WIADOMOŚCI

  • 05.04.2009
  • 8007
Najszybsze okrążenia: GP Malezji
Najszybsze okrążenia: GP Malezji
Poniżej prezentujemy najszybsze okrążenia uzyskiwane w GP Malezji przez kierowców:
baner_rbr_v3.jpg

Nr

Kierowca

Zespół

Okr.

Czas

1.

Jenson Button

Brawn-Mercedes

18

1:36.641

2.

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

17

1:37.484

3.

Jarno Trulli

Toyota

12

1:37.591

4.

Nico Rosberg

Williams-Toyota

13

1:37.598

5.

Mark Webber

Red Bull-Renault

14

1:37.672

6..

Sebastian Vettel

Red Bull-Renault

10

1:38.427

7.

Kimi Räikkönen

Ferrari

17

1:38.453

8.

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

16

1:38.938

9.

Fernando Alonso

Renault

17

1:39.006

10.

Nick Heidfeld

BMW

17

1:39.084

11.

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

17

1:39.141

12.

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

17

1:39.242

13.

Felipe Massa

Ferrari

17

1:39.250

14.

Nelsinho Piquet

Renault

18

1:39.268

15.

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

17

1:39.387

16.

Timo Glock

Toyota

18

1:39.406

17.

Giancarlo Fisichella

Force India-Ferrari

16

1:39.407

18.

Adrian Sutil

Force India-Ferrari

17

1:39.464

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

25 KOMENTARZY
avatar
tofik075

05.04.2009 16:13

0

A Kubicy nie ma... :P Szkoda :/ Ale następnym razem bedzie pierwszy tu i w wyścigu ;)


avatar
pz0

05.04.2009 16:19

0

Button, a potem przepaść


avatar
niza

05.04.2009 16:20

0

widać np dość dużą różnicę pomiędzy BGP a FI, Button i Sutil mniej więcej swoje najszybsze okrążenia mieli na tych samych kółkach ale różnica jest 2.823


avatar
krz08

05.04.2009 16:22

0

:(


avatar
Niespokojny

05.04.2009 16:31

0

Moją uwagę zwrociła mała rożnica pomiędzy dwiema cysternami , a mianowicie Alonso i Heidfeld - 0,078 na tym samym kołku, a HEI był cieższy od ALO o 11,5 kg na starcie - to do przemyślenia dla tych, ktorzy tak się czepiają Nicka.


avatar
tt16

05.04.2009 16:54

0

Nie ma co. Na miejscu BMW zrobiłbym z Kubicą na treningach do GP Chin jak z Heidfeldem. W pierwszej sesji jechałby z KERS-em a w drugiej nie. I porównałby jak mu idzie. A w trzeciej sesji treningowej mógłby pojechać tak jak mu lepiej. BMW musi sie zastanowić, bo w Qualach za bardzo im nie idzie. Patrząc na maxV to najszybszy na prostych jest...Sutil bez KERS-u, a BMW daleko. Muszą próbować wszystkiego. W Chinach sa proste. Tutaj bez KERS-u Robert może tracić nawet sekunde na okrążeniu, bez jaj (zobaczcie na mape toru).


avatar
Novy

05.04.2009 17:04

0

Brawn nadaje niesamowite tempo. Dopóki wszyscy beda bez dyfuzorow albo wszyscy z nimi dopóty nie bedzie sprawiedliwie


avatar
Piotre_k

05.04.2009 17:21

0

Novy: dziwne masz poczucie sprawiedliwości. Jak niektórzy nie wpadli na pomysł dyfuzorów to ich problem i strata a nie niesprawiedliwość. Niech teraz nadrabiają zaległości.


avatar
kamaro

05.04.2009 17:21

0

A mnie ciekawi jak Timo Glock z takim najlepszym czasem wskoczył na pudło


avatar
lukasz1

05.04.2009 17:24

0

Tak samo jak Heidfeld.


avatar
Amigo11

05.04.2009 17:26

0

Heidfeld zafuksował taka jest prawda tylko strategia go uratowała


avatar
kamaro

05.04.2009 17:31

0

ale heidfeld jechal cysterną a Timo nie wiec dziwi ze mial lepszy czas tylko od Force India


avatar
Skoczek130

05.04.2009 17:41

0

Między Buttonem, a Barrichello ogromna różnica. I ktoś teraz sprzeciwiłby się, że Button w normalnych warunkach miałby szansę nie wygrać?


avatar
Skoczek130

05.04.2009 17:42

0

kamaro - dzięki lepszej strategii. W końcu padał deszcz, a jak wiesz w deszczu nie jest możliwe uzyskiwanie takich kółek.


avatar
tofik075

05.04.2009 19:19

0

Piotre_k: przeczytales wywiad Rosa Brawna i jestes mądry? Ja sie w pełni zgadzam z Novym ;P Mam nadzieję ze każą im usunąć te dyfuzory i zabiorą im zdobyte punkty...


avatar
totalfun

05.04.2009 20:48

0

Te wyniki to zapowiedź dominacji a la Ferrari. Vettel miał rację mówiąc, że Brawn bawi się z nimi. Zobaczcie co zrobił Buton po zjeździe Jarno do boxów... Ja przecierałem oczy ze zdumienia. 0,9 sek przewagi nad resztą stawki.. Kiedy tak ostatni raz było? Ja sobie nie przypominam. Zapowiada się najnudniejszy sezon od czasów Schumiego....


avatar
grzes12

05.04.2009 20:54

0

kazdy widzi jaką przewage dają dyfuzory.Nie wiadomo jak bedzie gdy wszyscy bedą je mieli albo i nie,ale przynaimniej będzie sprawidliwie. Na razie to niezła kicha jedni mogli dokleić a inni nie(renault) .Tak czy inaczej Anglik musi wygrać


avatar
Piotre_k

06.04.2009 07:14

0

tofik075: nie czytałem wywiadu z Rossem Brawnem. Uważam tylko, ze wykorzystywanie luk w przepisach to motor rozwoju technologocznego. No i nie przeszkadza mi wcale, że to nie Ferrai ani McLaren dominują w tym sezonie. Zresztą wszystkie zespoły, które oprotestowały to rozwiązanie pełną parą przygotowują swoje wersje, więc bardziej chodzi im o to, że obudzili się z ręką w nocniku, a nie, że ktoś złamał przepisy.


avatar
jar188

06.04.2009 10:47

0

Znowu dyfuzory, więc dorzucę coś niecoś. Moim skromnym zdaniem sport a takim jest F1powinna czysta i przejrzysta. Wykorzystywanie luk w przepisach jest nawiększą pomyłką i pwoinno być zakazane ( Jeżeli ktoś taką lukę znajdzie to FIA informuje wszystkich o zaistniałej sytuacji). Nie o to przecierz w sporcie chodzi żeby jeden cwaniaczek był cwaniszy od drugiego. W duchu sportu Wszyscy powinni korzystać z tych samych zasad. Teraz co rok wszyscy bedą studiować szczególowo przepisy i szukać luk!?!?! Chore. A na koniec dodam że taka dyspozycjia GP Browna nie jset kwestią tylko dyfuzorów.


avatar
pz0

06.04.2009 11:12

0

jar188 - tak powinno być. Wszyscy powinni przed zabraniem się za projekt szczegółowo przestudiować przepisy. Ciekawe jest to że Brawn o tej dziurze w przepisach powiedział wszystkim, a FIA jej nie załatała.


avatar
robtusiek

06.04.2009 11:35

0

@jar188 czyli normalizacja? Popatrzc co się dzieje te zespoły które w zeszłych sezonach jeżdziły w ogonie lub w środku stawki są teraz na szczycie. Oglądanie kierowców Ferrari i Hamiltona na pudle było męczące, bardzo dobrze że się tak stało, te WIELKIE zespoły zostały w tym sezonie wręcz upokorzone, bardzo się z tego powodu cieszę. Co dyfuzorów Brawn GP to zgadzam się z tobą że to nie tylko dyfuzory dają taką przewagę nad rywalami, poprostu cała konstrukcja bolidu jest wręcz genialna. Wielkie brawa dla nich!


avatar
jar188

06.04.2009 11:52

0

@robtusiek - czołówka i tak się nam poprzewracała. GP Brown, Red Bull, Toyota i Williams- prawdopodnie zyskali dużo dzięki dyfuzorom. @pz0, zespoły znają przepisy bardzo dobrze, tu chodzi raczej o interpretację niejasnego zapisu co do wymiarów dyfuzora, tu dupy dała FIA bez cienia wątpliwości.


avatar
walerus

06.04.2009 12:09

0

no właśnie Buton i... może Senna byłby jednak szybszy od Barichelo - myślę, że to jego ostatni sezon.


avatar
pz0

06.04.2009 15:42

0

jar188 - to że FIA dała ciała to oczywiste. Brawn już w zeszłym roku informował o tym FIA, a Fia nic nie zrobiła. http ://f1.gpupdate.net /en /news /2009/04/06 /brawn-mentioned-diffusers-a-year-ago/


avatar
Amigo11

06.04.2009 19:56

0

Fakt że rożnica jest widoczna między podwójnymi dyfuzorami, ale ja nie jestem pewnien że będa dominowali przez cały sezon... w sumie dyfuzory nie dają mistrzostwa


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu