WIADOMOŚCI

De la Rosa kończy testy na szczycie tabeli
De la Rosa kończy testy na szczycie tabeli
Pedro de la Rosa także i w trzecim, ostatnim dniu testów na torze w Jerez okazał się najszybszym kierowcą. Najlepsze okrążenie Hiszpan pokonał w czasie 1:19.617 i był niespełna 0,04 sekundy szybszy od reprezentującego Ferrari Luca Badoera.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Trzeci czas dnia zanotował Mark Webber, którego Red Bull na testach w Jerez wypadł wyjątkowo dobrze- cały czas plasując się w ścisłej czołówce. Nick Heidfeld był tym razem czwarty, niemniej Niemiec miał problemy ze swoim bolidem, w wyniku czego jedna z dwóch dzisiaj wywieszonych na torze czerwonych flag była spowodowana właśnie przez zawodnika BMW, którego bolid zatrzymał się na torze.

Nelson Piruet Jr kontynuował dzisiaj prace rozwojowe z teamem Renault i ponownie okazał się najbardziej pracowitym kierowcą na torze. Brazylijczyk pokonał 120 okrążeń toru Jerez. Żaden inny kierowca nawet nie zbliżył się do wyniku Piqueta. Drugim najbardziej pracowitym zawodnikiem był Nick Heidfeld, który pokonał dzisiaj „zaledwie” 94 kółka.

Szósty czas ostatnich w tym sezonie testów przypadł Jensonowi Buttonwi, który w odróżnieniu do swojego partnera z teamu nie za bardzo jest przekonany do nowych ulepszeń bolidu RA107. Siódmy był Jarno Trulli z Toyoty, który nieznacznie wyprzedził Sebastiana Vettela. Kierowca Toro Rosso wypadając z toru, przyczynił się do wywieszenia na torze drugiej czerwonej flagi. Na samym dole tabeli uplasował się Nico Rosberg z Williamsa.

Dzisiejszy dzień zakończył oficjalnie harmonogram testów w sezonie 2007. Na trzy wyścigi przed końcem sezonu, zespoły inżynierów będą mogły teraz testować nowe części jedynie w symulatorach. Który zespół wykonał najlepszą pracę podczas ostatnich jazd próbnych okaże się już niebawem na torze w Fuji.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

34 KOMENTARZY
avatar
Siwy92

20.09.2007 19:25

0

Fajnie moim zdaniem Heidfeld cienko dopiero 4:(


avatar
gorlin

20.09.2007 19:32

0

Nie wiem czy tak fajnie, bo to znaczy że BMW cienko i KUB też.


avatar
divii

20.09.2007 19:37

0

Tylko czemu Rosberg tak cieniutko? Ale w sumie zbytnio mnie to nie martwi ;)


avatar
JaRzYn

20.09.2007 19:51

0

cos Heidfeldowi nie idzie ;p moze znowu plecy go bola xD


avatar
przesio

20.09.2007 19:57

0

Nic nam na ten temat niewiadomo. Chociarz 1 dzien BMW wygralo to znaczy ze jest w czolowce i w nastepnym sezonie jak dobrze zrobia bolid to na niektorych torach BMW powinno wygrywac.


avatar
vitantonio

20.09.2007 19:59

0

Z tego co mi wiadomo to w STR rano miał jechać Liuzzi a popołudniu Vettel. Czemu nie ma czasu Włocha?


avatar
qTeCk

20.09.2007 20:14

0

"Spokojnie, to tylko..." testy ;] Nie ma co popadac w panike, testy nie przekładają sie przecież w 100% na występy wyścigowe, a zreszta BMW było na 4. więc wcale nie tak nisko. Widocznie większośc wysiłków skierowano na F1.08 (tak sie bedzie nazywac? bo jesli nie to poprawcie ;]). Mario i reszta chcą nacykac 100 punktów, a że Renault już nie podskoczy, a do Scuderii nie ma co startowac to troche luzu zapodają


avatar
przesio

20.09.2007 20:40

0

reno musialo by wygrac w wszystkich wyscigach podwojnie ale to nie realne. BMW 2 miejsce w konstruktorach :P


avatar
walerus

20.09.2007 21:02

0

ludzie luzik - to już ostatnie testy nie przed wyścigiem w tym sezonie - potem już tylko w listopadzie testy przed nowym sezonem.....!!i wiecie co? BMW w konstruktorach będzie drugie w 2007...;-)


avatar
Tytussek

20.09.2007 22:13

0

A kibicole znowu swoje, że BMW znowu cienko, że nie na podium, że czasy słabe, no i kolegę z teamu trzeba opluć i dodatkowo jeszcze za to że niemiec...... a dalej każdy dopisze sobie resztę. Pozdrawiam kibiców Formuły 1


avatar
Marti

21.09.2007 12:58

0

walerus - a już miałam nadzieję, że ten komentarz to Twoje "dzieło". Zobaczysz, że Kazik da Tobie reprymendę, mówiąc, że dość już tego i że wystarczy o tych spekulacjach. I ma rację. He he :-) Kazik, tylko proszę nie bij :-) Hi hi hi


avatar
Kazik

21.09.2007 13:03

0

Marti,waleriusowi to w końcu reprymendę da Redakcja.hehe


avatar
jan5

21.09.2007 13:06

0

Jakby Alonso przeszedł do Ferrari to założe się ze Raikonnen wrócł by z powrotem do Mclarena, oni sie nie lubią


avatar
Kazik

21.09.2007 18:42

0

ooo,walerius....zniknął. (jak Go "znam" to raczej powróci...wkrótce).


avatar
Marti

21.09.2007 19:01

0

No pięknie, teraz nie wiadomo czego żeśmy się czepiali. Kazik, czemu piszesz cały czas "walerius" a nie "walerus"?


avatar
Kazik

21.09.2007 19:08

0

sorry,sorry (tak mi wyszło),On kiedyś napisał "kzik" zamiast "Kazik" (..i żyję).


avatar
walerus

21.09.2007 22:27

0

czego się czepialiście....?....;-)


avatar
walerus

21.09.2007 22:34

0

no i sorry za kzik....;-)


avatar
Kazik

22.09.2007 01:21

0

Cieszę się,że żyjesz walrus (WALERUS).


avatar
Kazik

22.09.2007 01:36

0

"zakodowało" mi się na początku "walerius" i tak zostało ,walerus. Next time napiszę poprawnie.


avatar
barteks3

22.09.2007 13:18

0

Kzik: walerius, to od waleriany ??? ;)


avatar
Kazik

22.09.2007 13:51

0

oj,żartowniś z Ciebie,barteks2+3


avatar
walerus

22.09.2007 23:06

0

a co barteks3 - uspokajam Cię....;-)


avatar
walerus

22.09.2007 23:07

0

Kazik pisz jak chcesz - mnie to nie rusza - teraz czekam bardziej na sezon 2008 niż końcówkę 2007 - jestem tylko ciekaw w tym sezonie jak mclaren załatwi Alonso żeby Hamil miał mistrza.....;-)


avatar
Kristof

23.09.2007 17:56

0

mam pytanko : dlaczego w menu w działe kierowcy Pedro de la Rosa jest również wymieniony jako "kierowca" F1 ( kierowcą f1 to on jest , rozumiem , ale z jakiego powodu go tam wymieniono ? )


avatar
Marti

23.09.2007 18:23

0

Słuszna uwaga. On nie należy do tego grona.


avatar
witek70

23.09.2007 21:27

0

Dzień przed upublicznieniem prawie 200 stron protokołów z posiedzenia rady, FIA wysłała do McLarena i Ferrari dokumenty w celu wykreślenia z nich tajnych danych. Jednak, gdy dokumenty zostały upublicznione w formie plików PDF, okazało się, że zasłonięte w protokołach dane po wklejeniu do innych edytorów są widoczne… Gdy tylko FIA zorientowała się o wpadce, dokumenty zostały usunięte i zastąpione poprawnymi wersjami. Okazało się jednak, że z powodu wpadki FIA upublicznione zostały dokładne informacje o bolidach McLarena i Ferrari oraz m.in. roczna pensja Mike’a Coughlana. Tym samym konkurencja weszła w posiadanie informacji o rozkładzie masy bolidów McLaren Mercedes MP4-22 i Ferrari F2007, zdobyła szczegóły dotyczące rewolucyjnego systemu hamulcowego Ferrari oraz tajemnicę napełniania opon Ferrari specjalnym gazem.


avatar
walerus

24.09.2007 09:08

0

zajefajna informacja witek70 - dzięki!


avatar
VizerX

24.09.2007 19:05

0

Ale wpadka. Pewnie zrobili to specjalnie ;]


avatar
witek70

25.09.2007 20:53

0

Nigel Stepney poinformował, że napisze autobiografię, która trafi na półki księgarń wiosną przyszłego roku. Chce w niej opisać aferę szpiegowską - której był jednym z głównych bohaterów - ze swojego punktu widzenia.


avatar
witek70

25.09.2007 20:54

0

Roboczy tytuł - Red Mist.


avatar
walerus

26.09.2007 10:36

0

może jeszcze przedstawi tam dokumentację którą wyniósł z ferrari - to poziom w F1 się wyrówna...;-)


avatar
witek70

26.09.2007 19:30

0

:)


avatar
wojtek17

02.12.2007 14:42

0

Może kiedyś będzie mistrzem świata!!!!!!!!!!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu