komentarze
  • 1. kuczek
    • 2010-03-19 09:06:47
    • *.146.33.12.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    jedno mnie zastanawia czemu chcą odejść przecież jest tyle wyścigów dla każdego zawodnika na weekend przypada tyle opon ; jakoś nie chce mi się wierzyć , że im się to nie opłaca przecież to jest żywa kasa ; no ale cóż może jest inaczej niż myślę tak czy tak opony w F1 będą xD ; ale wg mnie to jest bardzo ciekawe skoro przez tyle czasu im się opylało ; chyba że nie mają ludzi do roboty w co raczej nie wierzę

  • 2. Konik_mekr
    • 2010-03-19 09:12:28
    • *.gorzow.mm.pl

    Opłacałoby im się bardziej, gdyby nie inwestowali tyle w przedłużanie żywotności opon:P

  • 3. HornetFire
    • 2010-03-19 09:21:19
    • *.expro.com.pl

    zeby tylko michelin nie wszedł jak mają byc takie jaja jak w 2005 roku na GP USA xD

  • 4. walerus
    • 2010-03-19 09:24:17
    • *.klingspor.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 5. ppiotrekk87
    • 2010-03-19 09:48:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Tyle się mówi o nudzie w F1 ... niech wprowadzą dwóch dostawców opon i już będzie ciekawiej :), i niech zrobią z tego wyścigi a nie EKO-driving - pozwolić na modyfikację w silniku, aerodynamice, itp.
    NIE MOŻNA MONOPOLIZOWAĆ F1, bo jak nie tam to gdzie będą testowane nowinki ?

  • 6. HornetFire
    • 2010-03-19 09:55:05
    • *.expro.com.pl

    4. walerus
    wole bez ....:D

  • 7. szary_x
    • 2010-03-19 10:02:28
    • Blokada
    • *.koronowo.com.pl

    Bridgestone odchodzi bo źle zainwestowali kasę w rozwój zielonego paska na oponach... biały był tańszy :D

  • 8. Daniels
    • 2010-03-19 10:03:52
    • *.ip.netia.com.pl

    dokladnie zgadzam siez piotrkiem.
    f1 powoli dazy do standaryzacji. coraz wiecej rzeczy kazdy ma takich samych lub o takich samych parametrach wiec trudno sie dziwic ze nie da sie wyprzedzac, widowisko nie jest widowiskiem itp itd.
    kiedys w silnikach mogli grzebac byleby tylko pojemnosc byla jednakowa.
    kiedys mogli miec opony takie jak chcieli.
    firme opon wybierali z dostepnych ta ktora chcieli i przynajmniej widowisko bylo super.
    kazdy zespul dysponowal praktycznie inna konfiguracja i w zaleznosci od tego jedni wypadali lepiej a inni gorzej. raz ten lepiej raz tamten.
    jak schumi dostal kare w monaco 2006 startu z pitlane to potrafil skonczyc wyscig na 5 pozycji. to dopiero bylo walki.
    jak w brazylii 2006 przebil opone to tez potrafil isc do gory.
    mysle ze jakby takie chociaz warunki byly teraz to bylo by sporo walki a jakby jeszcze silniki odmrozili to juz calkiem bylo by ekstremalnie :)
    mam nadzijee ze kiedys przejza na oczy. szkoda tylko ze aby tak sie stalo najpierw musi byc tragiczne widowisko co uderza w nas kibicow ;/

  • 9. walerus
    • 2010-03-19 10:51:36
    • *.klingspor.pl

    6. ja też - ale potem jakoś drożej wychodzi...;-)

  • 10. shad2pl
    • 2010-03-19 10:55:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z mojego punktu widzenia bezsensowne jest ograniczanie dostawców do jednego słusznego. Wg mnie każdy zespół powinien mieć wolny wybór spośród firm które uzyskały homologację na oponę. Wtedy dodatkowo pojawiłoby się współzawodnictwo wśród dostawców. FOM musiałby jednak ustalić jakieś przyzwoite zasady dla nowych firm, żeby nie zaczęły uciekać z tego biznesu.

  • 11. appil
    • 2010-03-19 11:28:20
    • *.wohnheime.ruhr-uni-bochum.de

    Bridgestone na tym nic a nic nie zarabia!! Przecież teamy nie płacą im za opony, tak samo FIA nie płaci... jedyne co z tego mają to (dużą) reklame. Na każdym bolidzie, na torach, tyle... B wkłada w to ogromne pieniądze, na pewno więcej niż HRT :)

  • 12. matito
    • 2010-03-19 13:04:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szkoda\

  • 13. pawel123
    • 2010-03-19 14:51:23
    • *.adsl.inetia.pl

    może ja wystartuję w tym przetargu? mam komplet prawie łysych opon w garażu ;p
    Polskie przepisy nie dopuszczają takiej grubości bieżnika, ale na torze wyścigowym po jednym przejeździe treningowym zrobią się całkiem łyse i będą slicki jak nic ;p
    a na poważnie... skoro nie ograniczają się do wybrania jednego dostawcy np. silników to powinni również dopuścić możliwość wyboru dostawcy opon; wtedy dopiero wyścigi były by ciekawsze... [mało tego, w związku z tym, że teraz na pitach zmieniają tylko gumy, to mogliby pozwolić aby jeden team mógł stosować różne rodzaje opon, od różnych producentów, w trakcie jednego wyścigu...:) ale było by zamieszanie, ło Jezuuu... tylko żeby różnych opon na jednym postoju nie pozakładali...
    to dopiero były by ciekawe wyścigi i strategie, sami mechanicy by się nie połapali a co dopiero konkurencja... :-p ]

  • 14. marcin20
    • 2010-03-19 22:35:28
    • *.static.sitel.net.pl

    Lepiej dla Kubka niech wrócą z powrotem opony Michelin !!!

  • 15. Kojo
    • 2010-03-22 00:06:51
    • *.nplay.net.pl

    Goodyear wróć!!!!!!!!!!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo