WIADOMOŚCI

Pozycje startowe przed GP Belgii
Pozycje startowe przed GP Belgii
Ustawienie kierowców na starcie GP Belgii po nałożeniu kar na Michaela Schumachera (10 pozycji w dół), Nico Rosberga (5 pozycji w dół), Timo Glocka (5 pozycji w dół), Sebastiena Buemi (3 pozycje w dół) oraz Pedro de la Rosę (10 pozycji w dół). Kolejność została potwierdzona przez FIA.
baner_rbr_v3.jpg
1. Mark Webber
Red Bull
2. Lewis Hamilton
McLaren
3. Robert Kubica
Renault
4. Sebastian Vettel
Red Bull
5. Jenson Button
McLaren
6. Felipe Massa
Ferrari
7. Rubens Barrichello
Williams
8. Adrian Sutil
Force India
9. Nico Hulkenberg
Williams
10. Fernando Alonso
Ferrari
11. Jaime Alguersuari
Toro Rosso
12. Vitantonio Liuzzi
Force India
13. Heikki Kovalainen
Lotus
14. Nico Rosberg
Mercedes
15. Jarno Trulli
Lotus
16. Sebastien Buemi
Toro Rosso
17. Kamui Kobayashi
BMW Sauber
18. Bruno Senna
HRT
19. Sakon Yamamoto
HRT
20. Timo Glock
Virgin
21. Michael Schumacher
Mercedes
22. Lucas di Grassi
Virgin
23. Witalij Pietrow
Renault
24. Pedro de la Rosa
BMW Sauber

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

162 KOMENTARZY
avatar
gucioF1

28.08.2010 22:04

0

Liczę na dobry start Roberta i może wyprzedzenie Webbera. Jeżeli to mu się nie uda to byłoby dobrze utrzymać 3 pozycję. Jest duża szansa dla Roberta na przywiezienie dobrej zdobyczy punktowej. A jak sie wyścig potoczy to zobaczymy niebawem. Start jak zwykle będzie ciekawy a poziom adrenaliny na maksymalnym poziomie :) pozdrawiam


avatar
Filip1507

28.08.2010 22:05

0

- jak sie nazywa szczyt absurdu?? - blokowanie sakona yamammoto :)


avatar
pawel123

28.08.2010 22:05

0

31. nolte racja, ja bez live timingu to zauważyłem, że chu.. wjeb... reklamy zanim kierowcy ukończyli czasówki, debile myślą, że jak czas Q minął to już koniec... :) w Q2 ucięli rezultaty, a w Q3 przerwali w pół zdania WEBerowi ;/ i to mnie wkurza w polsacie


avatar
michal669

28.08.2010 22:06

0

@9 Kiedy Robert wyjechał poza tor?


avatar
strong1

28.08.2010 22:06

0

@nolte Robert startuje Z CZYSTEJ strony toru(obejrzałem powtórkę sprzed roku) Po południu ubzdurało mi się, że jest na odwrót:) Ale trzeba pamiętać, że jeśli spadnie deszcz i zmyje gumę z tej strony toru toru, na której okrążenia kończą kierowcy to pole startowe, z którego się wystartuje nie będzie miało żadnego znaczenia. Może być ciekawie, bo jak ktoś pisał największe prawdopodobieństwo opadów od 13:00 do 16:00.


avatar
Filip1507

28.08.2010 22:08

0

Robert wypadl jak zaczelo padac wtedy kiedy wypadlo chyba 6 kierowcow na zakrecie :)


avatar
nolte

28.08.2010 22:15

0

@strong1 @roofi0110 - jesteście pewni, że deszcz zmywa gumę? Według niesprawdzonych źródeł to asfalt jest nią natarty. Ale nie przesądzam.


avatar
fankaVettela

28.08.2010 22:20

0

Jeśli chodzi o Witalija, myślę że dzisiaj po prostu nie wytrzymał presji. Wiedział że Renault na tym torze będzie szybkie i konkurencyjne, a oczekiwania również ze względu na debiut z f-ductem byly duże. Może po ostatnim GP chciał też coś udowodnić, aż za bardzo. Mimo wszystko szkoda, że nie wyszło. Witek potencjał ma z pewnością, ale chyba brakuje jeszcze doświadczenia. Czasem potrafi pojechać świetnie, a czasem spieprzyć na całej linii. Poza tym jeśli ma za sobą kogoś szybkiego,zdarza się że zachowuje się jak dublowany kierowca...


avatar
east

28.08.2010 22:32

0

39. michal669 W Q1 - prawie wszyscy z peletonu tam wylecieli, a widać było bardzo dobrze powrót Roberta "z plaży" z kamerki umieszczonej w bolidzie samego Schumachera.


avatar
east

28.08.2010 22:35

0

A czy wycieczka spowodowana była lekkością Reni czy wyczynami Lotusa przed nim - nie wiem. Tak czy owak żwir był..


avatar
Makazaur

28.08.2010 22:36

0

13. H. Kovalainen 15. J. Trulli To wielki krok dla Lotusa, to jest ich rekord na 100 no nie? Chodzi mi o dzisiejszy rok.


avatar
dziarmol@biss

28.08.2010 22:36

0

43. fankaVettela- I tu się z Tobą zgodzę ;-))


avatar
Ataru

28.08.2010 22:37

0

Nick do Renault, jedyny sensowny ruch, niech o niego walcza z calych sil, bo nie ma alternatywy i beda pszczolki skazane na Pietrowa, ktory mnie juz smieszy. Jego dzisiejsza wypowiedz brzmiala tak: lubie startowac z tylu. Porechoczmy razem ;-)


avatar
nolte

28.08.2010 22:37

0

Niemniej jednak - informacją weekendu jest bezproblemowe wejście f-duct'u w Renault.


avatar
witam

28.08.2010 22:38

0

42.Nolte Tak masz racje. Asfalt jest na idealnej linji natarty guma i deszcz jej tak latwo nie zmyje, ale za to oczysci ta brudna strone przez co jest ona nie az taka sliska.


avatar
nolte

28.08.2010 22:42

0

Mam szacunek do inżynierów Renault, że złapali powietrze dopiero w tylnej części bolidu. Reszta prowadzi kanał z samego nosa.


avatar
pafud

28.08.2010 22:44

0

Powiedzcie mi drodzy czy w bolidach mercedesa zamontowany był dziś kanał F? Uważam że nie (nie widziałem tam nic takiego), ale Boro i Kochan zachwycali sie jak pięknie on pracuje w tych bolidach i jakie to on daje im korzyści! Czy ktoś zwrócił na to uwagę?


avatar
Arpiotrek

28.08.2010 22:45

0

Wręcz przeciwnie, jak popada to miejsca najbardziej nagumowane stają się najbardziej śliskie.... Co do startu o Roberta się nie obawiam, ale o Vettela tak, bo to jednak on jest od wewnętrznej i będzie chciał to wykorzystać na 1 zakręcie... oby tylko nie doszło do kontaktu bo zapowiada się dobry wyścig dla Kubicy...


avatar
Ataru

28.08.2010 22:48

0

52. pafud, byl. Byla rozmowa Michaela z inzynierem o F-Duct i o tym, ze dziala wysmienicie, moze costam pogrzebali przy nim, bo mniej ruchu widzialem w Mercedesach, jakby to wszystko bylo poukladane w koncu.


avatar
pafud

28.08.2010 22:50

0

Ataru, chyba nie bo bolidy z kanałem maję za płetwą właśnie kawał "rury" który prowadzi do tylnego skrzydła. W merolu tego nie ma!


avatar
nolte

28.08.2010 22:54

0

Niech Robert pilnuje swojej strony aż do Combes, bo za sobą ma Buttona, a po lewej sama młodzież, która zlikwiduje się sama.


avatar
rabus30

28.08.2010 22:55

0

43. fankaVettela " Mimo wszystko szkoda, że nie wyszło. Witek potencjał ma z pewnością, ale chyba brakuje jeszcze doświadczenia." Do tej pory też tak cały czas myślałem lub powinienem napisać łudziłem się, ale chyba na tym etapie sezonu i biorąc pod uwagę innych debiutantów to już chyba czas przestać mówić o braku doświadczenia. Tym bardziej, że mnóstwo kilometrów stracił na własne życzenia. Co do zachowania jak dublowany kierowca w pełni się zgadzam też mam takie odczucia. Na początku zryw i piękne obrony i blokowania, a nagle proszę bardzo zrobię panu miejsce bo jest pan szybszy. 48. Ataru nie słyszałem tej jego wypowiedzi, ale możesz być pewny, że śmieję się razem z Tobą. To po co on kurna w ogóle wyjeżdża w Q przecież może sobie postać w boxach i zaoszczędzić gumy, ale z niego jajcarz.


avatar
głodny

28.08.2010 22:56

0

WOW LOTUS PRZED MERCAMI TEGO NIE BYŁO


avatar
witam

28.08.2010 23:03

0

53.Arpiotrek. Nisstety nie masz racji, linia idealna zawsze jest bardziej przyczepna , tylko w deszczu nie ma to tak wielkiego znaczenia bo zawsze mozna wpsc w aquaplanic


avatar
rabus30

28.08.2010 23:05

0

nie w temacie, ale czy ktoś może mi przypomnieć ile % punktów Roberta miał uzbierać Witek?


avatar
chlebekf1fan

28.08.2010 23:06

0

53 kubica jest od wewnętrznej a nie vettel poza tym kanał F Mercedesa jest inaczej skonstruowany niż w renault czy ferrari itp u nich działa on inaczej coś na przykładzie zapałki gdzie przy określonej prędkości się miał częściowo sam wygaszać a resztę miał wygasić kierowca tak to było przynajmniej opisane na jednym z portali


avatar
Kojag

28.08.2010 23:07

0

28. Kubica ma dobre starty... 31. Przepacanie... Borowczyk to jest tam tylko malutkim, biedniutkim komentatorem. Polsat jest wielką machiną, z której ma płynąć kasa. Skąd pomysł, że to Borowczyk decyduje o emisji reklam... Już nie wiem, czy się śmiać, czy płakać, że ludzie mają takie wyobrażenie działania telewizji...


avatar
Ferrante

28.08.2010 23:09

0

53. Arpiotrek - miejsca nieparzyste, czyli: 1, 3, 5,... itd. są po prawej stronie toru, patrząc z linii startu w kierunku pierwszego zakrętu - Le Source. Wynika z tego, że to właśnie ci kierowcy będą po wewnętrznej stronie łuku, jako że pierwszy zakręt jest w prawo.


avatar
fankaVettela

28.08.2010 23:14

0

47. dziarmol@biss- cieszę się że doczekałam tej wiekopomnej chwili. 57. rabus30- No właśnie jedynym usprawiedliwieniem ktore się nasuwa jest to, że jednak to jego pierwszy sezon w F1 i nadal się uczy. Oczywiście błędów powinno być coraz mniej, a jak widać ciągle jeszcze się zdarzają i to bardzo głupie. Ale tak niedawno Jaime Algersuari w swoim pierwszym sezonie też nie wypadał lepiej, Obecnie nawet w Torro Rosso postrzegany jest bardzo dobrze, uwzględniając ograniczenia wynikające z tego jakim sprzętem dysponuje. Być może u Witalija mogłoby być podobnie i dopiero w kolejnym sezonie prezentowałby coś lepszego. Jak na razie jego progres chyba nie przebiega zgodnie z oczekiwaniami kibiców Renault, ale ja bym go jeszcze tak do końca nie przekreślała..być może też się łudzę.. Co do zachowania jak dublowany kierowca, było tego trochę, ale akurat najbardziej skojarzyło mi się jak pięknie "usunął " się z drogi Vettelowi na Silverstone...


avatar
Ataru

28.08.2010 23:19

0

55. pafud, Michael pytal sie swojego inzyniera, czy F-Duct dziala poprawnie, padlo cos w ten sposob, dostal odpowiedz, ze tak, jak to w praktyce wyglada - przyznam Ci sie, ze nie zerkalem, widzialem tylko mniej ruchu w bolidzie u Merca niz do tej pory gdy byla kamera znad kasku. 57. rabus30, no jest chlopak dobry, szkoda, ze marnuje pszczolkom szanse na zlapanie za rogi, moze nei byczkow, ale Macow, czy Ferrari? Bo co z tego, ze przynosi sponsorow, skoro jego jazda potencjalnych sponsorow odstrasza wlasnie? Gdyby drugi kierowca jezdzil na poziomie Roberta to byloby tu co najmniej niezle. A Nick, co by o nim nie mowic, dobrym kierowca byl i od Roberta nie odstawal. Porownanie teraz z naszym bratem ze wschodu wypada dramatycznie.


avatar
Kpt.

28.08.2010 23:21

0

60. rabus30 z tego co powiadają jest to 25% pkt Roberta, jutro zapowiada sie mega ciekawy wyscig ja stawiam miejsce Roberta 4-5


avatar
Punksnotdead

28.08.2010 23:24

0

60. rabus30: chyba 25, ale pewny nie jestem. w każdym razie sporo więcej niż uzbierał do tej pory :P


avatar
xdomino996

28.08.2010 23:29

0

61 tak tam w ich skrzydle sa jakieś czujniki


avatar
bogdan 214

29.08.2010 00:21

0

fanka vettela czesciowo sie zgadzam lecz w instalacyjnym !!!


avatar
shad2pl

29.08.2010 00:51

0

nolte: ty lepiej powiedz mi który zespół prowadzi to powietrze aż z przodu. Ferrari, Merc, Renault, FI. Sauber, u wszystkich kanał zaczyna się nad pokrywą silnika. Szczerze, zdziwiłbym się też jeżeli otwór w dziobie w McLarenach służyłby do tego.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu