komentarze
  • 1. yaneq
    • 2010-02-12 09:41:11
    • *.pancom.pl

    nie rozumiem jak można na testy pojechać bez części zapasowych? chyba podeszli do sprawy zbyt optymistycznie. a szkoda bo chciałbym aby w środku stawki zamieszali. bez testów jakoś tego nie widzę...

  • 2. Budyn_F1
    • 2010-02-12 09:47:14
    • *.chello.pl

    bez komentarza.

  • 3. marcin86
    • 2010-02-12 09:50:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Halo Richard? Czekaj przedzwonię do szwagra, on ma mały auto serwis zaraz dowiezie ci te części na lawecie.
    Jednym słowem żenada, ale oni chociaż pojawili sie i wiadomo, że ich bolid jeździ (choć z problemami).

  • 4. jankes15
    • 2010-02-12 09:57:40
    • *.era.pl

    Yaneq podeszli do tematu optymistycznie. Jeśli skrzydło by nie odpadło Glock pewnie przejechałby kilkadziesiąt okrążeń zbierając dane. Ja uważam że lepiej jest przyjechać na testy z jednym samochodem bez części zapasowanych i patrzeć optymistycznie niż nic nie robić bo jak się rozmwalimy to nie będziemy mieli zapasu. Mieli troche pecha poza tym frycowe się płaci;.-)

  • 5. pjc
    • 2010-02-12 10:02:51
    • *.244.91.2

    Czeka ich dużo pracy przed i w trakcie sezonu.
    Ciekawe jak wypadną inne nowe zespoły.

  • 6. Voight
    • 2010-02-12 10:05:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Panowie wyżej chyba z choinki się urwali. To normalne, że jak się nie ma części to się ich nie bierze i jedzie się z jednym kompletem licząc, że nic się nie zepsuje. Działo się tak ostatnio w McLarenie i Renault. A wy czepiacie się zespołu z najmniejszym budżetem w stawce.

  • 7. F1 team PL
    • 2010-02-12 10:09:51
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Z takim podejsiem do sezonu 2010 to na szarym koncu ich widze a szkoda
    Ale bynajmniej sa a Campos i USAF1 narazie nic niepokazali
    Dzis prezentacja Lotusa ,ciekawy jestem jak bedzie wygladal i czy wezmie udzial w testach w Jerez

  • 8. Gosu
    • 2010-02-12 10:29:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Podejście mało profesjonalne, ale najgorsze jest to, że tracą cenny czas na zebranie danych odnośnie bolidu. Ciekawi mnie jak wypadnie Lotus na ich tle. Coś mi się wydaję, że Branson może już przymierzać stringi.

  • 9. RS-ek
    • 2010-02-12 10:31:23
    • *.219.128.232

    zdjecie LOTUSA z 9.02.2010. h ttp://www.autos port.com/news/rep
    ort.php/id/81365

  • 10. F1 team PL
    • 2010-02-12 10:34:24
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Dzieki
    Niepowala z nog ten Lotus
    A ta ciemna zielen cos mi sie z lotusem kojazy

  • 11. ripazha8
    • 2010-02-12 10:48:44
    • *.unitymediagroup.de

    virgin w tym roku i tak bedzie grzal tyly konkurencyjny bolid beda miec dopiero za 2 lata
    force india tez pierwsze sezony byla 2 s za wszstkimi i teraz nowi tez tak beda jezdzic

  • 12. pawelos211
    • 2010-02-12 10:55:39
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A mi się podoba ten team ,przynajmniej pokazali bolid przyjechali do jerez i za to im szacun bo taki usf1 czy campos to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać jeśli chodzi o lotusa to mój cichy faworyt wśród debiutantów wiem że ten team nie ma nic wspólnego z prawdziwym lotusem ale zobaczymy co z nich wyrośnie

  • 13. F1 team PL
    • 2010-02-12 11:01:24
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    11 Myslisz ze VR bedzie za 2 lata
    Mysle ze jak w tym roku zxalicza porazke to dadza sobie spokuj
    Ostatnimi laty nietakie team-y odpadaly z F1
    HONDA TOYOTA BMW i to tylko z prostej przyczyny -nie dali rady nic wiekszego osiagnac po za startami w F1 w trakcie kilku sezonow

  • 14. F1 team PL
    • 2010-02-12 11:02:21
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Podobac to sie moze ale za samo podobanie nikt punktow nieprzyznaje

  • 15. pawelos211
    • 2010-02-12 11:11:21
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    13 kogo ty porównujesz VR do BMW, toyoty chyba se jaja robisz
    po 1 VR to zespół prywatny a nie seryjny więc budżet o wiele mniejszy i potencjał również
    po 2 to ich DEBIUT w F1 więc daj se spokój że oni będą punkty zdobywać może się i trafi ze szczęścia tego im życzę
    po 3 Jeśli bronson będzie miał tyle entuzjazmu i pieniędzy to czemy by nie mieli zostać na kolejny sezon grunt to się nie poddawać patrz (FORCE INDIA )
    jeśli chodzi o wycofanie się bmw toyoty czy hondy to zimne kalkulacje finansowe doprowadziły do wycofanie się z f1 również słaba reklama poprzez brak wyników i tyle w tym temacie

  • 16. fabian
    • 2010-02-12 11:14:52
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    STEFAN GP - PRZYBYWAJ !!!! :)

  • 17. F1 team PL
    • 2010-02-12 11:18:08
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    W sumie Sauber juz kope lat w tym siedzi i tez nie byl fabrycznym team-em
    czas pokaze

  • 18. Kojag
    • 2010-02-12 12:03:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Porównywanie Virgin do teamów fabrycznych to chyba jakiś żart. Tu są inne cele, inne priorytety.
    Poza tym, nawet jeśli Virgin Group się wycofa, to znajdzie się nowy inwestor. W końcu to jest tylko sponsor, a team powstał jako MANOR GRAND PRIX i takim będzie jeśli umowa z Virgin nie zostanie przedłużona! Kontrakt jest podpisany na trzy lata. Pamiętajcie, że to jest Manor!

  • 19. F1 team PL
    • 2010-02-12 12:08:29
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Wszyscy razem startuja w tym samym serialu wiec porownywanie jest jak najbardziej na miejscu

  • 20. sharpi
    • 2010-02-12 12:37:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda, że mają dużo problemów z bolidem. szczerze kibicuję zespołom, które są tworzone z pasji, a nie tylko dla zysków czy też podniesienia prestiżu jakiejś firmy

  • 21. mariusz-f1
    • 2010-02-12 17:25:57
    • *.opera-mini.net

    Jak dla mnie , to są jakieś jaja ! Berni wykańcza fabryczne teamy , a w ich miejsce wchodzą jakieś wiejskie zespoliki , które nie są przygotowane na starty w F1. Moim zdaniem , lepiej żeby było mniej zespołów , ale stabilniejszych , niż to co się dzieje teraz . Powoli to się z F1 robi cyrk i to za przyzwoleniem tych starych pryków , niestety .

  • 22. F1 team PL
    • 2010-02-12 18:34:27
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Od 2006 bylo juz 7 team-ów które odeszły Super Aguri , MF1 ,Toyota,BMW lub zostaly sprzedane a niektóre podzielone i przetransformowane np;Honda na Brawn GP a teraz Mercedes(byly McLaren i VR(niby to Manor ale sponsor od Brawn GP) i w sumie to tak w kolo sie zaczelo krecic jak w polskiej polityce bo nazwy sie zmienija a nazwiska te same
    Tez mysle ze to powinno wygladać jak wyścigi team-ów fabrycznych majacych coś wspólnego z motoryzacja.
    Dlaczego niema Porsche, gdzie prawdziwy Lotus ,Aston Martin
    Takie F1 kazdy by poogladal
    Ale mamy co mamy. Czyli zaczyna sie parodia F1 robic
    VR kosmiczne problemy,gdzie USAF i Campos i co z niby Lotusem

  • 23. ykhai
    • 2010-02-12 20:36:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. - usf1 pewnie nie zobaczymy
    amerykanie jak to amerykanie, medialnie się rozdmuchali, szumu narobili, zapomnieli pewnie tylko że trzeba jeszcze autko wystrugać
    zwyczajowa amerykańska propaganda

  • 24. dzeku7777
    • 2010-02-12 22:15:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @23 - A co na to Jose Maria Lopez i argentyński rząd, który podobno dał kasę i rozdmuchał tą sprawę w całej Argentynie poprzez Panią Prezydent:)

  • 25. pawel3012
    • 2010-02-13 12:53:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak jak mówiłem... CFD nie zastąpi w całości tunelu. Tunel odwzorowuje dokładnie rzeczywistość, CFD nie.

  • 26. F1 team PL
    • 2010-02-13 17:29:39
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Nie jest tak tragiczie jednak z VR dzis na testach 1;22;912
    62 okrążenia bez większych problemów
    Oby tak daley

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo