DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.05.2010 11:05
0
to po cholerę cokolwiek piszesz?
Przejdź do wpisu Kubica czarnym koniem Monako
16.02.2010 11:07
0
7. kamil b widzę kolega ma własny tunel areo w garażu i na podstawie zdjęcie renówki wyliczył linijka i cyrklem wymiary i zbudował kartonowy model w skali 1:1 i go teraz testuje i widzi ze niektóre pomyśli inżynierów trochę ustępują jego myśli technicznej.... jak coś jest tak jak jest znaczy że ktoś nad tym długo myślał i ze jest to najlepsza z możliwych specyfikacji i będą darzyć do ideału i nie narzekaj
Przejdź do wpisu Skład kierowców na drugi tydzień testów w Jerez
03.02.2010 12:29
0
wydawało mi sie zawsze ze to CFD jest droższe niż "zwykły" tunel aerodynamiczny... no ale a cfd imo polega na wystawieniu bolidu pod strugę płynu lecącego od przodu i badanie zawirowań i tego jak to wszystko wygląda
Przejdź do wpisu Virgin Racing zaprezentował nowy bolid
01.02.2010 19:46
0
szumi jest the best ale panowie wiek robi swoje ma ogromne szanse wrócić w dobrym stylu ale czy takie powroty zawsze sa konieczne? czy on nie był dla nas zawsze pół-bogiem i przez te lata sami o nim myśleliśmy jako o niepokonanym kierowcy co sie stanie teraz jak wróci i będzie 9 8 czy nawet 5 ... a i zawist nie baw się w ogromnego znawce... piłka jest krótka jak coś raz sobie zepsujesz to najczęściej będzie Ci to potem więcej lub mniej doskwierać...
Przejdź do wpisu Schumacher: najważniejsze, że bolid jest niezawodny
01.02.2010 18:48
0
taaaa a jutro jedzie tylko Nico żeby szumiemu szyja nie padła
Przejdź do wpisu Schumacher: najważniejsze, że bolid jest niezawodny