komentarze
  • 1. motteo
    • 2010-06-24 12:11:41
    • *.26.140.203

    a wie ktos jakie to dokladnie regulacje mialy byc ?

  • 2. kam39
    • 2010-06-24 12:11:57
    • *.lukman.pl

    szkoda

  • 3. Siffredi
    • 2010-06-24 12:14:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ramole z FIA oraz wapniak B. Ecclestone nie pozwolili na współzawodnictwo u dostawców opon. Szkoda... bo przypomina to biznes i układ, a tak zdrowe fair play upadło pod stołem zasztyletowane prze kopertę i uśmieszki. Co im szkodziło dopuścić wolnych producentów wg wyboru co komu pasuje?

  • 4. kempa007
    • 2010-06-24 12:19:26
    • *.chello.pl

    1. motteo zwiekszenie rozmiaru ogumienie do 18 cali i niski profil plus wspolzawodnictwo prodeucentow...

  • 5. azazel
    • 2010-06-24 12:43:31
    • *.chelm.mm.pl

    3. Siffredi Przecież to zespoły chciały jednego dostawcy, a FIA i FOM im tylko przyklasnęły.

  • 6. motteo
    • 2010-06-24 12:52:44
    • *.26.140.203

    dzieki kempa

    5. azazel nie "zespoły" tylko "większośc zespołów" bo z tego co wiem to i Renault i McLaren chyba ( choc nie jestem pewnien ) były za Michelinami ;)

  • 7. khpf.com.pl
    • 2010-06-24 12:54:09
    • *.aster.pl

    Cóż, pozostaje poczekać do 2012, który będzie chyba przełomowym rokiem. Odmrożenie silników, kilku dostawców opon, w ogóle nowe opony (duże, o niskim profilu), pewnie za tym pójdzie dalszy rozwój aero i mechaniki.
    Ale to dopiero za 3 lata :)

  • 8. Pietrzej
    • 2010-06-24 13:17:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 - nie ogumienia tylko felg

  • 9. Siffredi
    • 2010-06-24 13:21:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 5. azazel chyba się zgadza ale myślę, że był to warunek FOM, FIA dla zespołów albo z nami albo bez nas... czyli wybór niekoniecznie z woli.

  • 10. pinkb
    • 2010-06-24 13:51:31
    • *.51.91.246

    kasa kasa kasa!!!

  • 11. zenobi29
    • 2010-06-24 13:53:27
    • *.tktelekom.pl

    Szkoda .....
    Ciekawy jestem, jakie były prawdziwe powody braku zainteresowania firmy Michelin?

  • 12. kempa007
    • 2010-06-24 14:25:37
    • *.chello.pl

    8. Pietrzej czy Michelin produkuje felgi?

  • 13. Jacko
    • 2010-06-24 15:01:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co pamiętam, to Ferrari bardziej skłaniało się za Michelinem, a Renault właśnie za Pirelli (a przecież teoretycznie powinno być odwrotnie), więc różne teorie spiskowe o wyborze opon i produkowaniu ich pod konkretne zespoły, są raczej nieprawdziwe.`

  • 14. Ataru
    • 2010-06-24 15:14:51
    • *.chello.pl

    13. Jacko i Renault i Ferrari mowilo, ze chce gumy od Michelin. Renault wiadomo dlaczego, a Ferrari ze wzgledu na konflikt Fiata i Pirelli.

  • 15. dzdzownica
    • 2010-06-24 15:23:50
    • *.110.201.120

    Żeby tylkko dobra guma nie była zła...

  • 16. Pietrzej
    • 2010-06-24 16:57:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @12 kempa007 - absolutnie nie, co nie zmienia faktu że chcieli wprowadzenia 18 calowych felg żeby zapewnić opony o niskim profilu (jak ktoś to ładnie nazwał - ekstremalna zmiana)

  • 17. karlito
    • 2010-06-24 21:39:12
    • *.adsl.inetia.pl

    normalnie krew się gotuje, jaką kontrolę kosztów??? chyba maFIA! Aha , a środowiskiem naturalnym niech sobie mordy nie wycierają! Może niech wprowadzą napęd elektryczny jak chcą ratować przyrodę. więcej paliwa wypalają jak wożą sprzęt z wyścigu na wyścig.

  • 18. theadzik
    • 2010-06-24 21:52:52
    • *.78.176.99

    "tak szybkie oficjalne potwierdzenie "

    przekladanie daty oficialnego komunikaty z wyscigu na wyscig to niby szybkie potwierdzenie ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo