komentarze
  • 1. beltzaboob
    • 2011-06-02 10:16:21
    • *.play-internet.pl

    Pat to chyba dobra wiadomość dla tego zespołu.

  • 2. Krokiet
    • 2011-06-02 10:51:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    skoro zanotowali "zerowy progres" do tej pory, to faktycznie coś trzeba by zmienić... czy słusznie się okaże, ale patrząc na to, że Pat do nich dołączył, może dobrze rokować... tylko by sponsoring i kasa była na realizację wszystkich planów:/
    trzymam za nich kciuki w 2012:)

  • 3. jar188
    • 2011-06-02 11:06:53
    • *.trachem.pl

    Jak nie zaczną korzystać z tunelu to i sam Newey im nie pomoże.

  • 4. pafud
    • 2011-06-02 11:21:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A nie jest tak że Pat ma karę za ustawkę z Renówką?

  • 5. beltzaboob
    • 2011-06-02 11:45:20
    • *.play-internet.pl

    @3. jar188 - sam Pat coś o tym pisał, zanim zaczął doradzać. Więc pewnie sir Richard będzie musiał zainwestować...
    @4pafud - noooo....przecież jest tylko doradca...;)

  • 6. azazel
    • 2011-06-02 12:28:33
    • *.chelm.mm.pl

    Podobno chcą nawiązać współpracę z Mercedesem (silnik, skrzynia biegów, KERS) i McLarenem (tylne zawieszenie).

  • 7. jar188
    • 2011-06-02 14:27:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @4. pafud, Sad uchylił kary dla Biatore i Symondsa , FIA się odwołała ale ostatecznie poszli na ugodę i obaj mają zakaz angażowania się w sporty motorowe do końca 2011r, czyli juz niedługo :)

  • 8. jar188
    • 2011-06-02 14:28:40
    • *.trachem.pl

    ........a tak, nie dodałem ważnej rzeczy bo maja jeszcze dodatkowo zakaz angażowania się w wyścigi F1 do końca 2012r.

  • 9. Ananas
    • 2011-06-02 14:47:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wyniki Virgin Racing w tym sezonie:
    GP Australii: Glock - 15. miejsce, d' Ambrosio - 14. miejsce
    GP Malezji: Glock - 16. miejsce, d' Ambrosio - NS
    GP Chin: Glock - 21. miejsce, d' Ambrosio - 20. miejsce
    GP Turcji: Glock - NS, d' Ambrosio - 20. miejsce
    GP Hiszpanii: Glock - 19. miejsce, d' Ambrosio - 20. miejsce
    GP Monaco: Glock - NS, d' Ambrosio - 15. miejsce

  • 10. pjc
    • 2011-06-02 19:04:05
    • *.unknown.vectranet.pl

    Wirth raczej nie odnosił wielkich sukcesów w F1 jeżeli chodzi o dotychczasową karierę.
    Nie wiem dlaczego ale ten gość zawsze mi się kojarzył z Simtekiem i wypadkiem Ratzenbergera.

  • 11. beltzaboob
    • 2011-06-02 19:51:33
    • *.play-internet.pl

    @10. pjc - od Marcha przez Simteka, Bennetona po Virgin i nic...Zero sukcesu. Pełna zgoda.
    Pozdr!

  • 12. Marti
    • 2011-06-02 21:03:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Mnie w tej ekipie najbardziej szkoda Glocka. Nie twierdzę, że to wybitny driver, ale dobry i z odpowiednim bolidem byłby regularnie w punktach. A tak się chłopak marnuje w tym czarnym jeździku.

  • 13. Marti
    • 2011-06-02 21:04:05
    • *.adsl.inetia.pl

    czarno-czerwonym of course :)

  • 14. elin
    • 2011-06-02 22:53:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. Marti - czy ja wiem, czy szkoda ... O ile się nie mylę, to Glock po rozstaniu z Toyotą miał pewien wybór, nie był z góry skazany - nowy zespół lub odejście z F1 ...
    Mnie bardziej szkoda kierowców debiutujących w Virgin. Znikome szanse na pokazanie swojego talentu ( lub jego braku ) w takim bolidzie miał di Grassi, a obecnie d'Ambrozio.
    Pozdrowionka :-)

  • 15. elin
    • 2011-06-02 22:58:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * d'Ambrosio

  • 16. Marti
    • 2011-06-02 23:26:10
    • *.adsl.inetia.pl

    14. elin
    Znaczy mnie osobiście go szkoda i nie każdy musi jemu współczuć tak jak ja ;))
    Owszem, Timo po rozstaniu z Toyotą miał kilka opcji, m.in. Renault i mnie się tam najbardziej widział u boku Kubicy. Niestety, z pewnych przyczyn nie doszło do tego transferu i Glock zdecydował się przejść do nowego zespołu. Przeliczył się. Nie spodziewał się chyba, że będzie tam miał aż tak ciężkie życie ;)

    Niemożliwość pokazania talentu/ewentualnie jego braku przez nowych kierowców nie jest optymalnym zjawiskiem, że to tak nazwę. Przyczyna tkwi w dużej mierze w zakazie testów. O ile na początku popierałam szlaban testowy, to teraz mam mieszane uczucia. W trakcie sezonu powinno być kilka dni testowych, podczas których debiutanci mieliby możliwość oswoić się z bolidem F1, lepiej go poznać. Teraz są rzucani praktycznie od razu na głęboką wodę, bowiem często do kokpitu wskakują "za pięć dwunasta" i w związku z tym w zimie także nie mają zbyt wiele okazji do testowania bolidów.
    Pozdrówki :)

  • 17. Marti
    • 2011-06-02 23:27:38
    • *.adsl.inetia.pl

    * możliwość oswojenia się z bolidem ;)

  • 18. elin
    • 2011-06-03 17:33:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. Marti - racja ;-)), ja Timo nie współczuję, ale zgadzam się - również uważam, że z Robertem by tworzyli mocny duet na torze. Ze stylu jazdy, Glock trochę przypomina mi Webbera - czyli solidny kierowca, który potrafi się pokazać w dobrym bolidzie, ale raczej nie jest " materiałem " na lidera teamu, co mogliśmy zobaczyć np. gdy jeździł z Jarno.
    Też myślę, że nie spodziewał się aż tak ciężkiego życia w Virgin ... Ale, jego wybór ;-).

    Co do testów - zgadzam się z Tobę całkowicie :-).
    Jeszcze raz Pozdrówki :-)

  • 19. elin
    • 2011-06-03 17:35:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * Tobą

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo