Pedro de la Rosa także i w trzecim, ostatnim dniu testów na torze w Jerez okazał się najszybszym kierowcą. Najlepsze okrążenie Hiszpan pokonał w czasie 1:19.617 i był niespełna 0,04 sekundy szybszy od reprezentującego Ferrari Luca Badoera.
Trzeci czas dnia zanotował Mark Webber, którego Red Bull na testach w Jerez wypadł wyjątkowo dobrze- cały czas plasując się w ścisłej czołówce. Nick Heidfeld był tym razem czwarty, niemniej Niemiec miał problemy ze swoim bolidem, w wyniku czego jedna z dwóch dzisiaj wywieszonych na torze czerwonych flag była spowodowana właśnie przez zawodnika BMW, którego bolid zatrzymał się na torze.Nelson Piruet Jr kontynuował dzisiaj prace rozwojowe z teamem Renault i ponownie okazał się najbardziej pracowitym kierowcą na torze. Brazylijczyk pokonał 120 okrążeń toru Jerez. Żaden inny kierowca nawet nie zbliżył się do wyniku Piqueta. Drugim najbardziej pracowitym zawodnikiem był Nick Heidfeld, który pokonał dzisiaj „zaledwie” 94 kółka.
Szósty czas ostatnich w tym sezonie testów przypadł Jensonowi Buttonwi, który w odróżnieniu do swojego partnera z teamu nie za bardzo jest przekonany do nowych ulepszeń bolidu RA107. Siódmy był Jarno Trulli z Toyoty, który nieznacznie wyprzedził Sebastiana Vettela. Kierowca Toro Rosso wypadając z toru, przyczynił się do wywieszenia na torze drugiej czerwonej flagi. Na samym dole tabeli uplasował się Nico Rosberg z Williamsa.
Dzisiejszy dzień zakończył oficjalnie harmonogram testów w sezonie 2007. Na trzy wyścigi przed końcem sezonu, zespoły inżynierów będą mogły teraz testować nowe części jedynie w symulatorach. Który zespół wykonał najlepszą pracę podczas ostatnich jazd próbnych okaże się już niebawem na torze w Fuji.
20.09.2007 19:25
0
Fajnie moim zdaniem Heidfeld cienko dopiero 4:(
20.09.2007 19:32
0
Nie wiem czy tak fajnie, bo to znaczy że BMW cienko i KUB też.
20.09.2007 19:37
0
Tylko czemu Rosberg tak cieniutko? Ale w sumie zbytnio mnie to nie martwi ;)
20.09.2007 19:51
0
cos Heidfeldowi nie idzie ;p moze znowu plecy go bola xD
20.09.2007 19:57
0
Nic nam na ten temat niewiadomo. Chociarz 1 dzien BMW wygralo to znaczy ze jest w czolowce i w nastepnym sezonie jak dobrze zrobia bolid to na niektorych torach BMW powinno wygrywac.
20.09.2007 19:59
0
Z tego co mi wiadomo to w STR rano miał jechać Liuzzi a popołudniu Vettel. Czemu nie ma czasu Włocha?
20.09.2007 20:14
0
"Spokojnie, to tylko..." testy ;] Nie ma co popadac w panike, testy nie przekładają sie przecież w 100% na występy wyścigowe, a zreszta BMW było na 4. więc wcale nie tak nisko. Widocznie większośc wysiłków skierowano na F1.08 (tak sie bedzie nazywac? bo jesli nie to poprawcie ;]). Mario i reszta chcą nacykac 100 punktów, a że Renault już nie podskoczy, a do Scuderii nie ma co startowac to troche luzu zapodają
20.09.2007 20:40
0
reno musialo by wygrac w wszystkich wyscigach podwojnie ale to nie realne. BMW 2 miejsce w konstruktorach :P
20.09.2007 21:02
0
ludzie luzik - to już ostatnie testy nie przed wyścigiem w tym sezonie - potem już tylko w listopadzie testy przed nowym sezonem.....!!i wiecie co? BMW w konstruktorach będzie drugie w 2007...;-)
20.09.2007 22:13
0
A kibicole znowu swoje, że BMW znowu cienko, że nie na podium, że czasy słabe, no i kolegę z teamu trzeba opluć i dodatkowo jeszcze za to że niemiec...... a dalej każdy dopisze sobie resztę. Pozdrawiam kibiców Formuły 1
21.09.2007 12:58
0
walerus - a już miałam nadzieję, że ten komentarz to Twoje "dzieło". Zobaczysz, że Kazik da Tobie reprymendę, mówiąc, że dość już tego i że wystarczy o tych spekulacjach. I ma rację. He he :-) Kazik, tylko proszę nie bij :-) Hi hi hi
21.09.2007 13:03
0
Marti,waleriusowi to w końcu reprymendę da Redakcja.hehe
21.09.2007 13:06
0
Jakby Alonso przeszedł do Ferrari to założe się ze Raikonnen wrócł by z powrotem do Mclarena, oni sie nie lubią
21.09.2007 18:42
0
ooo,walerius....zniknął. (jak Go "znam" to raczej powróci...wkrótce).
