów, gdzie z powodu limitu przepływu kierowcy zmieniali biegi niżej. Wniosek jest taki, że podczas testów jak nie masz "kagańca" w postaci limitu paliwa, to możesz sobie pozwolić na więcej i wtedy faktycznie możesz mieć dużo fun'u. Gdyby jednak faktycznie mocy i momentu było aż tyle więcej - to przekładałoby się to na czasy czy prędkości np. na takiej Monzy.
    I jakoś nie zauważyłem, by "normalnie" kierowcy zmieniali biegi co 50 metrów - ergo zapewne DC dostał trochę więcej mocy niż normalnie mają dostępne kierowcy w wyścigu...

    Bo jakoś "aktywni" kierowcy F1 czy młodzi testerzy nie wypowiadali się aż tak entuzjastycznie o nowych jednostkach - każdy mówił, że jest dużo momentu ale nikt wcześniej nie był w "szoku" tak jak DC...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo