Dzisiejszy protest zespołu Lotus przeciwko ekipie Mercedesa, został odrzucony przez FIA.
Ekipa Erica Boulliera od początku sezonu groziła złożeniem protestu dotyczącego kontrowersyjnego systemu F-duct sprzężonego z układem DRS. Podczas pierwszych dwóch eliminacji wstrzymała się jednak z wykorzystaniem tego prawa. Dopiero przed GP Chin Lotus postanowił złożyć oficjalny protest w tej sprawie.Wniosek zespołu z Enstone został jednak szybko odrzucony, jednomyślną decyzją sędziów.
Ekipie Lotusa przysługuje jeszcze prawo do apelacji decyzji sędziowskiej. Nie wiadomo jeszcze czy je wykorzysta.
Dzięki decyzji sędziów, Mercedes w Szanghaju cały czas będzie mógł korzystać ze swojego systemu.
12.04.2012 16:12
0
To było oczywiste. FIA nie przyzna się do błędu.
12.04.2012 16:24
0
I bardzo dobrze.
12.04.2012 16:28
0
tak jak mówiłem . i bardzo dobrze
12.04.2012 16:46
0
Tak jak Policja i Sąd, tak też FIA nie przyzna się, iż głupia... Ich nie przeskoczysz - w końcu to oni rządzą. ;]
12.04.2012 17:52
0
Chwala im za to, bo zaraz zrobilo by sie w F1 jak w Polsce a wiec jeden wielki burdel i brak wiary na przyszlosc. PAN musi byc jeden, komu sie nie podoba zawsze moze odejsc tak jak to zrobily ostatnio BMW, Tojoty i inne gady. Nie ma przymusu w uczestniczeniu w tej zabawie udzial jest dobrowolny.
12.04.2012 18:17
0
Bardzo dobrze. Od początku liczyłem właśnie na taki bieg wydarzeń.
12.04.2012 18:44
0
4. Skoczek130 - jest też taka jedna osoba na tym forum, która również do tego nie potrafi się przyznać...
12.04.2012 18:53
0
No i pozamiatane. Taka decyzja FIA powinna już ukrócić podejrzenia czy system jest legalny czy nie. Decyzja zapadła. Swoją drogą to dobrze się stało, przynajmniej konsekwentnie.
12.04.2012 19:29
0
Skoro nie chcą rozpatrzyć tego dokładnie to znaczy, że diabeł tkwi w szczegółach, i że Mercedes na fory. Propozycja Lotusa o przednim zawieszeniu też włączała się prawie samoczynnie wraz z wciśnięciem hamulców a odrzucili. Lotusowi prawdopodobnie chodziło o to, aby właśnie to pokazać. Teraz dopiero widać, że niektórzy mogą więcej. Niestety
12.04.2012 19:41
0
@Master666 - rozumiem, że chodzi o ciebie...
12.04.2012 20:58
0
7., 10. Obiady czwartkowe?
12.04.2012 21:01
0
@kmicic - taa...
13.04.2012 02:43
0
#4 W tym rzecz FIA jak sądy i policja nie przyznają się do błędów przez co cierpią inni ludzie to totalna głupota. Moim zdaniem źle się stało bo FIA daje tylko znać ze "jeżeli wymyślicie system który jest nielegalny możemy go uznać jeśli wcześniej wypowiemy się (błędnie) mając mniej danych na temat tego systemu". Daje to tylko możliwość manipulacji co wcale nie jest dobre!!! #2,3,6,8 Zwykłe oszustwo jak zwykle ze strony Mercedesa. Nie może być coś pasywne jeśli jest uruchamiane i wyłączane przez kierowce taki system nazywa się "ACTAYWNY" - takie są fakty jeśli ktoś uważa inaczej to ma tylko w tym swój interes lub nie jest obiektywny ewentualnie nieoduczony. Ludzie są krótkowzroczni patrzą na "TERAZ" nie patrzą co będzie "POTEM"
13.04.2012 08:38
0
Po co wprowadzają, jakieś idiotyczne zapisy w regulaminie, skoro ich nie przestrzegają? Kierowca włącza DRS, co powoduje włączenie tego (X)-ductu (nie wiem czy to F-duct, czy W-duct). oznacza to, że system nie jest pasywny, skoro deaktywuje się go wyłączając DRS. Powinni znieść ograniczenia, poza silnikiem i skrzynią i kontrolą trakcji, Wtedy byłaby super rywalizacja producentów.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się