21.09.2007 19:01
0
No pięknie, teraz nie wiadomo czego żeśmy się czepiali. Kazik, czemu piszesz cały czas "walerius" a nie "walerus"?
21.09.2007 19:08
0
sorry,sorry (tak mi wyszło),On kiedyś napisał "kzik" zamiast "Kazik" (..i żyję).
21.09.2007 22:27
0
czego się czepialiście....?....;-)
21.09.2007 22:34
0
no i sorry za kzik....;-)
22.09.2007 01:21
0
Cieszę się,że żyjesz walrus (WALERUS).
22.09.2007 01:36
0
"zakodowało" mi się na początku "walerius" i tak zostało ,walerus. Next time napiszę poprawnie.
22.09.2007 13:18
0
Kzik: walerius, to od waleriany ??? ;)
22.09.2007 13:51
0
oj,żartowniś z Ciebie,barteks2+3
22.09.2007 23:06
0
a co barteks3 - uspokajam Cię....;-)
22.09.2007 23:07
0
Kazik pisz jak chcesz - mnie to nie rusza - teraz czekam bardziej na sezon 2008 niż końcówkę 2007 - jestem tylko ciekaw w tym sezonie jak mclaren załatwi Alonso żeby Hamil miał mistrza.....;-)
23.09.2007 17:56
0
mam pytanko : dlaczego w menu w działe kierowcy Pedro de la Rosa jest również wymieniony jako "kierowca" F1 ( kierowcą f1 to on jest , rozumiem , ale z jakiego powodu go tam wymieniono ? )
23.09.2007 18:23
0
Słuszna uwaga. On nie należy do tego grona.
23.09.2007 21:27
0
Dzień przed upublicznieniem prawie 200 stron protokołów z posiedzenia rady, FIA wysłała do McLarena i Ferrari dokumenty w celu wykreślenia z nich tajnych danych. Jednak, gdy dokumenty zostały upublicznione w formie plików PDF, okazało się, że zasłonięte w protokołach dane po wklejeniu do innych edytorów są widoczne… Gdy tylko FIA zorientowała się o wpadce, dokumenty zostały usunięte i zastąpione poprawnymi wersjami. Okazało się jednak, że z powodu wpadki FIA upublicznione zostały dokładne informacje o bolidach McLarena i Ferrari oraz m.in. roczna pensja Mike’a Coughlana. Tym samym konkurencja weszła w posiadanie informacji o rozkładzie masy bolidów McLaren Mercedes MP4-22 i Ferrari F2007, zdobyła szczegóły dotyczące rewolucyjnego systemu hamulcowego Ferrari oraz tajemnicę napełniania opon Ferrari specjalnym gazem.
24.09.2007 09:08
0
zajefajna informacja witek70 - dzięki!
24.09.2007 19:05
0
Ale wpadka. Pewnie zrobili to specjalnie ;]
25.09.2007 20:53
0
Nigel Stepney poinformował, że napisze autobiografię, która trafi na półki księgarń wiosną przyszłego roku. Chce w niej opisać aferę szpiegowską - której był jednym z głównych bohaterów - ze swojego punktu widzenia.
25.09.2007 20:54
0
Roboczy tytuł - Red Mist.
26.09.2007 10:36
0
może jeszcze przedstawi tam dokumentację którą wyniósł z ferrari - to poziom w F1 się wyrówna...;-)
26.09.2007 19:30
0
:)
02.12.2007 14:42
0
Może kiedyś będzie mistrzem świata!!!!!!!!!!!!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się