Zespół BMW Sauber, podobnie jak większość zespołów F1 podczas piątkowych treningów przed GP Węgier był bardzo zajęty. Inżynierowie zespołu przywieźli pod Budapeszt nowe elementy, w tym również nowe przednie skrzydło, które ma być pośrednim krokiem w dalszej poprawie F1.09.
Nick Heidfeld„Robimy postęp, mimo że nie jestem zadowolony jeszcze z balansu bolidu. Nie jest taki jakiego bym chciał- ani na pojedynczym okrążeniu, ani na długim przejeździe. Teraz można odczuć, że mieszanki opon są bardziej podobne do siebie niż te, których używaliśmy poprzednio, ale obawiam się, że opony nadal nie są najlepsze. Mimo dużego ruchu na torze, miałem szczęście tym razem i udało mi się przejechać kilka czystych okrążeń.”
Robert Kubica
„Dzisiaj jest bardzo gorąco. Bolid w porannej sesji od razu był dobry. Zwłaszcza podczas pierwszego przejazdu byłem całkiem zadowolony. Gdy na torze pojawiało się więcej gumy, przetestowaliśmy kilka nowych części i zmodyfikowane przednie skrzydło. Popołudniu nie byłem zbyt zadowolony z bolidu. Musimy teraz porównać dane z dwóch sesji i odnaleźć właściwy balans.”
Willy Rampf, koordynator techniczny
„Używaliśmy dzisiaj kilku nowych części, które wcześnie były jedynie sprawdzane w tunelu aerodynamicznym. Z tego powodu położyliśmy wiele nacisku na pracę przy ustawieniach bolidu i odnalezieniu dobrych podstaw. Sądzę, że byliśmy w stanie wykonać mały postęp. W porównaniu do ostatnich dwóch wyścigów, temperatura zewnętrzna jest znaczenie wyższa, co sprawia, że praca nad ustawieniami jest nieco łatwiejsza. Obaj kierowcy ukończyli także długie przejazdy popołudniu, aby zebrać informacje na temat opon.”
24.07.2009 17:07
0
Wreszcie widać coś bardziej opływowego na tym skrzydle... Robert nawet całkiem zadowolony. Odstawiam, że przyjedzie tuż za punktami.
24.07.2009 17:16
0
Szału niema i raczej nie będzie może fuksem jakis punkt wpadnie ale pozatym na nic więćej niema szans. Te postępy BMW może i są jakieś ale to wciąż za wolno.... O tyle to sie każdy poprawia.
24.07.2009 17:26
0
Forma BMW Sauber wydaje się trochę lepsza, niż w Niemczech, więc powinno być dobrze. Jeśli Robert jest zadowolony, musi być dobrze, chociaż dwa tygodnie temu było podobnie i wiemy, co się stało. O punkty będzie ciężko, ale wierzmy w to!!! Do boju Robcio!!!
24.07.2009 17:35
0
Usunięty
24.07.2009 17:40
0
4.maxis12- Robert mówił o "elementach" na przyszły sezon a nie o przednim skrzydle. Pewnie coś w zawieszeniu np.
24.07.2009 17:42
0
...No i dobrze niech testują i patrzą w którą strone pójść w przyszłym sezonie.
24.07.2009 17:44
0
te same paplanie co przed kazdym wyscigiem juz sie czytac nie chce
24.07.2009 17:47
0
Skrzydło to jedynie kosmetyka. Dottore Theissen zapowiada bardziej znaczące zmiany w bolidzie dopiero na GP Singapuru! Ponoć już zdefiniowali przyczynę problemów i wiedzą jak je usunąć. Szkoda, że tak późno. Innym zespołom rozwój bolidu wychodzi zdecydowanie lepiej. Cóż - lepiej późno niż wcale! Jest tylko drobny szczegół: czy modyfikacje będą skuteczne? Może i tak, ale wątpię czy dogonią RB, Brawna, McLarena i Ferrari. O Force India wspomnę tylko z przekory...
24.07.2009 18:25
0
niech wruca do poprzednich ustawien i moze bedzie lepiej.. czasem kabinwoanie nie jest dobre.. NIcowi jak zwykle cos nie gra.. oby chociaz bylo blisko q3 jak na te realia co sa..
24.07.2009 18:47
0
7. krystianxp - to nie czytaj :P
24.07.2009 19:19
0
Jak zwykle zmagają się ze znalezieniem właściwego balansu. Poza tym także uważam, że forma BMW jest trochę lepsza, lecz czy te małe modyfikacje wystarczą, aby powalczyć o punkty? Raczej wątpliwe.
24.07.2009 20:07
0
Trzeba wierzyć że te drobne poprawki coś dadzą. Poczekajmy jeszcze na jutrzejszy trenning i kwalifikacje. Mam nadzieję że Robertowi tym razem uda się wejść do Q3. pozdrawiam
24.07.2009 21:01
0
Mam pytanie może sie ktoś orientuje czy w następnym sezonie zostanie przedłużony czas kwalifikacjji??? Bo nie wiem jak 26 bolidów bedzie w stanie w tym samym czasie zrobić szybkie kółko skoro juz w tym sezonie było wiele przypadków zatłoczenia na torze.
24.07.2009 21:18
0
Najwidoczniej nie chca robic kichy na wegrzech i musieli sie wziasc ostro do roboty ale ja ich zza to chwale.
24.07.2009 21:36
0
Słowa zamienić na czyny to poważna sprawa
25.07.2009 09:55
0
11. Marti- A nie rzuciło ci się w oczy że dopóki mechanicy nie włożyli swoich łap w bolid to i balans był ok?(nie wiedzieli jeszcze co spieprzyć :-)) ).
25.07.2009 11:25
0
hehehe to się nazywa szukanie najlepszych rozwiązań
25.07.2009 14:03
0
oby weszedł do Q3
31.08.2009 15:01
0
wejdzie
15.03.2010 09:57
0
Nieźle opony wyglądają^^
15.03.2010 12:05
0
Są obklejone kamyczkami, w razie W, żeby bolidy nie były zbyt lekkie przy ważeniu;)
15.03.2010 12:32
0
Wiele lat temu bolidy były ważone tylko przed wyścigiem i zalewano wtedy ramę wodą a podczas wyścigu kierowca odkręcał kurek i upuszczał kilkanaście kilogramów :)
15.03.2010 17:00
0
Konik_mekr raczej kawałkiami gumy bo skąd tyle kamyczków na torze? ;D
15.03.2010 17:09
0
czmiel_t - A SKĄD MASZ TAKIE REWELACJE !? :)) Z pudelka??? Zapomniałeś dodać, że dokręcali jeszcze 2 dodatkowe cylindry i wlewali ulepszacz do paliwa.....
16.03.2010 08:08
0
@ fabian - chcesz pożyczę Ci książkę "Historia Formuły 1" - takich przypadków kombinowania kiedyś było więcej :]
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się