komentarze
  • 1. mazur81
    • 2014-03-18 08:59:16
    • *.60.citypartner.pl

    Zgadzam się z Berniem w 100%.
    Jest limit paliwa na wyścig i koniec. Przecież wiadomo, że zespoły będą same ograniczały zużycie paliwa, żeby dojechać do mety czy też oszczędzać silnik. Wiadomo, że nikt nie da do dyspozycji zawodnika 1000 km na cały wyścig. Przynajmniej byłoby ciekawie i bez zbędnych dochodzeń czy czujniki są dobre czy złe.

  • 2. szoko
    • 2014-03-18 09:14:18
    • *.access.hol.gr

    Właśnie wszyscy po 100l a jak je wykorzystasz to twoja brocha abyś do mety dojechał.

  • 3. szoko
    • 2014-03-18 09:16:29
    • *.access.hol.gr

    Silnik oszczędzaj,opony oszczędzaj,paliwo oszczedzaj jak zespoły się na to zgodziły.

  • 4. szpenio
    • 2014-03-18 09:26:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Przynajmniej Bernie Ecclestone mnie posłuchał, komentowałem już ten przepis w innym wątku i dokładnaie tak powinno być: przekroczy 100kg i staje na torze, a w między czasie niech generuje nawet 2000KM.

  • 5. RyżyWuj
    • 2014-03-18 09:34:17
    • *.static.korbank.pl

    Dokładnie o tym pisałem w innym wątku. Posłuchał mnie Bernie, posłuchał szpenio, to i FIA powinna posłuchać. F1 to nie jest sport dla szachistów i tutaj zasady powinny być proste. Te wszystkie miałkie przepisy i niedomówienia służą sędziom do sztucznego kreowania dramy dla widzów. Teraz cały światek F1 debatuje o Ricciardo - i o to im chodziło.

  • 6. mwhakowscy
    • 2014-03-18 09:56:36
    • *.172.248.125

    Tak jest. Jest limit ilości paliwa na wyścig, jest limit silników na sezon.

  • 7. Rudolf50
    • 2014-03-18 10:11:11
    • *.emouse.pl

    Na co jeszcze nie ma limitów ?
    Po ostatnim sezonie wprowadziłbym limit zwycięstw w jednym sezonie

  • 8. greg32
    • 2014-03-18 10:15:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Limit 100kg na wyścig się sprawdzi ale są jeszcze kwalifikacje i tu zacznie się wyścig zbrojeń i kosztów aby jednostki napędowe wytrzymywały przeciążenia...

  • 9. Jahar
    • 2014-03-18 11:31:50
    • *.opera-mini.net

    @8. Więc niech wymyślą coś na kwalifikacje a nie stawiają takie głupie ograniczenia aby zakazać ścigania w niedzielę.

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2014-03-18 11:51:05
    • *.162.251.111

    Akurat w tej kwestii Bernie ma rację :) Po co komplikować sobie życie . Max 100 kg paliwa do baka bolidu i nie trzeba bawić się czujnikami przepływu ........
    Niby proste , ale nie dla dziadków z FIA , którzy mieszają jak tylko mogą i komplikują sobie i innym życie :)

  • 11. greyhow
    • 2014-03-18 13:28:06
    • *.30.105.164.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Charlie dzisiaj załatwił Red Bulla na tip top. Poinformował, że FIA kilkukrotnie zwróciła uwagę Red Bullowi na to, że przekraczają chwilowe spalanie i to zarówno po kwalifikacjach, jak i w trakcie wyścigu. Więc jeżeli chodzi o quale to Ricciardo mógł na tym naprawdę sporo zyskać, bo to na bank będzie z kilkadziesiąt KM. Moim zdaniem przepis też jest bzdurny, ale jest i kara jak najbardziej słuszna jakby nie było, skoro Horner uznał, że może ignorować polecenia FIA.

  • 12. kerd44
    • 2014-03-18 20:11:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się - nie potrzebne zamieszanie z tymi czujnikami

  • 13. Dexterus
    • 2014-03-18 20:22:11
    • *.dynamic.vectranet.pl

    @7. Rudolf50

    Spoko spoko, jest jeszcze trochę "cosiów", które można poograniczać. Ilość nosów do wykorzystania na sezon, albo od razu limit na ilość nadwozi... potem ograniczą ilość personelu w padoku (np. zmiany opon będzie musiało ogarnąć max 5 gości + lizakowy).

    A na końcu, w ramach walki z niezdrową żywnością, alkoholizmem oraz plastikowymi opakowaniami, nałożą najpierw limity na szampana - jedna butelka Piccolo będzie musiała wystarczyć na całe podium; a następnie limity na spożycie napojów przez kierowców oraz inżynierów, odgórnie także zmuszając ich do picia wyłącznie przegotowanej wody dostarczanej z czajników jednego, odgórnie wybranego producenta. Jeśli komuś nie będzie smakować, to ma problem ze swoimi kubkami smakowymi, ponieważ delegatowi FIA ta woda smakowała bardzo.

    Just you wait.

    P.S. To jest dla mnie szokujące, co chcę powiedzieć, ale po latach hejtowania Berniego i niezliczonych tyradach na temat, jak to on psuł Formułę1 swą pazernością, obecnie zaczynam marzyć o tym, aby został szefem FIA ^^' Nie no, serio, facet jest ohydnie łasy na kasę oraz mizia się Hermannem Tilke, ale - właśnie z racji swej pazerności - przynajmniej wie, co jest dobre dla widowiskowości tego sportu.

  • 14. rzadki
    • 2014-03-18 21:49:48
    • *.apinternet.pl

    Zgadzam się ze opiniami, że generowanie bzdurnych obostrzeń jest złe dla F1. To królowa motosportów i dzięki niej rozwija się technologia również dla naszych kółek. Jednocześnie sądzę, że jeżeli jest już jakiś durny przepis (który trzeba zmienić) to winien obowiązywać wszystkich. RB znane jest z naginania wszelkich zasad i po prostu przegięli pałę. Być może dzięki temu Rico (nie ujmując jego talentowi) znalazł się na 2 a nie np. 6 miejscu.

  • 15. docent
    • 2014-03-19 19:51:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    właściwie to chwilowe zużycie 100kg/h liczy się dla jakiego przedziału czasu?? To jest niezmiernie ważne, zakładając że wtrysk odbywa się w ułamku sekundy, to licząc zużycie dla tego konkretnego ułamka sekundy,KAŻDY Z BOLIDÓW ZUŻYWA GRUBO PONAD 100kg/h. Uważam że to ograniczenie nie ma sensu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo