komentarze
  • 1. szynszyn
    • 2011-04-26 09:13:00
    • *.belchatow.vectranet.pl

    ja sie ciesze, bo bedzie wiecej wyscigow i emocji

  • 2. zajac1211
    • 2011-04-26 09:37:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ma ktoś może plany tego toru? Ciekawi mnie czy to typowy tor Hermana Tilke czyli wieje nudą czy jakiś ciekawszy.

  • 3. Arko123
    • 2011-04-26 09:55:12
    • *.54.117.1

    http://www.formula1 .com/news/ headlines/ 2011/4/11966.html

  • 4. Senna_olk
    • 2011-04-26 09:55:52
    • *.adsl.inetia.pl

    http://upl oad.wikimedia.or g/wikipedia/commons/thumb/0/ 01/Jaypee_International_Circuit_2011.sv g/240px-Jayp ee_International_Circuit_2011 .svg.png(usunąć spacje)

    Stosunkowo niezbyt długi. 2 proste, ciekawy start i ciężki 2 sektor.

  • 5. M.Schumacher
    • 2011-04-26 09:58:48
    • *.73.49.130

    A myślałem, że będzie to samo co z Koreą. Dla mnie ten tor wygląda bardzo ciekawie a szczególnie zakręt 4 po długiej prostej. Fajna kombinacja zakrętów 5-9. Również nawrót i kolejne zakręty do 14 są wręcz fantastyczne. Bardzo interesująco się jak dla mnie zapowiada ten wyścig i z niecierpliwością na niego czekam, pozdrawiam.

  • 6. FERRARI19
    • 2011-04-26 10:54:36
    • *.181.96.196.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Słyszeliście Robert ma wrócić po wakacyjnej przerwie w sierpniu!!!

  • 7. arek889
    • 2011-04-26 11:01:15
    • *.244.27.120

    W sierpniu ma byc decyzja o powrocie a nie powrót.

  • 8. konradosf1
    • 2011-04-26 11:16:54
    • *.opera-mini.net

    Ja sobie ściągnąłem ten tor do rfactora i muszę przyznać że konfiguracja jest naprawdę ciekawa.

  • 9. M.Schumacher
    • 2011-04-26 12:50:48
    • *.73.49.130

    http://w w w.youtube.com/watch?v=Oa3T9MiJi5Y

  • 10. M.Schumacher
    • 2011-04-26 12:51:43
    • *.73.49.130

    usunąć spacje pomiędzy [www]. Tak mniej więcej wygląda ten tor

  • 11. Łukasz.
    • 2011-04-26 13:17:20
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    7. O tym kiedy Robert ma wrócić na tor decyzja ma zapaść w lipcu. A co do GP Indii to może być ciekawie. :)

  • 12. PrzemekF1
    • 2011-04-26 13:56:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak poza tematem dlaczego nie można dodawać linków po co te spacje?

  • 13. fanAlonso=pziom
    • 2011-04-26 13:59:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    8 masz link do tego toru do rfactora bo tez bym sie przejechal

  • 14. Sasilton
    • 2011-04-26 15:18:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no napisze tylko tyle BRAWO!
    mają teraz czas na poprawę minimalnych szczegółów czy oczyszczenie toru z piachu i nie będzie takiej sytuacji jak rok temu w korei
    a sama nazwa toru dzina :D chyba tylko u nich litery D i H sa obok siebie

  • 15. lokomotywa
    • 2011-04-26 18:14:04
    • *.icpnet.pl

    witam ja chętnie też bym się przyłączył do prośby o link odnośnie tego toru do rfactor.
    Druga prośba bo widzę, że wielu w rf-a gra w związku z tym pytanko bo od dłuższego czasu próbuje wytworzyć jakiś setup i niestety cienko mi idzie może popełniam błąd początkujących z tym że nie wiem jaki może ktoś podpowie pozdrawiam dziękuje

  • 16. athelas
    • 2011-04-26 19:38:25
    • *.strong-pc.com

    A ja powiem zupełnie odwrotnie, nie koniecznie będzie ciekawie (chociaż patrząc na pierwsze wyścigi, nie ma już chyba nudnego toru w kalendarzu). Wystarczy spojrzeć na plan toru w Bahrajnie. Ale tak patrząc na sam plan, nie biorąc pod uwagę wspomnień z wyścigów. Tor w Bahrajnie powinien być świetny do wyprzedzania, a nie jest. Dlaczego? Moje podejrzenie jest takie, że niby są proste i ostre zakrety po nich, ale całość psuje część toru, która wymaga większego docisku. Bolidy są ustawiane pod ten sektor, by pokonać go bezpiecznie, przez co traci się szybkość na prostej i wyprzedzanie jest trudne... Tor w Indiach ma dokładnie to samo. Tylko zauważcie parę torów, Monako, Monza... To są tory o jednakowej budowie. Albo szybkie zakręty, albo proste. Wyścigi tam są ciekawe i mało kto wyobraża sobie F1 bez tych wyścigów... Inna sprawa Spa-Francorchamps. Ten tor to ewenement, jest 2. sektor wypełniony szybkimi zakrętami a mimo to mamy tam super wyścigi. Być może po prostu ten 2. sektor nie jest trudny, i przejechanie go z małym dociskiem nie sprawia problemów...

    Nie mówmy hop, póki nie przeskoczymy. Poczekajmy do wyścigu. Patrząc jednak na to, co dają zmiany w przepisach, chyba możemy być bardzo spokojni o to, że będzie ciekawie. DRS rozwiązuje problem, o którym pisałem wyżej.

  • 17. xdomino996
    • 2011-04-26 22:29:41
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    13. fanAlonso=pziom
    http:// www.m ediafire. com/?zbd43nwyi7 sybby

  • 18. zenonF1
    • 2011-04-29 08:48:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie to zjazd do pit stopu jest BARDZO dziwny. Myślę że mogą być z tym małe problemy, które "wyjdą" dopiero podczas wyścigów. Trzeba pamiętać, że w tym sesonie nie brak walki na w strefie zmin i dlatego myślę że zjazd z toru nie jest do końca przemyślany - życie pokaże.
    POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH FANÓW F1!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo