DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
28.05.2020 21:32
0
@22 To prawda, przy odpowiednim bolidzie. SV co od zawsze wiadomo lubi stabilny tył i nie oszukujmy się tylko Newey i Horner taki mu zbudowali. Zastanawia mnie tylko fakt i może ktoś mi pomoże to zrozumieć skoro przychodził do Ferrari jako gwiazda i definitywny kierowca nr 1, dlaczego ferrari nie budowało bolidu pod swojego lidera? Rozumiem że zmiana przepisów, bolidy się zmieniły, ale jak przypomnę sobie jakieś wywiady po kwalifikacjach czy treningach to bardzo często mówił o uciekającym tyle. Zaraz ktoś napisze, że mógł się dostosować, tam liczą się setne, tysięczne części sekundy, wszystko musi być idealne, jeśli więc spojrzymy na bolid Ferrari i kierowcę Sebastiana Vettela to bardzo rzadko mogliśmy określać to połączenie jako idealne.
Przejdź do wpisu Massa: problem leży w Ferrari, nie w Vettelu