Ustępujący ze stanowiska szefa zespołu McLaren - Mercedes, Ron Dennis powiedział, że Formuła 1 to nadal atrakcyjny nośnik reklamy dla sponsorów.
Według Dennisa decyzja Grupy ING o wycofaniu się z Formuły 1 po 2009 roku nie będzie miała wpływu na innych strategicznych partnerów teamów i Formuły 1. Nie sądzi też, by był to początek wycofywania się wielkich i możnych sponsorów z tego sportu."Nie mi oceniać decyzję ING, ale jako boczny obserwator sytuacji mogę stwierdzić, że to wyjątkowa sytuacja dla nich. ING to potężna grupa bankowa, która w ostatnim czasie przeżywa specyficzne problemy" - powiedział Dennis.
"Abstrahując od decyzji sponsora Renault, uważam, że Formuła 1 to nadal bardzo atrakcyjny produkt dla sponsorów. Wielkie nakłady finansowe na promocję poprzez ten sport" - dodał.
Ron Dennis zwrócił również uwagę, że zespoły pod parasolem stowarzyszenia FOTA pracują razem nad tym, by w dobie kryzysu nadal oferować sponsorom jak najatrakcyjniejsze warunki współpracy. Dążą do tego, aby partnerzy finansowi w krótkim czasie wrócili do tego sportu.
16.02.2009 15:36
0
Czyli nie ma co się martwic. i po kłopocie.
16.02.2009 15:49
0
Korzyści z reklamy może są, ale straty ze sponsoringu jeszcze większe...
16.02.2009 16:01
0
co może Denis powiedzieć......
16.02.2009 17:08
0
Jeżeli nie tak potężne firmy rynku europejskiego jak ING, to na pewno skuszą się na puste miejsca reklamowe na bolidach firmy bliskowschodnie, a jeszcze bardziej dalekowschodnie. F1 przestaje byc wizytówką Europy, a przechodzi w nieco bardziej kosmopolityczny wymiar - i dobrze!
17.02.2009 10:02
0
Po prostu to nie źle zarządzane banki będą się reklamować, tylko firmy, które dobrze sobie radzą w czasach kryzysu...
17.02.2009 13:57
0
ssupras - pięknie to ująłeś !!! ... a i pomyśleć,że i Polska mogłaby mieć takie firmy,gdyby... ...ech,żeby Polska,żeby Polska,żeby Polska była Polską !!!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się