komentarze
  • 1. Heat3eat
    • 2012-01-10 19:57:24
    • *.play-internet.pl

    Brzmi to ciekawie :)

  • 2. ULTR93
    • 2012-01-10 20:28:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zobaczymy co będzie na początku sezonu.
    już nie mogę się doczekać.

  • 3. Jahar
    • 2012-01-10 20:32:24
    • *.opera-mini.net

    Korzystanie z starych pomysłów to żadne nowe pomysły. Jak już to ich modyfikacje

  • 4. Makaron
    • 2012-01-10 20:35:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jakby nie patrzeć to zawieszenie nie jest elementem aerodynamiki

  • 5. fanAlonso=pziom
    • 2012-01-10 20:36:45
    • *.rzeszow.mm.pl

    no się zobaczy
    już to widzę jak media pytają o to kimiego a on ze swoją gracją ich olewa i mówi że o niczym nie wie a dziennikarze zdołowani wchodzą a kimi jak to kimi się tym nie przejmuję i za to ma u mnie respekt

  • 6. LeX IcoN
    • 2012-01-10 20:39:45
    • *.lupus.net.pl

    Po nagłówku pomyslałem że może skierowali wydech w kierunku DRS ;D

  • 7. fan massy
    • 2012-01-10 20:55:24
    • *.pl

    troche trudne do zrozumienia ale mam nadzieje ze Ferrari cos lepszego wymysli

  • 8. M.Schumacher
    • 2012-01-10 21:30:16
    • *.home.aster.pl

    Jeżeli to jakiś genialny pomysł, to powinni to w tajemnicy trzymać. Albo też to jest ściema by przeciwnicy się zainteresowali, tak jak McLaren panikował przed 1 wyścigiem w Australii że nie będą mogli nawiązać walki z czołówka a Hamiltoniak był bodajże drugi. A tak pozatym to 3 tygodnie pierwsza prezentacja- McLaren (1.02)

  • 9. M.Schumacher
    • 2012-01-10 21:31:02
    • *.home.aster.pl

    *za 3 tygodnie

  • 10. theadzik
    • 2012-01-10 21:46:05
    • *.net.stream.pl

    @Makaron układ wydechowy też kiedyś nie był...

  • 11. MaMuT
    • 2012-01-10 21:50:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Próbują przełamać barykadę bo jeśli dobrze pamiętam nie można stosować regulowanego zawieszenia (Ostateczne ustawienie prześwitu jest po 3 treningu a przed sesją kwalifikacyjną. Jednakże takie rozwiązanie zmienia całkowicie konstrukcję Front suspension a w krytycznych wypadkach może doprowadzić do zachwiania balansu d kołach. Najprościej mówiąc system będzie szybciej zjadał przednie opony ze względu do bezwładność systemu podczas Wyjścia z wolnego zakrętu bądź ostrego dohamowania. Wszystko zależeć będzie od masy zawieszenia.

    Ale by układ działał najlepiej regulacja musi działać w pełnym zakresie płaszczyzn Również podczas skrętów bo właśnie na zakrętach elastyczne skrzydło RedBulla daje Handicap któremu brakowało MCL.

  • 12. Orlo
    • 2012-01-10 23:01:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No ja myślę, że Lotus już szuka czegoś co usprawiedliwi słabe wyniki, brak rozwoju itd. W zeszłym sezonie był to wydech, teraz pora na zawieszenie, ciekawe co za rok?...

  • 13. RoyalFlesh F1
    • 2012-01-11 08:10:25
    • *.205.238.142

    11. MaMuT
    Po pierwsze to tylko pogłoski. Po drugie nie pisz elastyczne skrzydło RBR i Ferrari bo byłyby te stajnie zdyskwalifikowane. A po trzecie w tych zespołach sa napewno lepsi specialisci niż myślisz.

  • 14. be_rcik
    • 2012-01-11 10:51:23
    • *.160.172.70

    Lotus (LRGP) jest za cienki, żeby "udowodnić legalność" rozwiązania.
    Więc jeśli czegoś podobnego nie wymyliły Ferrari, RB, MCL, to "bendzie kiepawo".

  • 15. GoQu
    • 2012-01-11 15:28:37
    • *.cdma.centertel.pl

    Pomysł dobry, ale czy to przepuszczą ?

  • 16. Mad89
    • 2012-01-11 16:48:10
    • *.ar.akademiki.lublin.pl

    pierwsza sprawa jak to ma im pomóc to by się nie chwalili, chyba że opracowali system który w razie legalizacji ustawi ich wysoko przed konkurencją, a to nie wydech, że widać jak to wygląda i kopia nie stanowi dużego wyzwania.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo