komentarze
  • 1. ULTR93
    • 2012-04-19 18:11:49
    • *.pl

    Bardzo dobrze. W końcu się za to wzięli. Strasznie lubię wyścig w Monako. A im więcej kierowców jeżdżących tym większe zamieszanie- to jest ekscytujące.
    Kierowcy mogą się wtedy wydarzyć na prawdę zimną krwią.

  • 2. blackF1
    • 2012-04-19 18:15:35
    • *.191.147.121

    Monako to najciekawszy tor na świecie, zawsze chętnie oglądałem wyścigi tam, niech go ulepszają, ale konfiguracji zakrętów nie ruszają.

  • 3. luca motorsport
    • 2012-04-19 18:27:25
    • *.193.103.232

    Juz sie przestraszylem ze zmienia konfikuracje zakretow, zmiany na pewno wyjda im na dobre.

  • 4. Święty
    • 2012-04-19 18:46:45
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Powinni jeszcze pomyśleć nad jakąś lepszą barierą na 1 zakręcie. Kiedyś ktoś tam przywali tak, że już nie wyjdzie spod tych opon.

  • 5. fanAlonso=pziom
    • 2012-04-19 19:14:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wszystko ok ale ten wyjazd był podchwytliwy i tak powinno zostac oraz te pobocza z paul ricard źle kojarzą sie z monaco gdzie błąd powinien równac się dzwon
    reszta zmian ok

  • 6. conrad30
    • 2012-04-19 19:43:45
    • *.ssp.dialog.net.pl

    uff... Tytuł mnie nieco przestraszył.Na szczęście to tylko chwyt w stylu wydawnictw brukowych.

  • 7. conrad30
    • 2012-04-19 19:45:50
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @1.-"Kierowcy mogą się wtedy wydarzyć na prawdę zimną krwią"???

  • 8. ULTR93
    • 2012-04-19 19:48:46
    • *.pl

    @ 7. conrad30 wykazać. pomyłka.

  • 9. alto
    • 2012-04-19 19:56:54
    • *.020.c87.petrotel.pl

    Tor w Monako to kręty i techniczny tor dla prawdziwych mistrzów, te zmiany są nie potrzebne.

  • 10. Glyfad
    • 2012-04-19 21:08:03
    • *.play-internet.pl

    oczywiście że dzwon i bez zmian,na szczęście w monte carlo nie ma miejsca na bezkarny bahrajn.

  • 11. elin
    • 2012-04-19 22:59:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. alto - tor nadal jest kręty i techniczny ( dla najlepszych ). Ale teraz, jeśli będzie wypadek, to przynajmniej jest większa szansa, że kierowcy nic poważnego się nie stanie.

  • 12. command_dos
    • 2012-04-20 08:35:23
    • *.play-internet.pl

    No to teraz tam będą jechać na złamanie karku. Zobaczymy ile razy przydzwoniliby w starej konfiguracji. Będą cisnąć do samego końca, albo nawet dłużej, bo "jak się nie wyrobię, to i tak nic się nie stanie"... Według mnie wystarczyłaby poprawa nawierzchni w tamtym miejscu i nic więcej, bo faktycznie, często rzucało tam tyłem...

  • 13. tylkofan
    • 2012-04-20 09:17:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @ 12. command_dos- zgadzam się, że wystarczyłaby zmiana nawierzchni za tunelem i nic więcej. Tak swoją drogą to ciekawe co powiedzą zieloni na wycięcie drzew przy wyjeździe z alei serwisowej. Moim zdaniem powinny zostać, a nie jestem aż tak zbzikowany na punkcie ekologii, tylko uważam, że ten tor jest taki lubiany przez wszystkich dlatego, że jest trudny między innymi przez te drzewa

  • 14. pz0
    • 2012-04-20 11:28:45
    • *.1.94.2

    Czyli zmiany niezbyt duże. I tak w Monaco już od dawna większość barier to TecPro. W Singapurze i Abu Dhabi chyba nawet wszystkie.

  • 15. pjc
    • 2012-04-20 15:38:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Akurat poprawa bezpieczeństwa za wyjazdem z tunelu jest potrzebna. Szkoda,że takiej zmiany nie dokonano juz po wypadku Wendlingera w 1994r.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo