komentarze
  • 1. Adik3509
    • 2012-03-27 23:42:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha

  • 2. STMan
    • 2012-03-28 06:04:25
    • *.182.86.140

    Przypomnijcie mi jaką karę dostał Mclaren za te tony dokumentacji kradzione z 4 czy 5 lat temu?

  • 3. beret
    • 2012-03-28 06:09:17
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ..kara to ...ze Fernando ich opuscil i do tej pory kierowcy sobie nie radza.

  • 4. Święty
    • 2012-03-28 06:38:53
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Widać, że FI brakuje funduszy, więc bawią się w procesowanie o byle g.
    Taaak, Team Lotus wam ukradł wasze cenne aerodynamiczne dane waszego genialnego Dżordana. I pewnie dlatego teraz jeżdżą na genialnej 3 pozycji - od końca.

  • 5. kempa007
    • 2012-03-28 07:15:28
    • *.dynamic.chello.pl

    2. STMan 100 mln dolarow.

  • 6. mazur81
    • 2012-03-28 07:20:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FI rzeczywiście nie bardzo rozumiem. Natomiast nie ma co się dziwić Marussi. W końcu każda pozycja wyżej w klasyfikacji konstruktorów oznacza więcej kasy dla zespołu. Jakby zdyskwalifikowali Caterhama a rok 2010 to pewnie wiązałoby się to z zyskiem dla marussi i hrt....Chyba :)

  • 7. Gosu
    • 2012-03-28 07:53:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2. STMan kara pieniężna i dyskfalifikacja zespołu (nie kierowców).

  • 8. robdk
    • 2012-03-28 08:10:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tylko 10 miejsce jest promowane. Już miejsca dalsze nie. Nie pamiętam dokładnie ale chyba nowe zespoły miały jakąś karencję i za rok 2010 nie mieli profitów. Dopiero za rok 2011 było i Caterham dostał swoją część za 10 miejsce.

  • 9. Skoczek130
    • 2012-03-28 15:19:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No załatają "dziurę" w budżecie. ;]

  • 10. AndrzejOpolski
    • 2012-03-29 12:12:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. STMan

    Taki szybki skrót bo masz blade pojęcie o aferze szpiegowskiej:

    W 2007r. wykryto, że kierownik techniczny teamu Ferrari, Nigel Stepney, przekazał jednemu z szefów McLarena, Mike'owi Coughlan'owi 780-stronicowy dokument zawierający szczegóły techniczne samochodów Ferrari. Wyszły także na jaw informacje, że dwaj kierowcy McLarena, Pedro de la Rosa i Fernando Alonso, przed rozpoczęciem sezonu wymieniali się za pomocą e-maili, SMSów czy rozmów telefonicznych uwagami dotyczącymi danych technicznych Ferrari. We wrześniu FIA nałożyła karę na zespół McLaren – 100 milionów dolarów grzywny i odebranie wszystkich punktów w klasyfikacji konstruktorów w sezonie 2007.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo