komentarze
  • 1. hubertus
    • 2011-08-27 20:40:47
    • *.in-net.pl

    lepiej wprawadzić zasade 150% niz 107% - obie nie beda działać

  • 2. kaniuss
    • 2011-08-27 21:04:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jestem ciekaw ile razy będą dublowani, czy nie będzie to czasem wynik dwucyfrowy....
    sami sędziowie stwarzają zagrożenie na torze, w ostatnim GP już chyba po 11 kółkach dublowali pierwszego zawodnika.. parodia..

  • 3. mac7
    • 2011-08-27 21:16:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Niech jeszcze dopuszczą schumachera bo przecierz w poprzednich sesjach miał dobre czasy. zastanawia mnie tylko po co została wprowadzona reguła 107%, skoro i tak nie jest przestrzegana...

  • 4. Maciej166
    • 2011-08-27 21:19:40
    • *.promax.media.pl

    I tu pozostaje pytanie - po co wprowadzają jakiś przepis, którego i tak nie przestrzegają sędziowie? Ta trójka kierówców akurat w dużym stopniu odstawała od reszty, więc nie powinni ich dopuszczać do wyścigu. Zapewnili by tym większe bezpieczeństwo na torze, oraz dali by do myślenia i zmotywowali w pewien sposób virgina i hrt do poprawy... Mogę się założyć, że tak czy siak w/w kierowcy jutro nawet nie ukończą wyścigu.

  • 5. elin
    • 2011-08-27 21:59:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie przesadzajcie ;-). Na wąskich ulicznych torach zawodnicy z najsłabszych zespołów nie stanowili zagrożenia ( oprócz Karthikeyana, który niezbyt chętnie ustępował miejsca szybszym bolidom - ale on akurat już nie jeździ ), to i na SPA nie powinno być z tym problemu.
    Inna sprawa, że faktycznie zasada 107% jest raczej " martwym przepisem ".

  • 6. Voight
    • 2011-08-27 22:20:25
    • *.ssp.dialog.net.pl

    To normalne, że kiedy kwalifikacje są mokre, zasada 107% nie jest egzekwowana. O ile dobrze pamiętam to zawsze to wyglądało w ten sposób.

  • 7. athelas
    • 2011-08-27 23:47:20
    • *.strong-pc.com

    5. Martwy przepis... szybka śmierć. Tylko w Australii nie dopuścili HRT.

    Tak jak pisze kolega Voight, w mokrych kwalifikacjach wygląda to inaczej. Równie dobrze mógł wykręcić czas w pełnej ulewie, a po 15 minutach jak trochę przeszło odstawać już niesamowicie, a np kierowca wypadał z toru co kółko i nie dawał rady podkręcić czasu. Myślę, ze dobra decyzja.

    Chociaż fajne jaja by były jakby kiedyś ktoś w Q1 całą szóstkę nowych ukrócił.

  • 8. Pino
    • 2011-08-28 00:00:47
    • *.play-internet.pl

    Ale jaj sobie robią :))) Przecież to jasne że dopuścili ich tylko dla tego żeby nie było że Schumacher nie może jechać no bo nie zaliczył żadnego czasu więc też się nie mieścił w 107% a tak to teraz nie będą mieli się do czego czepić bo będzie jachała cała 24:)

  • 9. Voight
    • 2011-08-28 00:22:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    8. Pino Schumi wykręcił 1:51.922 w 2 treningu więc automatycznie się kwalifikuje.

  • 10. opera9
    • 2011-08-28 11:05:46
    • *.ip.mgk.pl

    Bez sensu ta reguła 107%, bo nie jest przestrzegana. Jeśli już ustalają, że kto się nie zmieści to nie startuje to niech tak będzie, albo niech zniosą tą regułe i będzie tak samo jak jest.

  • 11. theadzik
    • 2011-08-28 11:06:00
    • *.50.143.86

    9. Tak na suchym...

  • 12. Pino
    • 2011-08-28 11:42:44
    • *.play-internet.pl

    A to sorrki nie wiedziałem że czasy z treningów się zaliczają?

  • 13. szerter
    • 2011-08-28 11:48:38
    • *.com-promis.3s.pl

    11. theadzik - przecież tu nie chodzi o dokładny czas tylko o ogólny obraz formy zawodnika (albo raczej bolidu) na tle pozostałych.

  • 14. Voight
    • 2011-08-28 14:00:43
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jeżeli kierowca uzyska czas poniżej 107% czasu Q1 na treningu a na kwalifikacjach się nie zmieści to i tak zostaje dopuszczony z automatu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo