WIADOMOŚCI

Bell: Renault z Kubicą wejdzie w nową erę
Bell: Renault z Kubicą wejdzie w nową erę
Bob Bell jest przekonany, że wraz z Robertem Kubicą zespół Renault F1 wejdzie w "nową erę".
baner_rbr_v3.jpg
Przed weekendem w Abu Dhabi, po którym zespół zakończy współpracę z Fernadno Alonso, którego zastąpi Robert Kubica, Bob Bell przyznał, że mocno wierzy w Polaka.

"Patrzymy naprzód i jesteśmy zachwyceni, że powitamy Roberta Kubicę w zespole. Wierzę, że szybko pokaże, że jest kierowcą tego samego kalibru co Fernando."

"Robert jest mocnym graczem zespołowym, wspaniałym motywatorem i jest niesamowicie szybki, więc mamy wiele powodów, by patrzeć z optymizmem w przyszłość, gdyż wchodzimy w nową erę dla zespołu."

Szef ekipy Renault F1 przyznał także, że po latach owocnej współpracy będzie mu brakować Fernando Alonso.

"Alonso zrobił wiele dla zespołu, szczególnie wygrywając dwa mistrzostwa świata w 2005 i 2006 roku, więc będzie nam go brakować. Często mówi się, że jest najlepszym kierowcą w stawce, a ja się z tym zgadzam, wiec to zrozumiałe, że jesteśmy smutni widząc koniec naszej bardzo udanej współpracy."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

125 KOMENTARZY
avatar
kask27

27.10.2009 20:07

0

23. Za rok nie tankujemy podczas wyścigu. Teraz prawie 5 miesięcy bez formuły 1. Płakać mi się chce jak o tym myślę.


avatar
gryfon_1217

27.10.2009 20:09

0

Morek, jakby heidfeld zasiadl do renowki to by nie ruszyl nawet z miejsca, on tylko umie jezdzic niemieckimi czolgami a nie delikatnymi samochodzikami:)


avatar
gryfon_1217

27.10.2009 20:16

0

@36 ja tez nie wiem jak ja to przetrwam:):) codziennie tu wchodze a przeciez jak sezon sie skonczy newsy beda sie pojawialy rzadko:(:(


avatar
nomadwcm

27.10.2009 20:30

0

Emocje!!!!!!!!!!!!


avatar
darecky3

27.10.2009 20:33

0

nie czepiajcie sie morka bo on nie ma nic do Kubicy. Kubica jest ok tylko te uchy i achy fanatykow juz zaczynaja wku...ac. Dziwne reguly tu panuja, zazwyczaj kto nie lubi Hamiltona ten musi milowac Alonso. jesli tego nie robi to odrazu zarzuca mu sie antykubicostwo. Bardzo ciekawe zjawisko. Szkoda tego nawet komentowac, chociazby posty pod ostatnia wypowiedzia Hamiltona, co by nie powiedzial to zawsze bedzie nie tak, juz nawet Heidi jest brzydka i nie seksowna od kiedy z Hamiltonem sa para. I tak dalej i tak dalej. Wkurza jak sie odnosi do Alonso slowami "...kiedy to do nas przyszedl..." Jakaz to obluda hehehe, ale przeciez Bell tez tak mowi o Alonso a przeciez nie on go zatrudnial i nawet jest dyrem tylko tymczasowym, ale tu obludy nie ma bo to przeciez Renia no i jeszcze zarekomendowana przez najlepszego kumpla dla Kubicy wiec normalnie wiekszosc wiary puszcza tu w gacie. Co bedzie to bedzie i tyle. Chcecie F1 dla sportu czy dla Kubicy??? Ja wole F1 gdzie panuje zdrowa rywalizacja, fair play dla sportu, tak jak zaczalem ogladac przed wieloma laty juz w dziecinstwie. Pojawil sie nasz rodak, wiec tym bardziej ta dyscyplina jest dla mnie atrakcyjna ale staram sie trzymac daleko od szowinizmu narodowego, a ktory niestety panuje tu w 95%. Nie kazdy musi myslec jak wiekszosc i to nie jest powod aby ublizac dopuki inaczej myslacy nie ubliza innym. 30. modafi zastanow sie czy aby logika cie nie opuscila, bo odbieram wrazenie ze kalkulator cie oklamuje. Po pierwsze to Kubica jako ciezszy zawodnik mial straty w balansie bo akurat tego wymagala konstrukcja nieudanego samochodu juz od samego debiutu RK w BMW. Wiec jemu brakowalo kilku kg aby rozlozyc ciezar jak to mogl zrobic "uwielbiany przez wiekszosc" partner z zespolu. Owszem ten problem pozostaje i tu cie kolego kalkulator oszukal, poniewaz ja nie sadze ze jesli do minimalnej wagi zostanie dorzuconych pare kg to Kubica wyrowna poziom wagowy z innymi lecz dalej bedzie odstawal o taka sama wage jak poprzednio od innych, no chyba ze Kubica ma immunited od FIA i tylko jego samochod zmieni wage a inni nie...hahahaha albo wszyscy zaczna sie obzerac na zime hahahah, wiekszej glupoty dawno juz nie przeczytalem pozdrawiam


avatar
Mailand

27.10.2009 20:33

0

@32 nie robmy tutaj bazaru Wejdz na jakas strone i telefonach i przeczytaj sobie nie wiem np. na w ww.telepolis.pl


avatar
Mailand

27.10.2009 20:34

0

Co do artykułu to jestem pewien że Renault jest o wiele lepszym zespołem od BMW, sama atmosfera o niebo lepsza:)


avatar
grzes12

27.10.2009 20:39

0

Dajcie spokój dla kolegi morka154 . Takich głupot jak on wypisuje to już dawno nie czytałem ." czy Kubica umie oszczędzać paliwo i przede wszystkim opony ? Moja odpowiedz brzmi nie i musicie się z tym zgodzić ...." Chłopakowi brakuje już argumentów , bo te którymi posługiwał się podczas całego sezonu dały w łeb .Oto one ; Nick Heidfel jest lepszy bo ma więcej punktów ,Kubica nie umie wyprzedzać ...itd. A po ostatnim wyścigu jego argumenty dały w łeb . Bolid formuły 1to nie samochód prywatny którym można poprzez styl jazdy i prędkość zaoszczędzić trochę paliwa .Silnik F1 ma swoje parametry ,a w tym też spalanie i tyle . Zużycie opon zależy przede wszystkim od nagumowania toru , ustawienia bolidu , a także ciśnienia w oponach co przekłada się na odpowiednią ich temperaturę .Oczywiście ze styl jazdy także ma na to wpływ .Ale jeśli z ustawieniem bolidu i ciśnieniem jest wszystko w porządku to Kubica (bywały wyścigi) potrafił przejechać 2/3 wyścigu na tych samych gumach ... Chociaż ta strategia z wymianą (a raczej nie wymianą) przednich kół była dla mnie nie zrozumiałą


avatar
Orlo

27.10.2009 20:48

0

@darecky3, po pierwsze primo: kto to ta cała Heidi co to wg nas zbrzydła i przestała być seksowna odkąd jest z Hamiltonem? Po drugie primo: odczep się od @modafiego, bo to Ciebie chyba logika zawodzi? Owszem Kubica będzie odstawał o taką samą wagę od innych jak teraz, ale o inny %. To tak jakbyś dostał 1000zł wypłaty, a inni 1500zł. 500zł różnicy. A za rok dostajesz 4000zł a inni 4500zł. Dalej 500zł różnicy, ale chyba nie powiesz mi że na jedno wychodzi. Po trzecie primo: takich głupot jak wypisuje @morek to ze świecą szukać. Koleś nie lubi Kubicy(zazdrość? kompleksy?) i "wkurza" tych co go lubią. Ja rozumiem że Kubica nie jest tak dobrym kierowcą jakim większość na tym go widzi, ale jest różnica między "nieuwielbianiem" a "nienawidzeniem" i wspomniany przez mnie osobnik ją zbyt często przekracza.


avatar
Kornik

27.10.2009 20:50

0

Trudno wytypować pierwszą trójke zespołów na przyszły sezon. Aerodynamika sie nie zmienia, opony te same więc myśle że wielkich przetasowań nie będzie. Jedynie to tankowanie które na pewno da przewage renówce. W tym sezonie strasznie namieszały dyfuzory i KERS ale teraz takich dużych zmian regulaminowych nie będzie. Zgodze sie tu z 30. modaf Na pewno będzie więcej niż 1 postój podczas wyścigu bo opony na conajmniej 50% torów nie wytrzymają takiego zużycia. Myśle że FIA przygotowała sie na taką ewentualność i coś wymyślą żeby za często nie było 1 postojowych wyścigów. Może bardziej miękkie mieszanki ? Kto wie. 19. Radidos Alonso tak dużo czasu nie będzie miał jak mówisz. Nie zapominaj że zakazane są testy wiec Fernando będzie sie musiał przyzwyczaić do koloru czeronego w starym bolidze z 2008r. tak jak trenował Schumacher. Niemniej jednak wierze że znakomicie sobie poradzi i będziemy oglądać fascynujące walki Alonso vs Hamilton z racji tego że sie nie lubią i będą mięli konkurencyjne bolidy. Pod dużym znakiem zapytania stoi forma Renault. Oszczędne silniki to nie wszystko. Ale wart zauważyć że dwóch czołowych ludzi odeszło z zespołu i właśnie tu jest pies pogrzebany. Nie wiemy czy teraz bedzie lepiej czy gorzej, trzeba po prostu czekać.


avatar
darecky3

27.10.2009 20:58

0

orlo co ty wypisujesz? Jakas ksiegowa matematyke wymysliles? Bez wzgledu na to kto ile wazy jesli doasz kazdemu dodatkowe kg to pozostanie tena sam procent roznicy, nic sie nie zmieni. Boze patrzysz i nie grzmisz. Podam ci twoj przyklad bo inaczej nie zrozumiesz. Kubica ma 1000 zl a inni 1500 zl, roznica 500 zl. Kazdy dostaje po 1000 zl wiec Kubica ma 2000zl a inni 2500zl, roznica pozostaje, procent pozostaje i proporcja ta sama. Orlo prosze cie....bez urazy ale nie wydurniaj sie ok?


avatar
Kornik

27.10.2009 21:03

0

40.darecky. Nie wiem gdzie ty kupiłeś kalkulator ale idź tam czym prędzej z reklamacją albo pożycz od 44.Orlo bo jemu chodzi bez zarzutów


avatar
kumahara

27.10.2009 21:06

0

Proporcja jest taka: w pierwszym przypadku 2/3 w drugim 4/5. Procent 66,6% i 80%. Różnica zasadnicza i kto tu się wydurnił?


avatar
antos05

27.10.2009 21:11

0

Nie rozumiem Waszej "fascynacji" i "zainteresowaniem" tym abtykubicą morkiem 154.Szkoda postów na tego kolesia....Uważam ,że tylko całkowita jego ignorancja może Wam tu pomóc. darecky3 piszesz-"nie czepiajcie sie morka bo on nie ma nic do Kubicy".A co Ty jesteś jakiś obrońca uciśnionych czy co!! Czyżbyś nie potrafił czytać???Przeczytaj jego posty i nie wypisuj bzdur broniąc tego Trola internetowego.


avatar
Kornik

27.10.2009 21:11

0

46. darecky. Źle odczytałeś przykład Orlo. Tu nie chodzi o samą różnicę 500 zł, tylko procentowo 500 zł biorac pod uwage całą sume. Mówiąc prościej Kubica dalej będzie miał strate ale nie tak dużą jak w tym sezonie.


avatar
modafi

27.10.2009 21:14

0

@40. darecky3 kolego - większa waga minimalna to więcej kilogramów balansu, który można sensownie rozłożyć żeby dobrze wyważyć samochód. w tym momencie przy wadze 605 kg [czy się nie mylę?] robertowi zostaje mniej kilogramów do rozłożenia niż kurduplom jak heidfeld. Co do morka. Szanuję zdanie innych i uwazam, ze troche nawet morka nieslusznie atakujemy, ale on sam sie prosi bo uwazam, ze specjalnie prowokuje. @45. Kornik Uważam, że wyścigi bez tankowania będą fascynujące z uwagi na różne strategie z oponami. Ile wynosi czas przejazdu i zmianę opon w Monako? 15 sekund? Będzie arcyciekawie... I uważam [możemy za rok do tej mojej myśli wrócić], że zdarzy się kilka przypadków pustego baku na ostatnim okrążeni.


avatar
modafi

27.10.2009 21:18

0

sorry za to moje "uważam" ;) zawdzięczam to ambitnej polonistce z czasów szkolnych


avatar
Woa-VooDoo

27.10.2009 21:46

0

Kazdy mówi że renault jest mało paliwożerny a ferrari jest dużo..... Ferrari o tym juz wie kilka miesięcy i myślę że idą tez w tym kierunku i zobaczymy w sezonie 2010 jednostki napędowe będące bardziej ekonomiczne od tych z renault.


avatar
ekimmu

27.10.2009 21:53

0

@46 darecky3 miałeś matematykę w podstawówce? Jak KUB ma 2k, a reszta ma 2,5k to względnie różnica jest mniejsza niż przy 1k i 1,5k. Kubica jako kierowca ważący więcej niż wielu w stawce zyskuje na wzroście wagi bolidów. Różnica w kg które można rozłożyć w bolidzie jest taka sama, ale względna jest inna - i to powoduje polepszenie sytuacji Kubicy. Jeżeli HEI ma przykładowo 100 kg a KUB 70 kg to jest to sytuacja lepsza niż dla Kubicy niż w przypadku gdy HEI ma 50 kg a KUB 20 kg. Różnica jest taka sama = 30 kg, ale przy większych wartościach różnica ta ma coraz mniejsze znaczenie.


avatar
milflakun

27.10.2009 22:02

0

@darecky3, gratuluje, bo właśnie ty się nieżle wydurniłeś. Szczerze gratuluje. Wywaliłeś jakiś "felieton", obraziłeś kilku internautów...a teraz pewnie siedzisz i piszczysz. Skoro twierdzisz, że 500 stanowi taki sam procent od 1500 jak i 2500...Sorki, do tego nie trzeba kalkulatora... No i przede wszystkim głownym celem zwiększenia masy bolidu jest (jak napisał Ci modafi) większa możliwość manipulowania BALASTEM. Podsumuje.Oglądasz F1 od dziecka i nie wiesz takich podstawowych rzeczy? Z matematyką sobie nie radzisz. To chyba o czymś świadczy. Pozdro.


avatar
Orlo

27.10.2009 22:06

0

Panowie, proszę Was, bez urazy ale nie wydurniajcie się, przecież @darecky3 ma racje:-)


avatar
gryfon_1217

27.10.2009 22:09

0

@53 a moga modernizowac silniki??


avatar
darecky3

27.10.2009 22:16

0

ekimmu oczywiscie ze mialem matematyke i nie tylko w podstawowce, taka kalkulacja mogla zmienic jego sytuacje w BMW bo to najgorszy samochod w ustawianiu balansu dlatego zmiana miala jak najbardziej sens i tylko BMW glosno o tym krzyczalo. Jakos inni nie widzieli i nie widza w tym problemu. Przykladowo taki Webber raczej do kurdupli nie nalezy a balast i rezultaty mowia za siebie. I tu wlasnie matematyka was oszukuje. Liczycie dysproporcje w sposob sumaryczny dlatego uwazam ze po konkretny kalkulator nalezy sie wybrac i przeliczyc czy aby podnoszac wage minimalna Kubica osiagnal by komfortowa sytuacje, gdyby dalej jezdzil w BMW i czy ta sutuacja zadziala w Renault. Druga sprawa to w taki sposob powstaje rowniez dodatkowa luka dla innych, ktorzy smiem twierdzic bez wysilku ze inni natychmiast ja wykorzystaja, kubica wsadzi kilka hantelkow a inni doleja paliwa. Tyle wyniknie z tej rachunkowosci, dlatego jesli ktos na sile twierdzi ze roznica sie wyrowna to fizycznie nie jest to mozliwe. Jesli Kubica mial zle to teraz bedzie mial co najwyzej dobrze lecz ci co mieli juz dobrze beda mieli swietnie, czy to takie ciezkie do zrozumienia? Ekimmu wlasnie przy wiekszych ilosciach roznica ma najwiesze znaczenie. Tak jak pisales kiedy Hei ma 50 a Kub 20 to 30 kg ma takie znaczenie co 10 kg przy roznicy 100 do 90. A co do Morka to nikogo nie obraza ten koles, jesli was tak bardzo intryguje to znaczy ze jestescie warci prowokacji po rowno. Mi on calkowicie zlewa, co mnie to obchodzi co on mysli? Moze dobrze moze zle albo jeszcze inaczej. Trzymajcie rezerwe i tyle. jak na razie to obrazy chlopak zbiera od reszty. Dystans i luz, to wszystko.


avatar
hot dog

27.10.2009 22:31

0

58. darecky3 trudno sie nie zgodzic. Problem z balansem to oczywiscie KERS. BOlid budowano pod system a teraz go brak...


avatar
fezuj

27.10.2009 22:34

0

Przeczytałem wszystkie 58 postów i musiałem cofnąć sie do tytułu abyu przypomnieć sobie o co tu chodzi ;) a tak szczerze to choć nie lubię "francuszczyzny" to całym sercem jestem za tym aby w nowym sezonie zbudowali wreszcie po trzech latach bolid na miarę swoich ambicji i możliwości . A co do tematu , który powstał mimochodem to świetnie podsumował go @58. darecky3 ( poza Morkiem, który tendencyjnie prowokuje jak "nieodżałowany" św. p. [chyba :] @koletz )


avatar
Niespokojny

27.10.2009 22:42

0

@darecky3 - 'Dystans i luz, to wszystko.'- tego Ci właśnie z całego serca życzę! ;-) ...,a matematyka to matematyka i 2+2=4 zawsze, bez znaczenia, czy policzysz w BMW, czy w Ferrari, czy w Toyocie, czy też w Radomiu (pozdrawiam Radomiaków! :-) ) 2+2 = 4 . Trzeba było od razu merytorycznie podejść do sprawy( @58. 'kubica wsadzi kilka hantelkow a inni doleja paliwa. Tyle wyniknie z tej rachunkowosci,... ') , a nie matematycznie, bo to nie jest Twoja mocna strona ;-) Inni Ci to doskonale udowodnili - przykre, prawda?! Wyluzuj !!! :-)


avatar
morek154

27.10.2009 22:51

0

34. kacperboss słuchaj nie interesują mnie piłkarze bo interesuje sie f1 denerwują mnie ludzie którzy lecą tam gdzie polacy odnoszą jakieś sukcesy


avatar
gaga

27.10.2009 22:54

0

@ darecky3 nie masz racji, że różnica przy wiekszych ilościach ma większe znaczenie. M. Sokół wypowiedział sie w tej kwestii w następujący sposób: "dodatkowe kilogramy tak czy inaczej „zagrają” na korzyść Kubicy – oczywiście lżejsi kierowcy będą mieli jeszcze więcej balastu do dyspozycji, ale w miarę wzrostu masy minimalnej całego samochodu ich przewaga nad ciężkimi zawodnikami się stopniowo zmniejsza. Innymi słowy – Kubica czy Mark Webber zawsze będą w gorszej sytuacji od np. Heidfelda czy Felipe Massy, ale im większa masa minimalna samochodu, tym procentowo będą mniej tracić. ". Całą wypowiedź na ten temat znajdziesz na jego portalu w dziale: zapytaj eksperta.


avatar
dody

27.10.2009 22:54

0

koniec renault


avatar
darecky3

27.10.2009 23:00

0

poza tym jak juz kalkulacie ty sie pojawiaja to pokalkulujmy. Minimalna waga wraz z kierowca jak podaje modafi i slusznie zreszta 605kg. Przykladowo mowa tu o RK i NH wiec jesli dobrze pamietam RK 70 kg plus minus ale przyjmijmy mniej korzystna wage czyli 70 kg wiec przy wadze bolidu wraz z kierowca 605 kg czyli 535 kg samochod reszta kierowca 70 kg co daje procentualny wklad kierowcy dokladnie 13 % calej masy. Przejdzmy do NH. samochod 605 kg minus 55 kg wagi kierowcy co nam daje 550 kg na samochod czyli kierowca wazy 10% calej masy w komplecie. Zaczynamy zwiekszac mase minimalna. Mowa tu jest o 625kg. Wiec rachujemy dalej: RK 625 minus 70 to jest 555 kg bolid 70 kg kierowcy daje w efekcie12.6% calkowitej wagi. Roznica po zmianie minimalnej wagi jedynie o 0.4 % w zestawieniu 13% przed 12.6 % po. Teraz NH. 625 kg minus 55 kg czyli 570 kg samochod sam kierowca 9.64% calej masy. Roznica 0.36%. Zestawienie przed 10% po zmianie 9.64%. Wciaz pozostaje staly procent roznicy. Ale sprawdzmy czy znow sie myle. policzymy to jeszcze raz ale inaczej. Przed zmianami: samochody bez kierowcow RK 535kg, NH 550kg, roznica 15 kg czyli dysproporcja wagowa obu samochodow 2.72% po proponowanych zmianach: RK 555kg NH 570kg, rowniez stala roznica wagowa czyli 15 kg, wiec daje nam to dysproporcje wagowa 2.63%, zatem roznica jaka osiagna zostanie zredukowana do 0.09% czyli zadna. No ale ja tego sie nie uczylem juz w podstawowce no i kalkulator pewnie mnie tez oszukuje i tak dalej pozdrawiam


avatar
Niespokojny

27.10.2009 23:06

0

@34. kacperboss - 'ale taki to już nasz kraj, często nie doceniamy tego co mamy.' @35. OBI - nawet nie zacytuję, po co powielać te bzdury ! Jestem Polakiem i nie zgadzam się z przypisywaniem takich cech do nas Polaków, bo taki nie jestem i nie uważam bym był wyjątkiem i, że Polacy tacy są. Mówcie za siebie - jesteście tacy?!


avatar
darecky3

27.10.2009 23:15

0

55.milflakun obrazilem????? A w jaki sposob??? Ze niby jak???Sorry ale zgubilem cala merytoryke twej wypowiedzi, polecisz na mnie z siekiera ?:)


avatar
Dr Prozac

27.10.2009 23:27

0

Inni doleją paliwa? Minimalna waga bolidu to granica której nie można w żadnym momencie w trakcie wyścigu przekroczyć (w dół oczywiście) , wiec nie można sobie w nią wliczyć paliwa. Na ile te dodatkowe kg pomogą tego nie wiadomo. Miały one pomóc balansować lepiej bolidy z KERS, ciekawe czy się ta zmiana ostanie. W każdym razie dobra pod tym względem sytuacja kierowców którzy są lżejsi nie musi się poprawić na świetną - jeśli obecny balast im w zupełności wystarcza w kwestii rozkładu masy to dodatkowy nie musi wiele zmienić (choć może obniżyć nieco środek ciężkości i poprawić rozkład, co nie musi mieć wielkiego przełożenia na czasy). Kierowca cięższy może więcej zyskać w takiej sytuacji. Może się też okazać że nie da się tak optymalnie tego dodatkowego balastu rozmieścić ponieważ zwyczajnie nie jest to fizycznie możliwe (choć to raczej mało możliwe). Ogólnie zobaczymy, myślę że nie ma co gdybać bo nie mamy wystarczającej wiedzy by prowadzić sensowne rozważania. Tak samo pisanie że bolid BMW byl strasznie słaby z tego względu na tle konkurencji jest bezsensowne bo nie ma na to dowodu - może miał takie same problemy z wyważeniem jak każdy inny bolid projektowany pod KERS? Aha i patrzenie na balast jako wartość względną a nie bezwzględną ma znacznie większy sens imho. Myślę że wyznacznikiem ilościowym (czyli pomijamy to jak wplywa on na wysokość środka ciężkości itp) skuteczności balastu jest nie ile kg go mamy tylko jaki jest stosunek wagi balastu do wagi bolidu. Kierowca który miał mniej balastu więcej zyska na tej zmianie. Im większy balast względem wagi bolidu tym większy jego wypływ na rozkład masy. No i ciekawe ile z tych dodatkowych kilogramów pójdzie na poczet powiększenia baków (i w efekcie całych bolidów). Pewnie mało, bo wykorzystują lekkie materiały.


avatar
grzes12

27.10.2009 23:28

0

Każdy kilogram minimalnej wagi bolidu zmniejsza różnicę między cięższymi a lżejszymi kierowcami , a wyliczenia procentowe są pomocne tylko wtedy gdy się je zrozumie ... Myślę ze przy minimalnej wadze bolidu 800kg w ogóle nie byłoby tematu wagi kierowców (waga 800 kg. podana dla zrozumienia problemu) Jeszcze jedno . Od kiedy to paliwo wlicza się do wagi minimalnej ?


avatar
Niespokojny

27.10.2009 23:28

0

@65. darecky3 - ale o co Ci chodzi? Ponoć F1 wyssałeś z mlekiem matki, a nie zauważyłeś, że RK miał kłopoty ze zbalansowaniem sobie bolidu, kiedy BMW używało KERS, a kiedy zrezygnowali sytuacja uległa poprawie. Oglądasz F1 od małego ;-) , a nie zdajesz sobie sprawy, że jak zabraknie tych kilku kilo tu i tam na balast, to bolid nie będzie prowadził się dobrze, a może brakować tak niewiele, ale nie ma skąd wziąść - teraz jest nadzieja, że przy tych kg , które będzie miał RK do dyspozycji, będzie w stanie ustawić go pod siebie i tor perfekcyjnie :-)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu