komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2011-06-09 20:25:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i bez tego w kanadzie było dużo wyprzedzania obawiam się że może byc chaos a wyprzedanie będzie wymijaniem

  • 2. swistak256
    • 2011-06-09 20:50:35
    • *.114.161.51

    najpierw sprawdź definicję wymijania :D. Jestem pewien, że żadnego wymijania nie będzie ;)

  • 3. WisniaF1
    • 2011-06-09 21:02:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    swistak256 nie wiadomo może ktoś akurat pomyli kierunki :P, ale chaos może się zdarzyć mając 2 strefy DRS

  • 4. rafekf1
    • 2011-06-09 21:05:12
    • *.cable.fordon.turmak.pl

    Współczuję realizatorowi transmisji. Z pewnością nie nadąży z powtórkami. Jeśli do tego dodać właściwości opon Pirelli, to rzeczywiście może być chaos. O deszczowych prognozach pogody już nie wspomnę ;). Z drugiej strony, biorąc pod uwagę debiut dwóch stref użycia DRS i tylko jeden punkt pomiaru .... trudno przewidzieć jak to wpłynie na obraz wyścigu. Jednego jestem niemal pewien. Nudno nie będzie. Dodam tylko, że nadal nie jestem zwolennikiem ruchomego tylnego skrzydla. O "sztuczności" tego rozwiązania napisano i powiedziano już wiele.

  • 5. xdomino996
    • 2011-06-09 21:32:44
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    4. rafekf1 @ kurde nie chce aby padalo bo to bedzie kolejny fuks vettela

  • 6. greg32
    • 2011-06-09 21:33:13
    • *.adsl.inetia.pl

    2 x DRS trochę utrudni zadanie liderowi bądź liderom wyścigu, deszcz ułatwi.

  • 7. elin
    • 2011-06-09 21:43:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. rafekf1 - jeśli będzie DRS + opony Pirelli + deszcz, to możemy dość często oglądać " ścianę mistrzów ", czyli realizatorzy jednak nadążą z powtórkami. Będziemy je oglądać w momencie, kiedy na torze będzie " procesja " za SC ...

  • 8. wheelman
    • 2011-06-09 21:51:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 2. swistak25
    U mnie też pojawiał się lekki uśmieszek, kiedy ktoś mówił o wymijaniu, ale teraz z użyciem dwóch prostych i jednego punktu pomiaru do omijania będzie bardzo blisko :)

    Swoją drogą, byłbym za tym, żeby przed ostatnią szykaną umieścić drugi punkt pomiaru odległości. Być może wprowadziłoby to chaos totalny, ale emocji na pewno by nie zabrakło. Warto dodać, że po pierwszym lewym zakręcie bardzo szybko jest następny - prawy. Mnóstwo możliwości do wyprzedzania. Co z tego, kiedy po tych dwóch prostych i użyciu DRSu będzie już "po ptokach". A może się mylę, zobaczymy. Chyba jednak wyścig będzie ciekawy.

  • 9. Pawekn
    • 2011-06-09 21:52:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprostowanie. Według regulaminu w czasie deszczu zabronione jest używanie systemu DRS.

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2011-06-09 21:55:47
    • *.cdma.centertel.pl

    7. elin
    Spokojnie , może nie będzie tak źle . Tym bardziej że używanie DRS podczas deszczu jest zabronione .
    Pozdrówki ;)

  • 11. Grzesiek 12.
    • 2011-06-09 21:57:29
    • *.cdma.centertel.pl

    No i kolega @ Pawekn mnie uprzedził ....

  • 12. rafekf1
    • 2011-06-09 22:10:17
    • *.cable.fordon.turmak.pl

    Rzeczywiście . Nie uwzgędniłem faktu o zakazie używania dresu w deszczowym wyścigu ale i tak bez tego może być dużo akcji w niedzielę. SC jak najbardziej możliwy. Słynna " ściana mistrzów" zobowiązuje wiec kolej na mistrza z ubiegłego roku..... oczywiście bez konsekwencji poważniejszych niż stracone punkty.

  • 13. elin
    • 2011-06-10 00:51:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie - zakaz używania DRS w deszczu ... Nie było jeszcze takiego wyścigu, więc mnie również całkowicie się o tym zapomniało ... ;-).
    Czyli w Kanadzie czekają nas dwa możliwe scenariusze :
    - albo pierwszy raz w tym sezonie, dwie strefy wyprzedzania
    - albo pierwszy raz w tym sezonie, deszczowy wyścig

    10. Grzesiek 12. - no Witam wreszcze ;-). Racja, wychodzi, że jednak nie będzie tak źle. Ale i tak liczę na ciekawy wyścig, czyli bardziej z deszczem, niż z DRS ... i może chociaż raz bez Red Bulla na podium ( co już graniczy z cudem ) ;-)).
    Pozdrówki :-)

  • 14. elin
    • 2011-06-10 01:07:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * wreszcie

  • 15. Nomak
    • 2011-06-10 08:00:49
    • *.adsl.inetia.pl

    13 elin, Na pewno oba scenariusze będą ciekawe. Zastanawia mnie sprawa tych dwóch stref wyprzedań z jednym punktem pomiaru czasu. Co jeśli dzięki DRS kierowca wyprzedzi drugiego na tej prostej po nawrocie nr.10? ( swoją drogą nie uważam, że to będzie proste - zależy w którym miejscu będą mogli uruchomić system) Będzie mógł urzyć drugi raz DRSu na prostej startowej (co na pewno da mu kolejną przewagę i możliwość oddalenia się od wyprzedzonego przeciwnika) czy juz drugi raz nie będzie mógł tego ruchomego skrzydła? Zastanawia mnie ta sytuacja.

  • 16. jar188
    • 2011-06-10 13:51:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dwie strefy wyprzedzania na długich prostych, 3-4pit stopy, szybko zużywające się opony szczególnie na tym torze,możliwy deszcz, oby sami kierowcy nie pogubili się w tym wszystkim ;)

  • 17. Grzesiek 12.
    • 2011-06-10 16:13:11
    • *.cdma.centertel.pl

    13. elin
    Witam :) Ponoć ma nieźle lać w Kanadzie w sobotę i w niedzielę ( przynajmniej tak wynika z prognoz pogody ) , więc na bank będzie ciekawie - oczywiście bez DRS :)
    I raczej na cud bym nie liczył ..... tzn. mało realne jest pudło bez RBR . No chyba ze będzie powtórka z Turcji 2010 .....
    Chociaż z drugiej strony , McLaren już depcze po kopytkach czerwonym byczkom , więc zwycięstwo Red Bulla w Kanadzie wcale nie jest takie pewne ;))

  • 18. MateuszF1
    • 2011-06-10 17:40:32
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wy to macie problemy w zeszłym sezonie było mało wyprzedzania-źle, teraz jest dużo też źle i jak tu dogodzić mnie się bardzie ten sezon podoba szkoda, że bez Roberta.

  • 19. elin
    • 2011-06-10 18:42:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. Nomak - mnie również to zastanawia. Może przed niedzielnym wyścigiem możliwość użycia DRS zostanie bardziej doprecyzowana i dowiemy się więcej szczegółów. Ale, z tego co wiemy na teraz, to cała sprawa wygląda tak jak piszesz.
    Jeśli pomiar odległości między bolidami, będzie się odbywał tylko w jednym miejscu, to teoretycznie w najlepszej sytuacji powinien być kierowca, który w punkcie pomiaru był blisko innego bolidu, a DRS będzie miał największe znaczenie na prostej od nawrotu. Na której kierowca wyprzedzi innego zawodnika i dalej będzie mógł korzystać z DRS na kolejnej prostej start/ meta.
    Co wyprzedzonemu da nikłe szanse na kontratak na prostej start/ meta.
    Przynajmniej ja tak to widzę w teorii, a w praktyce zobaczmy ;-).

    17. Grzesiek 12. - na powtórke z Turcji chyba faktycznie nie ma co liczyć - Webber w tym sezonie jakoś dziwnie przycichł ( może już pogodził się z rolą kierowcy Nr 2 ), a Vettel jak na razie błędów praktycznie nie popełnia. Ale może ta słynna " ściana mistrzów " będzie miała w wyścigu jakieś znaczenie ... ;-)).
    McLaren niby depcze po kopytkach byczkom ;-)), ale robi to już od kilku wyścigów, a Red Bull ciągle w przodzi ...
    Może Ferrari coś namiesza ..., ale ten Alonso ... ( sam wiesz ). Już wolę RBR ;-)).
    Zobaczymy - ja liczę na deszcz, który powinien bardziej uatrakcyjnić wyścig niż DRS ( oczywiście już dożywotnio zapamiętam, że w deszczu nie używa się DRS ;-))).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo