komentarze
  • 1. Orlo
    • 2011-04-14 12:06:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Swoją drogą to ciekawe że w Qualu tracą do Maca i RBR ok 1sek podczas gdy w wyścigu jadą niemal jak równy z równym.

  • 2. Gosu
    • 2011-04-14 12:17:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    1. Orlo Podobnie zachowywało się R30 Roberta w zeszłym sezonie. Muszą nad tym popracować, bo ciężko walczyć o zwycięstwa startując z p5-p6 (jeśli LR) nie będzie wyżej.

  • 3. Gosu
    • 2011-04-14 12:18:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    sorry za nawias :)

  • 4. Forfighter
    • 2011-04-14 12:19:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ferrafi mialo być głównym faworytem do tytułu mistrzowskiego (tak wynikało z ich formy podczas zimowych treningów), jednak poo dwóch kwalifikacjach tego roku trzeba przyznać iz z tym bolidem nie da im sie tego dokonać. A ich miejsce w stawce zczynają zajmować kierowcy Lotus Renault

  • 5. Orlo
    • 2011-04-14 12:32:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Gosu
    No nie wiem czy R30 miało tempo wyścigowe porównywalne do RBR, ja nic takiego sobie nie przypominam. Ale fakt, w Q rzeczywiście Robert nie raz tracił ok 1sek do P1.

  • 6. Gosu
    • 2011-04-14 12:44:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    5. Orlo Chodziło mi o różnicę w tempie kwalifikacyjnym i wyścigowym. Choć na trudnych obiektach Robert radził sobie bardzo dobrze w wyścigu niewiele ustępując najlepszym.

  • 7. Orlo
    • 2011-04-14 12:55:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Gosu
    Rozumiem że chodziło Ci o różnicę w tempie kwalifikacyjnym i wyścigowym ale właśnie czegoś takiego sobie nie przypominam, tzn wiadomo że jakaś tam była, ale nie to co teraz jest u Ferrari. Powiedziałbym nawet że Robert był często w Q wyżej niż powalało tempo bolidu, albo konkurenci w szybszych bolidach popełnili jakieś błędy na szybkim kółku i w wyścigu mógł się już tylko bronić.

  • 8. Gosu
    • 2011-04-14 13:01:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7. Orlo udręką R30 było tempo kwalifikacyjne. To, że Robert był w miarę wysoko zawdzięcza tylko sobie i swoim umiejętnością. Wystarczy zobaczyć ja jakich pozycjach kończył kwalifikacje Witek (średnio 12-15). Tempo wyścigowe było dużo lepsze niż kwalifikacyjne. Podobny problem ma teraz Ferrari.

  • 9. Gosu
    • 2011-04-14 13:03:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    *swoimi umiejętnościami (edycja by się przydała)

  • 10. Orlo
    • 2011-04-14 13:09:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No cóż, dalej się nie zgadzam:P Pamiętasz może GP Wielkiej Brytanii? Jeżeli wg Ciebie R30 miało dobre tempo wyścigowe, to czemu Robert tak mało razy atakował(by nie napisać wyprzedzać bo zaraz zejdziemy na temat umiejętności Roberta w wyprzedzaniu a nie o to chodzi), a tak często się bronił? A to że Witek kończył zazwyczaj na Q2 to świadczy o jego umiejętności szybkiego wykręcenia szybkiego kółka;-)

  • 11. D-O-G
    • 2011-04-14 13:45:45
    • *.2city.net

    panowie wystarczy poświęcić dłuższą chwilę i oglądnąć wszyskie GP z roku 2010 bacznie sledząc poczynania Reno (Roberta i Witka) na torze a wszystkie animozje zakończą się w 5 sek. :) Widać jak na ręce jakie miał możliwości bolid a ile swego "dorzucił" Robert do całokształtu, i wszystko na temat. Dla mnie osobiście to polski Ayrton Senna:) ps. Sutilowi "zjechał" psyche gdy w jednym z GP niby dał się wyprzedzić by zaraz przed Sutilem zjechac do boksu kiedy ten wchodził w zakręt. Plon zebrany w Singapurze:)

  • 12. azazel
    • 2011-04-14 15:21:14
    • *.chelm.mm.pl

    10. Orlo Fragment wywiadu z Jamesem Allisonem:
    "Widzieliśmy, że w Sepang model R31 pokazał dobre tempo wyścigowe – zdecydowanie lepsze niż tempo podczas jazdy kwalifikacyjnej – jaka jest Twoja ocena?
    Widzieliśmy to już dwa razy. Tak zachowywał się samochód z ubiegłego sezonu, który sprawował się dobrze przy bogatej mieszance paliwowej i wygląda na to, że jest tak samo w przypadku modelu R31."

  • 13. Gosu
    • 2011-04-14 15:29:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    10. Orlo to zaatakuj Fiatem 126P Mercedesa CLK :)
    Robert jeździł 5 bolidem w stawce, a jak wiesz ciężko się wyprzedza szybsze auto :)

  • 14. dnb
    • 2011-04-14 19:08:24
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam nadzieje, że nie używają złączek włoskiej firmy na "M" , bo jeśli tak to kaput. Ta firma "M" idzie na ilość, a nie na jakość :D

  • 15. FAster92
    • 2011-04-14 19:20:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To dobra wiadomość na innych zdjęciach widać, że przed tym GP Ferrari nie tylko poprawiło system DRS! Mam nadzieję, że zaprezentują się z lepszej strony niż w poprzednich GP !

  • 16. fanAlonso=pziom
    • 2011-04-14 20:10:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    14 chodzi ci o manietti marelli ? bo jak tak to ja słyszałem o niej dobre rzeczy i jest obecna chyba tez w wrc przynajmniej w zeszłym roku była a teraz nie wiem bo w polskiej tv nie ma w tym sezonie wogole relacji z rajdow a jak sądzisz ze ta firma jest kiepska to znaczy ze korzystales z jej usług i byłes niezadowolony ?

  • 17. wojsku
    • 2011-04-14 21:30:52
    • *.man.bydgoszcz.pl

    tempo kwalifikacyjne LR w chwili obecnej to trzecia sila, tempo wyścigowe jest niestety gorsze bo lepsza jest ferarka. natomiast bardzo wysoko stoją (jeżeli nie są najlepsi ) jeśli chodzi o starty - sami kierowcy się wypowiadają że w tej kwestii inżynierowie wykonali kawal dobrej roboty

  • 18. dnb
    • 2011-04-14 21:45:22
    • *.adsl.inetia.pl

    16. fanAlonso=pziom
    Nie, chodziło mi o firme Manuli-hydraulics , bo w niej pracowałem, a post nr 14 to tak trochę w formie żartu :)

  • 19. Morves
    • 2011-04-15 00:18:18
    • *.isp.tvkg.net

    i znowu - lotus dwa razy na podium wskoczył, i dla niektórych już jest lepszy od Ferrari ;-)

  • 20. fullbzikaaa
    • 2011-04-15 07:11:21
    • *.dynamic.chello.pl

    LR jest obecnie 3 siłą. Ferrari musi jednocześnie bronić się, aby utrzymać 4 pozycję
    i walczyć z LR o 3. Tak, moim zdaniem wygląda początek sezonu. Ferrari mnie rozczarowało. Liczyłem na to, że w tym sezonie będą walczyć o majstra i odrobią porządnie lekcje w zimie. Niestety, nie przyłożyli się tak jak Macki i Renówki. Żadnej innowacji nie wymyślili. Została tylko nazwa z dawnej legendarnej Ferrarki. Geniusz i sztuka odjechały.

  • 21. jenks
    • 2011-04-15 09:19:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    post dotyczy ferrari,więc kubicomaniaki piszcie te swoje domniemania w postach dot reno.ja o forme ferrari jestem spokojny,a pisanie że LR jest 3 siłą jest troche na wyrost.to dopiero 3 wyścig więc luzik.

  • 22. wojsku
    • 2011-04-15 22:20:06
    • *.man.bydgoszcz.pl

    21 jenks - twój spokój jest niepokojacy

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo