komentarze
  • 1. Luna
    • 2010-08-13 10:10:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taka inf. na pewno cieszy. Widać determinację w tym zespole. Oby wszystko przebiegło dobrze.

  • 2. michael151
    • 2010-08-13 10:16:49
    • *.169.125.65

    Co ktoś z Was orientuje się o co chodzi z tą skalą? Jaki tunel w takim razie jest 1:1?

  • 3. Porky2
    • 2010-08-13 10:18:20
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    1:2 to zapewne 50%, wiec beda miec model o 10% wiekszy i tylo

  • 4. Voight
    • 2010-08-13 10:30:49
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @2. michael151 wszystkie tunele i wszystkie inne rzeczy są budowane w skali 1:1. Wyjątkiem są makiety i modele. Po co komuś produkt w skali?

  • 5. frozen93
    • 2010-08-13 10:33:11
    • *.adsl.inetia.pl

    @michael151 - 1:2 czyli model testowany w tunel jest o połowę mniejszy od prawdziwego, a 60% czyli będzie o 40% mniejszy od prawdziwego i tyle;p

  • 6. Daniels
    • 2010-08-13 10:36:53
    • *.kulinaria.com.pl

    no okej ale z tego co wiem to przepisy mowily ze podczas sezonu mozna testowac w tunelu taki model 60% maks a miedzy sezonami to chyba mozna 1:1 ? wiec trzeba miec dwa tunele ? jeden na sezon a drugi po za sezonem ?

  • 7. kempa007
    • 2010-08-13 10:55:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przepisy pozwalaja na testy modelu w skali 60 %. w trakcie sezonu dodatkowo jest ograniczona liczba dni testowych w tunelu.

  • 8. Kojag
    • 2010-08-13 11:55:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. Jeśli model w skali 1:2 zostanie powiększony o 10 procent, będzie on modelem stanowiącym 55% wielkości normalnego bolidu. Zatem będzie to model większy o 20% względem odecnego modelu.

  • 9. pqo
    • 2010-08-13 12:13:14
    • *.multimo.pl

    8: nikt nie powiedział, że model w skali 1:2 będzie powiększony o 10%, i, że będzie stanowił 55% bolidu, gdyż będzie stanowił 60% wielkości bolidu w skali 1:1, a co to 20% to się zgadza, model w skali 50% w porównaniu do modelu w skali 60%, jest o 1/5 mniejszy, czyli o 20%

  • 10. lukasz1
    • 2010-08-13 12:19:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Może dzięki temu tunelowi będą mieli jeszcze lepsze przednie skrzydła!!!

  • 11. bmath
    • 2010-08-13 12:53:33
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Red Bull doda ci skrzyeł

  • 12. bmath
    • 2010-08-13 12:54:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Red Bull doda ci skrzydeł

  • 13. nekos
    • 2010-08-13 13:20:48
    • *.adsl.inetia.pl

    sam tunel duzo nie zmieni...

  • 14. Aksil
    • 2010-08-13 13:44:47
    • *.chello.pl

    9. pqo - przyganiał kocioł garnkowi. 50% w porównaniu do 60% jest o 1/6 mniejsze, czyli o 16,(6)%, natomiast 60 jest większe od 50 faktycznie o 1/5, czyli 20%.

  • 15. cyk
    • 2010-08-13 13:55:45
    • *.tktelekom.pl

    13. nekos Da dokładniejsze dane i większe możliwości ale to nic nie zmieni, masz racje...

  • 16. anna55
    • 2010-08-13 15:21:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Grupa Renault chce odskoczyć od Mercedesa, a dogonić McLarena. Zobaczymy czy im się uda.

  • 17. petrov
    • 2010-08-13 15:30:28
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    teraz trwają tylko prace przygotowujące do modernizacji tunelu, czyli do końca tego sezonu jeszcze będzie model 1:2

  • 18. masosz
    • 2010-08-13 17:31:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Model nie o 10% większy, ale o 10 punktów procentowych większy - tak mnie matematyczka w liceum uczulała. Bo rzeczywiście 10% większy niż te 50%, to 55% :)
    A GDZIEŚTAM wyczytałem, że zmodernizują tunel w przerwie, ale wakacyjnej... Trzeba sprawdzić jeszcze trzecie żródło ;D

  • 19. Jaro75
    • 2010-08-13 19:08:57
    • *.kalisz.mm.pl

    Czy kanał czy nie byle było dobrze dla Roberta :))
    I ściągnijcie Bruno Senne jako partnera :))

  • 20. Oski9191
    • 2010-08-13 20:38:30
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    "Dotychczas Renault testował aerodynamikę pojazdu na bazie modelu w skali 50% oryginału. Jednak wkrótce dojdzie do wprowadzenia nowego bolidu o rozmiarze 60%. Doniesienia te potwierdził szef zespołu, Eric Boullier w wywiadzie dla "AutoPlus": "Wprowadzimy model 60% w trakcie przerwy wakacyjnej. Jednak najpierw musimy się odpowiednio przygotować" - zapowiedział Francuz."

  • 21. seba16011994
    • 2010-08-14 00:17:11
    • *.241.28.172

    Cześć. Walnę w całkiem inny temat. Wie ktoś może jak pozyskać autograf Roberta? W Poznaniu się nie udało, choć ryj darłem niemiłosiernie. Więc są jakieś sposoby?

  • 22. type-r
    • 2010-08-14 00:36:35
    • *.254.170.25

    będą mieli model testowy o 10% większy, to w rezultacie powinni być też o 10% szybsi :)

  • 23. Luna
    • 2010-08-14 08:53:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    seba ja kilka dni temu wysłałam drogą pocztową prośbę (ze znaczkiem zwrotnym i kopertą do mnie zaadresowaną) do enstone o karty kierowców. Przyślą na pewno tylko, że to będą nadrukowane autografy, a jak ty chcesz prawdziwy to musisz na GP jechać.

  • 24. Kojag
    • 2010-08-14 10:31:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. Jak to nikt tak nie powiedział? 'Porky2' tak powiedział....

  • 25. Budyn_F1
    • 2010-08-15 06:45:34
    • *.chello.pl

    Przynajmniej cos robia w tym kierunku.

  • 26. eltek
    • 2010-08-15 15:09:40
    • *.adsl.inetia.pl

    chciałem tylko zapytać: czy te wszystkie modele 1:2 czy też inne 60% wpływają na oszczędności w F1 czy czasami nie taniej byłoby testować po prostu bolid czyli model 1:1pozdr.

  • 27. V-F1
    • 2010-08-17 19:43:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    skala 1:1 nie dawala by szans biedniejszym zespolom w F1

  • 28. carlos11111
    • 2010-08-18 06:23:06
    • *.25-128-109.adsl-dyn.isp.belgacom.be

    A dlaczego nie zapakuja bolidu do ciezaruwki i w ukryciu nie wywioza do ¨normalnego¨ tunelu aero? Wtedy dane bylyby dokladniejsz i nkt z was nie musialby sprzeczac sie czy to 10 czy 20%.
    Pozdrawiam.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo