komentarze
  • 1. Konik_mekr
    • 2010-02-26 13:41:45
    • *.gorzow.mm.pl

    Podczas wyścigów może już nie być tak szybko.. dojdą nerwy wszakże:)

  • 2. jar188
    • 2010-02-26 13:55:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bla bla bla,te różnice będą miały incydentalny wpływ na przebieg wyścigu. Częściej pewnie będzie miał znaczenie błąd mechaników.

  • 3. dafxf
    • 2010-02-26 13:58:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    panowie czym Wy sie tak podniecacie najwazhiejsze bedzie miejsce podczas kwalifikacji a zmiana kol to pryszcz

  • 4. kempa007
    • 2010-02-26 14:01:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jezeli kola beda odpadac lub rozjezdzani beda mechanicy to nie bardzo ;-)

  • 5. Bartec
    • 2010-02-26 14:10:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kempa007 - święte słowa. Pisałem o tym już wcześniej i powtórzę. Mniej czasu to wg mnie większe prawdopodobieństwo błędu. A czym się takie błędy kończą nie raz widzieliśmy.

  • 6. dafxf
    • 2010-02-26 14:13:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4 kempa moze i masz racje co prawda rozjechane ZABY widzialem ale porownywac ich do Francozow nie bede.........

  • 7. atomic
    • 2010-02-26 14:13:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    będzie presja na mechanikach straszna

  • 8. msf1
    • 2010-02-26 14:22:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż, w poprzednich sezonach mechanicy od kół co prawda musieli się spieszyć, ale i tak zawsze czekali na zakończenie tankowania więc czy zmienili w 3 czy 4 sek nie miało znaczenia. Teraz a i owszem będzie miało.
    Fajnie by było jakby była jedna ekipa do obskoczenia 4 kół.

  • 9. RoninRonin
    • 2010-02-26 14:38:28
    • *.rev.snt.net.pl

    podczas wyścigu będzie czasem zbyt szybko ;)

  • 10. k.lebsky
    • 2010-02-26 15:16:09
    • *.33.154.234

    Juz w poprzednich sezonach, gdy mechanicy się nie spieszyli było sporo przypadków niedokeconych kół. W tym sezonie na bank bedzie tego wiecej.

  • 11. Kojag
    • 2010-02-26 15:20:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10 ale wtedy nie chodziło jedynie o koła, a teraz to jest jedyny powód pit stopu i dlatego będą sie bardziej przykładać (ech... moja wypowiedź brzmi strasznie głupio)

  • 12. Avalon
    • 2010-02-26 15:40:02
    • *.zicom.pl

    11 - no

  • 13. Musashi
    • 2010-02-26 15:40:23
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Ja popieram pomysł Berniego Ecclecstona, żeby kierowca sam musiał zmienić sobie koła. To byłoby widowiskowe i ożywcze dla strategii wyścigu.

  • 14. Sami
    • 2010-02-26 15:51:50
    • Blokada
    • *.205.76.50

    13. Musashi hahahahhah tak jeszcze zeby sobiesam przyniusł

  • 15. sydemon
    • 2010-02-26 15:58:41
    • *.tarnow.mm.pl

    13. Musashi - nie slyszalem o tym pomysle, ale wbrew pozorom jest swietny

  • 16. jim
    • 2010-02-26 16:03:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam nieco większą zniżkę na okulary i pamiętam że tankowanie za czasów Senny Prosta i Mansella decydowało o zwycięstwie.. no ale pamiętam też że walczyli koło w koło (te buchające iskry spod pojazdów) ale czy tak byłorzeczywiście.. nie wiem. Moim zdaniem będzie walka w pit stopach. opony będą się szybciej zużywać, będzie ciekawiej..

  • 17. modafi
    • 2010-02-26 16:07:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja bym wprowadzil minimalny czas postoju 4s. Przy takiej presji pomylki nieuniknione i beda wypadki.

  • 18. jar188
    • 2010-02-26 16:20:01
    • *.chello.pl

    Chuk Norris zmienia koła w 1sek z półobrotu

  • 19. Ravfaaaaa
    • 2010-02-26 16:57:29
    • *.218.146.194.generacja.pl

    "McLaren wzorem Ferrari system świetlny informujący kierowcę o możliwości opuszczenia stanowiska serwisowego"

    Tylko żeby nie musieli w połowie sezonu z tego zrezygnować. Ferrari porzuciło światła po pomyłkach obu swoich kierowców, zarówno Kimiego jak i Massy co w przypadku tego drugiego miało pewny wpływ na wynik mistrzostw z sezonu 2008.

  • 20. kempa007
    • 2010-02-26 17:33:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i wrocili do niego, a teraz nie bedzie tankowania wiec weza nie wyrwa ;-)

  • 21. ZbyBo
    • 2010-02-26 17:52:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. kempa007 No niby węża nie wyrwą, ale jest szansa, że pojadą bez kół :D

  • 22. Ravfaaaaa
    • 2010-02-26 17:52:54
    • *.218.146.194.generacja.pl

    20. kempa007 - nawet nie wiedziałem, węża to i nie wyrwą ale nie zdziwiłbym się gdyby ktoś ruszył bez koła albo z niedokręconym ;-)

  • 23. marcin_114
    • 2010-02-26 18:13:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    8. msf1 : tak jak w wyścigu 24 Le Mans, że 3 typów 4 koła wymienia

  • 24. bod
    • 2010-02-26 20:40:31
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Dwie sekundy, trzy sekundy - ech, żal, że Turbodymomen się skończył...

  • 25. MobiL
    • 2010-02-26 21:00:43
    • *.nplay.net.pl

    to sa tylko wyscigi a w nich zwykli ludzie pracuja a wiadomo ze ludzie miewaja czasem zle dni w ktorych nic nie wychodzi, no jak by tylko jedna ekipa byla do zmiany wszystkich kol bylo by ciekawiej ale straty w czasie by byly ogromne

  • 26. Voight
    • 2010-02-26 21:43:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ograniczenia w liczbie ludzi przy kołach jak w INDY czy 24h LM to niezły pomysł. Byłoby widać więcej walki w Boxach. Przy okazji byłoby bezpieczniej bo kierowca widziałby że mechanicy skończyli zmieniać koła

  • 27. gonzo
    • 2010-02-26 23:05:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tak i dać im w łapę klucze czteroramienne i wrócić do piast na cztery śruby,
    może komuś coś zapiekło? byłoby ciekawie:))

  • 28. Kadet
    • 2010-02-26 23:24:23
    • *.multimo.pl

    "Ekipa Mercedesa testowała wczoraj mechaniczny podnośnik auta,"

    Zaraz, zaraz, a czy przypadkiem nie zabroniono mechanicznych podnośników w tym roku?

  • 29. modafi
    • 2010-02-27 08:17:55
    • *.153.158.115

    z tego co czytalem to opiera sie na sprezynie wiec jest legalne

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo