komentarze
  • 1. MakGregor
    • 2014-09-16 12:30:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To się przeradza w jakąś paranoje! Przerzucam się na wędkarstwo tam przynajmniej są możliwości rozwoju techniki wędkowania...

  • 2. Grzesiek 12.
    • 2014-09-16 13:10:09
    • *.cdma.centertel.pl

    A "bąki" będzie można puszczać :D
    Przecież to tez można podpiąć pod " wiadomości kodowane " :D:D:D

  • 3. PiotrasLc
    • 2014-09-16 13:19:14
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Teraz kazdy kierowca bedzie telefon zabierał ze sobą i zestaw głosno mówiący hahha

  • 4. mazur81
    • 2014-09-16 14:13:32
    • *.60.citypartner.pl

    Bez sensu. Wystarczy trochę pogłówkować i na podstawie dozwolonych komend można spokojnie przekazać komendy niedozwolone, które nie będą wyglądały jak kod dla niewtajemniczonych. Kolejny durny przepis made by FIA

  • 5. matf1
    • 2014-09-16 14:20:03
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    To wszystko jest nieporozumieniem,zanim zespół dojdzie do tego czy może poinformować kierowcę o czymś to minie sporo czasu, albo gdy kierowca żąda odpowiedzi a team mu powie"prosimy inaczej skonfigurować pytanie"

  • 6. matf1
    • 2014-09-16 14:21:13
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    No właśnie gdy się poglowkuje to i tak team przekażę kierowcy co będzie chcial

  • 7. Cirten
    • 2014-09-16 14:22:04
    • *.160.172.84

    Zespoły same tego chciały wiec niech mają.

  • 8. belzebub
    • 2014-09-16 14:43:22
    • *.centertel.pl

    @7 Dokładnie.
    Niemniej jeden punkt z tych niedozwolonych wg mnie może spowodować niebezpieczeństwo: "•ostrzeżenia o zużyciu hamulców lub ich temperaturze (od GP Japonii)", chyba nikt nie powie, że brak informacji o hamulcach nie wpłynie na bezpieczeństwo...

  • 9. rokosowski
    • 2014-09-16 15:18:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pozytywna zmiana, która pozytywnie wpłynie na widowisko (chyba, że ktoś woli zamiast kierowców oglądać tresowane małpy) ale janusze i tak są przeciw. Ciężko wam dogodzić.

  • 10. chelsea 8
    • 2014-09-16 15:20:29
    • *.244.139.206

    bezsens - nie dlugo wg radio usuną :D

  • 11. matf1
    • 2014-09-16 15:53:00
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    8.belzebub Masz rację co do hamulców to jest jeden z priorytetów. Przecież kierowca takie rzeczy powinien wiedzieć.

  • 12. matf1
    • 2014-09-16 15:56:10
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    To co robi FIA to chyba dążenie do tego aby zespoły zrezygnowały ze startów, a najlepiej w ogóle niech zlikwiduja Formułę, tylko kłody pod nogi rzucają tym zespołom

  • 13. Skoczek130
    • 2014-09-16 16:01:01
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie wiem, o co niektórym chodzi. Radio wreszcie będzie spełniać swoją funkcję tzn. informacyjną, a nie edukacyjną i pomagawczą... ;) Przynajmniej mam taką nadzieje... ;)

  • 14. rokosowski
    • 2014-09-16 16:18:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @12 Takie to kłody, które chciały same zespoły.

  • 15. Polak477
    • 2014-09-16 16:45:10
    • *.pppoe.covernet.pl

    "wszelkie wiadomości, które są kodowane"
    Czyli mam rozumieć, że "Strategy A" będzie zakazane?
    No, ale widzę, że niby zakazali informowania o stanie silnika, ale nie zakazali podawać informacje "ciśnij".
    Czyli rozumiem, że "Felipe, push, push, push. Can you confirm you understand that message?" będzie nadal dozwolone? :)

  • 16. matf1
    • 2014-09-16 16:45:52
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Skoczek 130 masz rację po to jest radio, ale nie powinno się zabraniać informowania kierowcy w jakim stanie są np.jego hamulce.Faktem jest że takie gadanie , że Ty masz taki czas a ten przed tobą taki czas-to jest bez sensu bo jeżeli jest szybszy, niech wyprzedzi a jak nie może to niech się ciągnie za nim.W radiu powinny być najważniejsze komunikaty(typu box this laps) lub jeżeli jest jakieś zagrożenie

  • 17. LuckyFindet
    • 2014-09-16 17:09:56
    • *.unknown.vectranet.pl

    Z tego co mi wiadomo to w na początku w F1 w ogóle nie było radia i kierowcy jakoś se radzili.

  • 18. Jahar
    • 2014-09-16 19:39:48
    • *.opera-mini.net

    W sumie to założenia pozwalają decydować kierowcom o sobie więc to pozytywne. Może będzie widać większą różnice w umiejętnościach zawodników.

  • 19. RyżyWuj
    • 2014-09-16 19:45:26
    • *.korbank.pl

    Byłem na nie, ale skoro "mocno naciskaj" i "naciskaj teraz" zostają, to jestem ukontentowany.

    Ciekawe co powiedzą jak jakiś kierowca się rozbije, bo np. nie wiedział, że mu się przegrzewają hamulce, ma złe ciśnienie w oponach itd.

  • 20. Filip[][]
    • 2014-09-16 22:02:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Moim zdaniem te zmiany są nawet ok. Młodziaki nie będą sobie radzić, bo nikt nie poprowadzi za rączkę. Doświadczenie zacznie odgrywać znacznie większą rolę.

  • 21. chelsea 8
    • 2014-09-16 22:20:42
    • *.adsl.inetia.pl

    przedstawie moje całkowicie subiektywne zdanie: Nie uściślili co jest kodowane a co nie - będą się spierać że to nie był kod a to był itp. albo to co wprowadzili teraz zniosą i będzie jak dawniej albo pożegnamy się z radiem na dobre (tak mi sie wydaje - nie jestem Maxem Kolonko xD) osobiście wolałbym 1 opcję bo to co wprowadza FIA praktycznie od 2010/2011r to w 90% szczyt głupoty

  • 22. czarnyyy30
    • 2014-09-17 06:19:49
    • *.opera-mini.net

    Teraz mają do wyboru... albo na pamięć wykuć listę zakazów, albo mieć ją przed oczami podczas wyścigu i zanim coś powiedzą dokładnie sprawdzą czy mogą :-D zarówno zespół jak i kierowca :-D

  • 23. Hamcio20
    • 2014-09-17 07:07:06
    • *.business.static.vectranet.pl

    A mi się zmiany podobają. Kierowca będzie miał większy udział w zwycięstwie. Będzie mógł sam decydować w niektórych rzeczach 'co i jak'. Pozytywna rzecz dla mnie.
    'wszelkie wiadomości, które są kodowane' - czyli wiadomości o paliwie nie mogą kodować ? typu HJGVCM8976 ?

  • 24. grzegorz0812
    • 2014-09-17 09:39:14
    • *.interkonekt.pl

    Dziękuję Ci F I A za skuteczne zniechęcenie dio oglądania tego sportu.
    Normalnie jestem pod wrażeniem ich skuteczności

  • 25. MarTum
    • 2014-09-17 11:18:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T.R.A.G.E.D.I.A.

  • 26. dropthepressure
    • 2014-09-18 10:36:02
    • *.dyn.luxdsl.pt.lu

    Widzę, że większość użytkowników na forum to malkontenci dla których każda zmiana wpływa negatywnie na widowisko. Dla mnie tym razem to dobre posunięcie. Teraz tylko czekać aż całkowicie wypieprzą to radio, gdyż pomaga ono w sterowaniu kierowcą jak marionetką i ma wpływ na team orders.

  • 27. Kojo
    • 2014-09-19 10:21:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Mi się ten pomysł podoba, kiedyś niebyło kontaktu radiowego. i było prawdziwe ściganie, a nie sterowanie kierowcami. W MotoGP niema kontaktu radiowego i super. się te wyścigi ogląda. Chlopaki walczą na całego i niema żadnego narzekania na jazdę rywala i widać który kierowca ma jaja, a któremu tylko się wydaje, że je ma. Kierowcy się ścigają na torze, a inzynierzy w fabrykach i niech tak zostanie. Pozdro dla wszystkich.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo