komentarze
  • 1. sever
    • 2011-10-15 11:02:58
    • *.sky24.pl

    ŻAŁOSNE

  • 2. Ilona
    • 2011-10-15 11:28:53
    • *.net.stream.pl

    Skoro mówi że można być dumnym, prawdopodobnie zrobił dziś wszystko co można było z tym bolidem zrobić. Jutro liczę na dobry wynik, powodzenia Witalij!

  • 3. david9
    • 2011-10-15 11:40:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Względnie mogą być zadowoleni przynajmniej z Pietrowa. Jest przed jednym Mercedesem i przed Force India. 8 miejsce wiadomo nie szczyt marzeń ale na tą chwile nie ma szans na nic więcej. Wielkie ambicje przed sezonem to każdy ma a potem pierwsze parę wyścigów pokazuje brutalną rzeczywistość i miejsce w szeregu. Co nie którym widzę każda wypowiedź kogoś z Lotusa Renault przeszkadza. Najlepiej jakby co wyścig posypywali głowę popiołem i błagali na kolanach Kubicę, żeby wrócił.

  • 4. Skoczek130
    • 2011-10-15 12:18:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witalij pokazał klasę w tym qualu. Trzeba mu przyznac - w czasówce jest na prawdę niezły w tym roku. Wyścig to inna sprawa, ale i na dystansie potrafi się pokazac! :) Bruno nadal uczy się pracowac z zespołem. Miejmy nadzieje, że wyścig będzie dla niego lepszy! :))

  • 5. xeoteam
    • 2011-10-15 12:18:49
    • *.rev.pro-internet.pl

    @2. Ilona, ty sie zle czujesz ;)

  • 6. Haziaj
    • 2011-10-15 12:29:20
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Petrov zmienił trochę sposób funkcjonowania w trakcie weekendu GP i efekty powoli zaczynają być widoczne. Dobrze, bo ma potencjał, a marnował się przez głupie nawyki.

    Mam nadzieję, że Senna w wyścigu złapie rytm i pierwsza dziesiątka jest w zasięgu. Dobrze, że przyznaje się, że to jego wina i nie zgania na siły tajemne ;-)

  • 7. GKT
    • 2011-10-15 13:01:11
    • *.wum.edu.pl

    Pietrow: >>duże szanse na zaprezentowanie siebie jutro z tyłu czołowej dziesiątki<<. No, pięknie, a więc pozycje ok. 11. - 13. to jest to co ten zespół zadowala?!

  • 8. sever
    • 2011-10-15 13:26:40
    • *.sky24.pl

    @7 tył czołowej dziesiatki to 7-10

  • 9. Haziaj
    • 2011-10-15 13:29:32
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Tył czołowej dziesiątki to miejsca 8-10. Tak jak to przynajmniej rozumiem. Bo 11-13 to przód drugiej dziesiątki ;-) Myślę, że po problemach jakie sprawiła im konstrukcja (dyfuzor "z przodu") oraz tym, że stracili lidera w zespole i musieli na gwałt znaleźć zmiennika po czym zmiennik nie sprostał wymaganiom, a kolejny kierowca zalicza udane występy jak na kogoś kto pół sezonu nie jeździł tylko słuchał inżyniera to uważam, że zespół poradził sobie bardzo dobrze w tym sezonie.

  • 10. belzebub
    • 2011-10-15 14:12:29
    • *.182.44.9.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9. Sorry, ale pozwolę się z Tobą się nie zgodzić, ostatnio mieli problemy z walką z Team Lotus, a to jeden z trzech najgorszych zespołów w stawce, a ty piszesz, że pomimo wszystko zespół bardzo dobrze poradził sobie w sezonie... Może ja oglądam zupełnie inne wyścigi?

  • 11. GrzeSzNY
    • 2011-10-15 14:50:19
    • *.nyc.res.rr.com

    @9 po 15 GP juz nawet nie wspominaj o KUBicy i konstrukcji. Mieli czas na wszystko, nawet na wybudowanie nowego bolidu gdby chcieli i mieli za co. Dla mnei to zadne tlumaczenie.
    Witek.... coz dla mnie nic wybitnego, mozliwe ze wypadl by na 10 gdyby FI nie oszczedalo opon na wyscig, ale nei gdybam. Radosc mu sie nalezy. badz co badz zostawil daaaaaleko w polu, tak wychwalanego przez wielu tutaj, przyszlego mistrza i wogole lidera super utalentowanego Senne. Ale to nie wina Senny a raczej cos mechanicznego albo mu kura po torze przebiegla. Mowie tak sarkastycznei bo osobicie nigdy nie mialem wysokiego mniemania o tym kierowcy rodem z HRT.

  • 12. kobold
    • 2011-10-15 15:00:38
    • *.net.pulawy.pl

    Prawie 2,5 s do pierwszego... Może ci z przodu dostali jakiś inny regulamin?

  • 13. patrolek23
    • 2011-10-15 15:25:45
    • *.centertel.pl

    Zal patrzec na to LRGP. Kubica nawet z 8 miejsca celował w podium, a ten liczy na to, ze go nikt nie wyprzedzi. Człowiek nie ma ambicji. Wczasie wyscigu moga sie wydarzyc rozne niespodziewane okolicznosci i jego zadanem jest je wykorzystywac. Taka postawa przypomina "nie wiem po co jade, ale grunt, ze jade"

  • 14. darecky3
    • 2011-10-15 15:42:18
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    niestety ale musze stwierdzic ze FI juz powoli lyka LRGP dzieki solidnej postawie obu kierowcow. Tak jak tu podal ktos, gdyby FI pojechalo q3 prawdopodobnie byla by lokata 9 lub 10ta. Bardzo analogicznie przedstawia sie cala historia rozegranych juz kwalifikacji. Obaj kierowcy wchodzili do q3 na dwoch ostatnich miejscach i po q3 nawet nie zmienili pozycji pomiedzy soba. Dalej 9 i10, bez wzgledu czy to byl NH czy BS. FI wyciaga wnioski i oszczedza gumy bo mozliwe ze niezbyt wiele by ugrali. Taka sytuacje LRGP mialo juz od piatego wyscigu w sezonie. Widac ze dalej nikt nie potrafi ruszyc glowa. Zdzieraja bierznik do maksa a szans niema na nic.
    Odnosnie postawy Bruno. To nie zawodnik dla tej kategorii. Zbieg okolicznosci pozwolil mu sie pokazac w debiucei dla Renaulta niczym Nelsinio PIRUET. Ale jak dla mnie to sorry, towar wybrakowany. Sa kierowcy, ktorzy nie moga sie pokazac ze wzgledu na slaba konstrukcje, chocby sam Hulkenberg jest tego przykladem. Taki los przez lata mial Button. Ale Senna niestety nie zasluzyl na fotel HRT i nie dorasta do jazdy w LRGP. Niestety same braki. Rozumienie sie z zaloga to jedno ale czerpanie korzysci obopolnych to juz inna przestrzen, ktorej on nigdy nie zapelni. Rozumiec zaloge to i ja moge bo tez znam angielski....hehe. jak juz sam powiedzial robi postepy w garazu, sam zmienil hamulce.....rece opadaja, pewnie mechanik musial sie wysrac, wrocil a tu niespodzianka. Senna zartownis lepszy od Pereza.

  • 15. Święty
    • 2011-10-15 16:22:42
    • *.bydgoska.ds.uj.edu.pl

    Podpisuję się obiema rękami pod krytyką Bruno i wlasciwie cóż tu wiecej dodac. Mozna go jedynie pochwalic, ze tym razem nie szuka winnych w czymkolwiek poza sobą i przyznal sie, ze nie wycisnal z bolidu wszystkiego (ja bym powiedzial ze nawet wiekszosci...). Chyba powoli w LR zdają sobie sprawę ze nie był im potrzebny konflikt z Nickiem, mogli sie jedynie zastanowic gdy go zatrudniali nad tym ile są w stanie mu zapłacić za miejsca 7-10 bo wiele więcej raczej by nie ugrał. No ale mieliby przynajmniej punkty, a nie 15 miejsce kierowcy który nawet w HRT musial sobie kupić miejsce. Przecież to jest żałosny poziom, no sami przyznajcie. Jeszcze wlasnie rozumiem jakies problemy techniczne, ale on po prostu sam przyznal, ze jest wolny. Ja pierdziele. Nie moge patrzec na to jak ten zespół się marnuje.
    Co do Vitka to on powoli staje się jak Adrian Sutil - bez rewelacji, ale jezdzi już coraz dluzej w zespole, zna bolid, mozna sie po nim spodziewac stałego, średnio-przeciętnego poziomu, nie buntuje się. No ma dodatkowy plus - płaci za jazdę.

  • 16. athelas
    • 2011-10-15 18:01:26
    • *.strong-pc.com

    Wierzyłem w Bruno, ale widzę, że nic specjalnego to on nie prezentuje. No cóż, zobaczę jutro, trzymam kciuki. Może pokaże się z lepszej strony.

    A co do Vitka to jeździ jak jeździ, akurat mu się udało, ale przeważnie to Bruno był lepszy w Q. Gościa jakoś średnio lubię, ale trzeba przyznać, że w tym sezonie lepiej niż w poprzednim.

    Co od Nicka to akurat nie mam wątpliwości, że wzięcie Senny było dobrą decyzją. Nick jest tak samo marny a kasy nie daje.

  • 17. grzegorz0812
    • 2011-10-15 19:15:17
    • *.adsl.inetia.pl

    witam
    czy ma ktoś namiar by obejrzeć kwalifikacje po polsku w necie?

  • 18. Jaro75
    • 2011-10-15 19:36:35
    • *.kalisz.mm.pl

    Ja Wy punktowo stoicie razem w trójkę przy punktach Roberta z zeszłego roku ?
    Policzmy.Hmn... a może lepiej nie liczmy.
    I wszystko w temacie kim jest Robert :)

  • 19. Haziaj
    • 2011-10-15 21:23:27
    • *.77.0.126

    @10: możesz się nie zgodzić.Każdy z nas ma swoją prawdę. Walka z Team Lotus była spowodowana charakterystyką toru w Singapurze, która nie odpowiada konstrukcji bolidu Lotus Renault, właśnie przez wolne sekcje, na których to "przedni" dyfuzor sobie nie radzi. Belgia, Italia i Japonia w wykonaniu raz Senny, raz Petrova potwierdza, że Lotus Renault jest piąta siłą w F1. A kim jest Robert ? Nieprzeciętnym kierowcą wyścigowym.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo