komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2012-04-12 16:44:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Heh, po co mieliby składac, skoro i tak odrzucony... ;]

  • 2. Skoczek130
    • 2012-04-12 16:45:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sumie dobrze, iż nic w tej kwestii nie zmieniono. Merc nadal będzie mieszał w qualu, a potem spadał w dół. Przynajmniej ciekawie jest w pierwszej fazie wyścigu. ;]

  • 3. Gosu
    • 2012-04-12 16:52:03
    • *.adsl.inetia.pl

    Dobrze się stało. Chociaż teraz FIA wykazała się jakąś konsekwencją.

  • 4. HornetFire
    • 2012-04-12 17:09:54
    • *.expro.com.pl

    Paranoja z tym. Jedni legalni..drudzy juz nie...

    Na sokolim okiem linki do przejazdów...chyba Kubicy z ostatnich testów.

  • 5. Moustier
    • 2012-04-12 17:41:16
    • *.cdma.centertel.pl

    @ HornetFire
    Mike miał najszybicej (;
    Teraz Lotus, aby dużo nie tracić pewnie weźmie się za F - duck, bo co innego mają do zrobienia?

  • 6. Święty
    • 2012-04-12 17:58:04
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    1. Tu chyba chodzilo o oddalenie..;p

  • 7. beret
    • 2012-04-12 18:03:06
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ...kempa jest bardzo tolerancyjny wobec wpisu 4 i 5. Gdybym to ja byl na jego miejscu was tu by nie bylo.
    Szczegolnie sokola nie lubie za jego wypisywanie bzdur i udawanie ze cos ma do powiedzenia na temat Kubicy. Tak naprawde jest niedopuszczany tam do stolu, moze jedynie popatrzec przez okno. To samo z polsatem, dobrze zrobili ze porzadek z nim.
    Jesli chodzi o mnie jestem zdania ze mozna dopuscic do ostrych klotni miedzy ludzmi, bo klotnia jest w sumie tworcza. Nie toleruje natomiast uprawiania kryptoreklamy i popierania konkurencji.
    Kto chce niech idzie do sokola albo do tego drugiego, co go wichura przewiala ale tutaj u kempy moim zdaniem nie powinni wypisywac tego.

    Lotus ma zbyt slabe argumenty aby warto bylo ich powaznie traktowac. Robia show medialny, albo maja wlasny inny problem i trzeba go kamuflowac.

  • 8. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-12 18:12:55
    • *.205.238.142

    4. HornetFire
    Hyba? hyba to nie na temat.

    A co do tematu czytałem raz że R.B. wypowiadał się że system jest tani ale trudny do skopiowania. Co ogólnie jest paradoksem bo im coś trudniej skonstruować to kosztuje wiecej wysiłku i pracy, a co za tym idzie pieniędzy.
    A Lotusowi sie nie dziwie, raz dostali zielone swiatło od FIA włożyli kase i FIA zabroniła wynalazku.

  • 9. ULTR93
    • 2012-04-12 18:20:58
    • *.pl

    I bardzo dobrze. Lotus się już zatkał, więc szumu nie będzie robił.
    Ciekawie jest w kwalifikacjach jak Mercedes szaleje. ;)

  • 10. brooda2
    • 2012-04-12 18:48:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To prawda.To testy RK

  • 11. brooda2
    • 2012-04-12 18:59:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten system jest trudny do skopiowania. Na dobrą sprawę trzeba skonstruować bolid od podstaw dlatego .

  • 12. Skoczek130
    • 2012-04-12 19:35:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Święty - po co tracic kasę, skoro apelacja także byłaby odrzucona. Prawo do apelacji ma każdy, chyba że sprawa odbywa się w Sądzie Najwyższym (który te apelacje rozpatruje). Tak więc nie ma sensu próbowac ponownie... ;)

  • 13. Skoczek130
    • 2012-04-12 19:36:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Pewnie źle mnie zrozumiałeś.

  • 14. jareks88
    • 2012-04-12 19:39:10
    • *.choszczno.vectranet.pl

    A mnie to dalej brzydko pachnie. Lotusowi zabronili, choć też zawieszenie włączane było wraz z hamulcami. U mercedesa F-duct włączany jest wraz z DRS-em. w obu przypadkach nie włącza układów kierowca dodatkowo a to jest główny punkt zgodny z regulaminem. A jednak Merc może więcej. Szkoda!

  • 15. Skoczek130
    • 2012-04-12 19:39:42
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @RoyalFlesh F1 - komu, jak komu, ale Tobie nie wypada stawiac takich byków. Pewnie pisałeś szybko i klawa nie domaga. Ale mimo wszystko... przepraszam za głupią zaczepkę. ;]

  • 16. AlMastar
    • 2012-04-12 22:22:54
    • *.piaseczno.robbo.pl

    system lotusa był aktywowany przez wciśnięcie hamulca a system Merca jest aktywowany przez powietrze lub skrzydło które się tam porusza po aktywacji systemu DRS więc system lotusa był aktywny a system mercedesa jest pasywny i stąd odrzucenie pomysłu lotusa a akceptacja dla systemu Merca

  • 17. kszyh21
    • 2012-04-12 23:52:41
    • *.adsl.inetia.pl

    wg mnie to oprotestowali żeby zabezpieczyć się na wypadek próby późniejszego zdelegalizowania tego systemu: chcą skopiować to rozwiązanie, a co za tym idzie ponieść koszty, ale nie chcą umoczyć pieniędzy w coś, co może zostać później zabronione
    . Teraz mają pewność, że system jest ok i można (jeśli się chce) w niego inwestować. To również otwiera drogę (ułatwia podjęcie decyzji) innym zespołom.

  • 18. jareks88
    • 2012-04-13 07:22:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    #16AlMastar - ale system DRS też włącza kierowca "ręcznie" a przez DRS włączany jest F-duct. W Lotusie też kierowca wciskał hamulec a ten dopiero włączał system utrzymania stałego prześwitu przedniego spojlera. Obydwa systemy włączane są pośrednio przez kierowcę!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo