komentarze
  • 1. Marti
    • 2010-02-25 18:22:48
    • *.160.167.2

    Czyżby zły duch BMW był wciąż aktywny??? ;)

  • 2. lipens
    • 2010-02-25 18:24:56
    • *.ip.netia.com.pl

    1.Marti -- hehehe, wyjąłeś mi to z ust. :)

  • 3. mario88_92
    • 2010-02-25 18:25:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w bmw jak zwykle problemy z balansem :P

  • 4. skylinedrag
    • 2010-02-25 18:25:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    temat balans wciąż aktywny, jak za dawnych lat :)

  • 5. LunarEclipse2
    • 2010-02-25 18:44:10
    • *.toya.net.pl

    wyjasnijcie mi jedno bo nie rozumiem przeciez podobno BMW Sauber wycofalo sie w zeszlym sezonie w F1 to co oni niby tu robia ??

  • 6. bartg90
    • 2010-02-25 18:46:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Z balansem to nie mieli problemów chyba tylko w 2008.

  • 7. kempa007
    • 2010-02-25 18:49:38
    • *.chello.pl

    5. LunarEclipse2 Peter Sauber odkupil udzialy od BMW i nie zmienil oficjalnie jeszcze nazwy zespolu, Jak tylko zmieni ja w FIA bedziemy uzywac oficjalnej nazwy, zapewne Sauber.

  • 8. Kojag
    • 2010-02-25 18:52:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widocznie C29 ma wiele wspólnego z F1.09 a dobre wyniki to zasługa silnika...

  • 9. LunarEclipse2
    • 2010-02-25 19:16:21
    • *.toya.net.pl

    no a dyrektor techniczny Willy Ramph pozostal ten sam ?? tylko nie mow ze Mario tez jest nadal w tej ekipie ?

  • 10. chlebekf1
    • 2010-02-25 19:19:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mozna powiedziec rozrywka z historii balans to be continue jesli chodzi o Sz.P.Dr.Mario cos tam to chyba go niema

  • 11. Tytussek
    • 2010-02-25 19:28:07
    • *.ntvk.com.pl

    Willy Ramph też został ostatnio zmieniony przez inżyniera z FI

  • 12. piotrek74
    • 2010-02-25 19:28:17
    • *.51.59.2

    1. Marti >10/10 ;a jednak duchy istnieją i to te złe

  • 13. polek1
    • 2010-02-25 21:06:07
    • *.146.208.234.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Hmmm dziwne . Dlaczego BMW nie ma w planach analizy danych ?
    Właśnie uświadomiłem sobie że we wtorki po GP , nie przeczytam listu "doktorka" skierowanego do entuzjastów sportów motorowych (czy jakoś tak )

  • 14. Marti
    • 2010-02-25 22:17:10
    • *.160.167.2

    2. lipens, 12. piotrek74 - wypowiedź o złym balansie pochodzi od Rampfa, więc może w rzeczywistości ten problem w bolidzie Saubera nie istnieje, tylko Willy z przyzwyczajenia wydał takie oświadczenie? :D

  • 15. sssebooo
    • 2010-02-25 23:59:54
    • *.lukman.pl

    14. Marti hehe;D

  • 16. pz0
    • 2010-02-26 00:21:01
    • *.1.92.188

    Bolid wyraźnie bazuje na konstrukcji BMW, skonstruowany przez tą samą ekipę, tych samych inżynierów, tego samego nieszczęsnego Alberta, dmuchany w tym samym tunelu, więc wygląda na to że stare problemy pozostały. Można mieć jedynie nadzieję że dopiero model na rok 2011 będzie nową konstrukcją.

  • 17. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-02-26 10:24:46
    • *.warszawa.supermedia.pl

    podsłuchane w Sauberze:
    "-Hans, założyliśmy opony tył na przód!
    -Kurcze, Helmut z PR idzie, co mu powiedzieć? Już wiem, że balans jest nie taki, w sumie to nie kłamstwo"

    po kwadransie:
    Willy Ramph: "Nie jesteśmy jeszcze zadowoleni z balansu bolidu, ale udało nam się zdobyć sporo użytecznych danych, które pomogą nam go poprawić..."

  • 18. robtusiek
    • 2010-02-26 10:49:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jest nieźle mają dane i bedą wprowadzać poprawki, jeżeli zły duch BMW jest aktywny tak sugeruje 1. Marti to te poprawki wprowadzone będą w połowie sezonu :)

  • 19. Marti
    • 2010-02-26 12:38:43
    • *.160.167.2

    robtusiek - lepiej późno niż wcale ;)

  • 20. kam39
    • 2010-02-26 16:18:20
    • *.lukman.pl

    i znowu problemy jak i w zeszłym sezonie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo