WIADOMOŚCI

  • 26.04.2009
  • 3127
Strategie doboru opon: Grand Prix Bahrajnu
Strategie doboru opon: Grand Prix Bahrajnu
Poniżej przedstawiamy opony użyte przez kierowców podczas dzisiejszego Grand Prix Bahrajnu:
baner_rbr_v3.jpg
Vodafone McLaren
Lewis Hamilton: super miękkie – super miękkie -średnie
Heikki Kovalainen: średnie -  super miękkie -  super miękkie

Scuderia Ferrari
Felipe Massa: super miękkie -  super miękkie -  super miękkie -  średnie
Kimi Raikkonen: super miękkie -  super miękkie -  średnie

BMW Sauber F1 Team
Robert Kubica: średnie -  średnie -  super miękkie
Nick Heidfeld: średnie -  średnie -  super miękkie

ING Renault F1 Team
Fernando Alonso: super miękkie -  super miękkie -  średnie
Nelson Piquet: super miękkie -  super miękkie -  średnie

Panasonic Toyota
Jarno Trulli: super miękkie -  średnie -  super miękkie
Timo Glock: super miękkie - średnie -super miękkie

Scuderia Toro Rosso
Sebastien Bourdais: średnie -  super miękkie -  super miękkie
Sebastien Buemi: super miękkie -  super miękkie -  średnie

Red Bull Racing
Mark Webber: super miękkie -  średnie -  super miękkie
Sebastian Vettel: super miękkie -  super miękkie -  średnie

AT&T Williams
Nico Rosberg: super miękkie -  super miękkie -  średnie
Kazuki Nakajima: super miękkie -  super miękkie -  super miękkie – nie ukończył

Force India F1 Team
Adrian Sutil: super miękkie -  super miękkie -  średnie
Giancarlo Fisichella: super miękkie -  super miękkie -  średnie

Brawn GP F1 Team
Jenson Button: super miękkie -  super miękkie -  średnie
Rubens Barrichello: super miękkie -  super miękkie -  super miękkie -  średnie

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
Budyn_F1

26.04.2009 19:58

0

Super miekkie jednak byly najlepsze na ten wyscig juz nie moge sie doczekac wyscigu w Barcelonie.


avatar
saint77

26.04.2009 20:25

0

Mam nadzieję, że w następnym sezonie zlikwidują ten kretyński przepis o obowiązku korzystania z dwóch różnych mieszanek. Co za głupi pacan to wymyślił? I pożądana jest większa konkurencja wśród dostawców opon. O monopolu jednego dostawcy zdecydował pewnie ten sam idiota, który zarządził korzystanie z dwóch mieszanek.


avatar
pralat

26.04.2009 20:38

0

Nie, Michelin uznało, że opony od jednego dostawcy to stagnacja żeby nie powiedzieć krok wstecz i do przetargu nie startowało, a Bridgestone tylko zatarło ręce. Przepis dotyczący obowiązku użycia dwóch mieszanek, podobnie jak decydowanie o rodzajach dostępnych w dany łikend mieszanek to zaiste czysty idiotyzm - podobnie poronionym pomysłem był ten dotyczący zakazu wymiany gum w 2005-tym.


avatar
walerus

26.04.2009 22:40

0

te opony to dodają jaj do wyścigu.....;-)


avatar
Skoczek130

27.04.2009 12:28

0

Ach te mośki z Toyoty...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu