Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone odpowiedzialny za rozwój opon jak zawsze wypowiedział się na temat opon po treningach:
„Pierwszy dzień w Monako jest zawsze trudny, nawierzchnia toru zmienia się bardzo szybko, najpierw oczyszcza się, a następnie nakładane są kolejne warstwy gumy.”„Najwięcej okrążeń zostało przejechanych na miękkich mieszankach, widzieliśmy więcej grainingu, niż się spodziewaliśmy. Ale to powinno się poprawić, ponieważ poprawia się stan nawierzchni.”
„Zmodyfikowane super miękkie opony dawały dużą przyczepność, ale nie było widać dużej różnicy czasowej na poszczególnych okrążeniach pomiędzy mieszankami – to może ulec zmianie po poprawie warunków na torze. Oczywiście, widzieliśmy zapowiedzi pogody, które przepowiadały deszcz na cały weekend, opady mogą zupełnie odmienić tutaj losy.”
22.05.2008 18:26
0
mzślę, że deszcz pokaże w stawce obecnych kierowców nowego Sennę
22.05.2008 19:34
0
no nie da się ukryć
23.05.2008 00:19
0
wg www.weather.com w sobotę szansa na opady wynosi 50% a w niedzielę 60% podzielić to przez 12 godzin czyli tyle ile trwa dzień a potem pomnożyć przez 2 godziny czyli tyle ile trwa wyścig (60% : 12h) x 2h = 10% czyli tyle wynosi prawdopodobieństwo że podczas wyścigu bedzie padać. No ale to wcale nie znzczy że tor będzie suchy czyli szanse że będzie suchy bedzie około 20% tak myślę
23.05.2008 05:47
0
Tak! Albo wyścig pokaże nowego Sennę, albo będzie senny :)
23.05.2008 13:30
0
mario547, a skąd wiesz, że nie będzie padać przez 6 a może nawet 12h podczas dnia? Po co takie wyliczenia?
23.05.2008 14:00
0
I po co je pisać w każdym newsie? :(
23.05.2008 17:37
0
Sonic80 może i padać cały dzień bo ostatnie precipiation jest 90% nie ma cudów na asfalcie będzie aquaplaq i może tak jak w 1996 r dojadą 3 bolidy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się