WIADOMOŚCI

  • 26.04.2009
  • 7657
GP Bahrajnu: najszybsze okrążenia
GP Bahrajnu: najszybsze okrążenia
baner_rbr_v3.jpg
Poz. Kierowca Zespół Okr. Czas
1 Jarno Trulli Toyota 10 1:34.556
2 Timo Glock Toyota 6 1:34.574
3 Jenson Button Brawn GP 11 1:34.588
4 Sebastian Vettel Red Bull 16 1:34.756
5 Rubens Barrichello Brawn GP 25 1:34.901
6 Lewis Hamilton McLaren 13 1:34.915
7 Felipe Massa Ferrari 41 1:35.065
8 Mark Webber Red Bull 50 1:35.165
9 Sebastien Bourdais Toro Rosso 30 1:35.410
10 Nelsinho Piquet Renault 37 1:35.441
11 Kimi Räikkönen Ferrari 42 1:35.498
12 Heikki Kovalainen McLaren 54 1:35.520
13 Robert Kubica BMW Sauber 50 1:35.706
14 Fernando Alonso Renault 29 1:35.722
15 Nico Rosberg Williams 37 1:35.816
16 Nick Heidfeld BMW Sauber 52 1:35.924
17 Kazuki Nakajima Williams 39 1:36.153
18 Adrian Sutil Force India 28 1:36.219
19 Giancarlo Fisichella Force India 9 1:36.376
20 Sebastien Buemi Toro Rosso 38 1:36.473

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

19 KOMENTARZY
avatar
kamilo

26.04.2009 19:15

0

3. Jenson Buttono? ;-)


avatar
krz08

26.04.2009 19:35

0

nawet Robert nie miał takiego złego czasu


avatar
kierownik

26.04.2009 19:36

0

13 w kwalifikacjach i 13 czas uzyskany w wyscigu...


avatar
pietrasek

26.04.2009 19:43

0

widać ,ze Robert jezdzi równo ale na więcej bolid nie pozwala


avatar
pesymista

26.04.2009 19:45

0

13stka jest jednak pechowa :(


avatar
Budyn_F1

26.04.2009 19:57

0

Szkoda ze Robert niie zszedl ponizej 1:35.


avatar
wojtkar1

26.04.2009 20:06

0

to był juz tylko łabedzi spiew żałosny wyścig oby taki ostatni , ale czego można było sie spodziewadz z taka cysterną


avatar
daav

26.04.2009 20:13

0

Regularność Kubicy potwierdza to że !!!!!!!!Kierowca dobry, bolid gówniany!!!!!!!!!!!!!!!!!


avatar
Fazik83

26.04.2009 20:17

0

To, że Kubica ruszał z cysterną było świadomym zabiegiem strategicznym - nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Gdy wiedzieli, że będzie zmieniane skrzydło na 3 okrążeniu - zalali by paliwa na 3 okrążenia... Strategia była może i obiecująca, ale zupełnie się nie sprawdziła - pech. Swoją drogą BMW na razie kiepściutko. Zaczynam się obawiać najgorszego (rywalizacji z Force India...). Oby Barcelona była przełomowym etapem w BMW !


avatar
cinaj

26.04.2009 20:29

0

Witam wszystkich. ciekawe czy to przypadek że heidfeld swój najlepszy czas wykręcił dwa okrążenia po Kubicy? Czy może w ramach małej wewnętrznej wojenki po usłyszeniu informacji od swojego inż wyścigowego próbował wykręcić lepszy czas od Kubicy?


avatar
Rk3

26.04.2009 21:16

0

Tempo wyścigowe BMW woła o pomstę do nieba. Gdyby nie incydent z Heidfeldem, Kubica na takim miejscu jak wyżej zakończyłby wyścig.


avatar
blue57

26.04.2009 21:28

0

jaka regularność.. kubica kręcił czasy po 1:36 /1:37 dla mnie blamaż... oczywiście był mocno dotankowany i miał te paskudne gumy, ale 2 sekundy na okrążeniu to jest jakieś nieporozumienie...


avatar
GrzesB

26.04.2009 21:31

0

Pierwsza dwunastka mieści się w 1 sekundzie...


avatar
Kimi Rajdkoniem

26.04.2009 22:37

0

wiesz, każe 10kg więcej to 0,4-0,5 s na straty kółku. Twarde gumy są o ok 1s wolniejsze od miękkich. Kubica był cięższy o ok 20-40 kg od innych i miał wolniejsze opony. Jeśli był 2s wolniejszy na kółku t było to TYLKO 2 sekundy. Czyli bolid nieźle jechał zatankowany pod korek. Start bardzo obiecujący, dwóch wyprzedzonych, jedna pozycje stracony-bilans i tak dodatni. Gdyby nie było problemów z przednim skrzydłem to na mecie byłby przed Piquetem, czyli w granicach punktów. Jednak strategia Webbera czy Massy była lepsza, mimo potężnych strat. Ciekawy co by było gdyby Robert dostał miękkie gumy po wymianie nosa. Zawsze można by przyspieszyć drugi zjazd do boksów[20-25 kółko], dolać odrobinę paliwa[na 5-10 kółek], założyć miękkie gumy po raz drugi i w końcówce dopiero twarde


avatar
walerus

26.04.2009 22:39

0

widać jak toyota spaprała....


avatar
sivshy

27.04.2009 08:57

0

widać, że byli najszybsi, ale przez spieprzoną strategię nie wykorzystali tego. A szkoda, bo widok Buttona na pierwszym miejscu powoli zaczyna mnie nudzić.


avatar
roko

27.04.2009 10:09

0

kimi Rajdkoniem zasugerował dość ciekawą hipotezę odnośnie zmiany już na 3 okrążeniu opon na supermiękkie. Nie wiem czy ta startegi byłaby dobra do tych opon w obciążonym na maxa bolidzie ale z drugiej strony do końca wyścigu tak Heidfeld jak i Kubica mogli jechać na tych supermiękkich oponach skoro do wyścigu wystartowali na średnich, więc regulaminowi stałoby się zadość. Czy byłyby lepsze wyniki tego nie wiem ale NA PEWNO NIE GORSZE skoro i tak przyjechali obydwaj na szarym końcu


avatar
david9

27.04.2009 11:46

0

toyota zmasciłą z tymi oponami niema co w kluczowm momencie wyscigu taka wtopa. Myśle ze japonce sie troche przestraszyli i poszli po najmniejeszej linii oporu ale z drugiej strony jak sie obiera agresywna taktyke to trzeba ja do konca stosowac. Z pewnosią jednak niejest to ostatnia szansa toyoty na zwycięstwo w tym roku. Przypominaja BMW z zeszłego sezonu kiedy cisneli cisneli az wkoncu wygrali. Ma nadzieje ze potem niezrobią tego samego co oni....


avatar
Skoczek130

27.04.2009 12:26

0

@sivshy - a mnie nie... A to dla tego, że należy się chłopakowi. Należy mu się przez tyle schrzanionych lat, by jeden sezon należał do niego. A Toyota sama jest sobie winna. Mogliby nawet wygrać. W klasyfikacji najbardziej zaimponowali mi Bourdais i Piquet. Obaj tempo mieli najwyraźniej dobre. Z kolei największa porażka to BMW i Williams. Muszą się wziąć do ciężkiej pracy. Oby te poprawki przyniosły plony w postaci wysokich pozycji w wyścigach.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu