Boullier nowym dyrektorem Renault F1?
Jak podaje serwis BBC, zespół Renault już zdecydował kto zastąpi na stanowisku dyrektora zarządzającego Boba Bella, który od czasu afery singapurskiej pełnił obowiązki Flavio Briatore. Nowy dyrektor ekipy został przedstawiony personelowi w Oxfordshire we wtorek przez Gerarda Lopeza. Jest nim Francuz, Eric Boullier, który do niedawna zarządzał francuskim zespołem DAMS w serii GP2, a w listopadzie został dyrektorem zarządzającym Gravity Sport Management.Na miejsce nowego szefa Renault obok 36-letniego Erica Boulliera typowanych było kilku kandydatów w tym również czterokrotny mistrz świata F1, Alain Prost oraz Gerhard Berger.
komentarze
1. volasTSW
w sumie dobrze, że nie Prost..nie za dobre rzeczy słyszałam o jego "szefowaniu"..wolałaby Bergera, ale nie jest źle;p
2. marius74
Pozyjemy zobaczymy juz chyba nic wiecej nie moze zadziwic jesli chodzi o Renie
3. strong1
Człowiek Lopeza z doświadczeniem w drugiej lidze wyścigowej,
4. Grapuś
To już jest potwierdzone tak piszę BBC
5. kempa007
potwierdzone to bedzie jak zespol to potwierdzi, a nie jak BBC napisze. To jest niemal pewna informacja, ale poki co niepotwierdzona.
6. marius74
Co wie Robert czego nie wie wiekszosc z nas ani zapewne ludzie wyzej od nas? Dlaczego jest taki spokojny i nic nie mowi. Wiedzial juz od poczatku i po prostu sie nie przejmuje?
7. BMWbmw
Może Renia się nie chwali, i buduje mega pocisk na 2010 rok ?
Tak sobie myślę że Reno może już wcześniej podpisało jakiś kontrakt z Lopezem, i dał im kase na budowe bolidu ? kto wie...
8. grzes12
W tym całym zamieszaniu w Renault najważniejszy jest bolid , bolid i jeszcze raz bolid , nie sądzę by to całe zamieszanie w ostatnim czasie przełożyło się negatywnie na to co się dzieje w fabryce . Na pierwsze odpowiedzi przyjdzie nam poczekać do lutego i pierwszych testów na torze i po nich będziemy mądrzejsi ... ;)
W końcu jakiś news nie dotyczący wielkiego Schu ....;)
9. ekimmu
no dobra wiadomość odnośnie renaty, nie dlatego że znam pana Boullier'a, ale dlatego że oddala to ew. możliwość zatrudnienia Prosta.. uff ;]
10. bosss111
Robert powinien wrocic do Subera..albo aneksowac kontrakt z Reno w tym sensie ze moglby nawet bez zadnych konsekwencji w trakcie sezonu 2010 rozwiazac go gdy bolid nie bedzie konkurencyjny..
11. strong1
Jerome D'Ambrosio wg. Confidental Renault podpisał kontrakt z Renault. Z programu rozwojowego właściciela,oczywiście:(,:)
12. RoninRonin
kto ? nektar Ambrozja ?
13. RoninRonin
wygląda na to, że w 2010 będziemy się pasjonowali ostrą rozgrywką między kilkoma panami ale zdecydowanie nie będzie wśród nich Kubicy.
14. strong1
RoninRonin
No i to mnie martwi w powrocie Schujkiw równym stopniu co sam powrót.. Nie dość ,że za nim nie przepadam to jeszcze będzie objeżdżał Kubice jak mu się zachce gdy wróci chociaż w niezłej formie.
D'Ambrosio to Belg protegowany Bouliera z GP2.Współpracowali ze sobą w ekipie DAMS.Hmm i to jk to się będzie miało do "pełnego wsparcia" dla Kubicy?
D'Ambrosio dwukrotnie z rzędu ogrywał Kobayashiego,tyle,że właściwie co z tego
15. strong1
"No i jak się to ma"
Kobayashiego ogrywał w GP2
16. ris
14. strong1 - czy mógłbyś mi przypomniec ile lat temu skończyła się "partyzantka" ???? :-)))
17. strong1
Nie wiem co masz na myśli,ale pierwszy na ziemiach polskich zastosował ją zdaje się hetman Czrniecki w trakcie obrony przed jeszcze większym szwedzkim potopem. A bo co? Planujesz zdobyć Einstone jak Bastylię szturmrem z polskimi kibicami? Skąd weżmiemy tylko magiczny napój...
18. strong1
17- To było do Ciebie @risie.
19. strong1
Czarniecki*
20. ris
18. strong1 - bardzo doświadczony szef to skarb nieprawdaż ??? Taki jeden szef też robił wrażenie , że wie .... i już go nie ma.
21. ris
18. strong1 - i klto bedzie miał tak naprwdę bolid nr 2 ? Czy ja coś dziś wspominałem o poworcie do pięknego alpejskiego kraju ????
22. strong1
@ris
Jeśli o "dzwoneczka" Ci chodzi to wrócił na swoje poprzednie stanowisko. Podobno.
Co do alpejskiego kraju-no nie wiem,czekam do nowego roku.Dużo "lumpów" ciepłych trza by było spakować:)
23. SzymonBB
Według mnie są tylko dwie ewentualności. Renault albo będzie takim czarnym koniem następnego sezonu albo będzie wąchał spaliny w dole stawki. Dziwne jest to że Robert milczy jak skała. Zapewne wie więcej niż my razem wzięci. Coś może jest na rzeczy. Nie wiemy co w Renault faktycznie piszczy. Dalej się zastanawiam nad tym czy faktycznie prace nad nowym bolidem są mocno zaawansowane. Kto wie może taka nowa dawka świeżości dla Reni (Kubica, Boullier) przyniesie jakieś wymierne korzyści i da nam choć troszkę uśmiechu na twarzach. Czego sobie jak i wam na nadchodzące święta gorąco życzę.
24. strong1
Pytanie tyliko co ma powiedzieć Kubica "kur*a ,ale wdepłem,nie tego chciałem,nie chce szefa z drugiej ligi ze średnimi osiągami z Belgiem,którego bym w młodości objechał z palcem w doo...ie?
25. ris
22. strong1 - mówię o tym, ze GP2 to nie F1. Boullier nie ma doświadczenia i pachnie to partyzantką. Więc coraz bardziej mnie to wszystko niepokoi. ;-(
26. SzymonBB
Po co te nerwy drogi kolego. Uważasz że mnie też ta cała sytuacja nie wk……a. Od prawie 20 lat oglądam F1 i całe życie czekałem aby Polak jeździł w Formule. Jest jak jest i tego już Robert nie zmieni. Powiedziało się A trzeba powiedzieć B. Jeden rok można jakoś przebiedować. Świat się na tym nie kończy. To jest sport i wszystko się może zdarzyć. Nasze gdybanie co będzie w następnym sezonie to jak wróżenie z fusów. Pozdrawiam
27. rafekf1
Przypomina mi się analogiczny okres z zeszłego sezonu a raczej z przedsezonowych zapowiedzi ...... jaki to za......y bolid będzie do dyspozycji ekipy z Hinwil. Normalnie miód!! Co się okazało .... wszyscy wiemy doskonale. Wielu z nas zastanawia się czy Reno to dobry wybór dla Robert , czy może lepiej iść do Saubera skoro jeszcze jest szansa (?) Odpadła opcja z Mercedesem. Ale nie oszukujmy się. To były tak pobożne życzenia jak Kubica w Ferrari parę miesięcy temu. Nie dajmy się zwariować. Na chłopski rozum za niespełna 4 miesiące wymiatać będą merce, maclareny, ferrari i reedbule .... jednak patrząc rok wstecz spodziewaliście się dominacji Brawna i ReedBulla właśnie?? Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie też będą niespodzianki w stawce. Oby przyjemne.
28. SzymonBB
Co Robert chciał to każdy wie. Dlaczego podpisał kontrakt z Renault również. A że się ekipa od tego czasu znacząco zmieniała, to już inna bajka.Wpływu bezpośredniego na tą sytuację nie miał.
29. gustavof199
Kur..a tyle narzekania było na BMW Sauber teraz zaczyna się narzekanie na Renault. Tam gdzie Robert jeździ zawsze jest źle. Ja nigdy nie narzekałem na BMW bo odkąd tam Robert jeździ to byli wysoko w generalce , tylko ostatni sezon im nie wyszedł ale i tak potrafię to docenić i nie mam również zamiaru narzekać na Renault myślę ,że będą wysoko w 2010, ale jak to Polacy mawiają " wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma". WESOŁYCH ŚWIĄT
30. strong1
25ris Widzę przecież.Co komu Bell przeszkadzał,na pewno nowego mógłby na czymś zagiąć.Po prostu kolesiostwo ,protekcja.Wygląda to na projekt Branson2,stymże o dziewicy przynajmniej się mówi.
Niom mile widziany jakiś cud nad Wisła,nad Sekwaną,a może Loarą..
31. walerus
z renault to się robi grupka przypadkowych ćwoków....
32. ris
30. strong1 - Widzę ciemność , ciemność widzę ;-)
Jaki jest telefon do Petera ?
33. strong1
32ris
Ja to zaczynam żle widzieć całą karierę Roberta.A Peter-zamienił stryjek siekierkę na kijek-w moim odczuciu i to w tym gorszym przypadku. Chyba musisz go darzyć ogromnym sentymentem,nie? Ale Sauber to nie jest dobre lekarstwo na karierę Roberta.
Życzę Ci w każdym razie żeby nasze dyskusje oraz "dyskusje" były równie udane jak dotychczas,żebyć odzyskał spokój ducha,nie ruszał się z domu do Hinwill i cieszył się najpiękniejszymi w roku chwilami lami bez "niuzów" o Reno-widmo.
34. ris
33. strong1 - Dziękuję CI za życzenia i aby się spełniły.!!!!!!!!!! A Peter to jest gość na poziomie nie tylko ze względu że hulał tam Robert. Co do Saubera ma wszystkie papiery bolidu z obecnego sezonu , niewiadomą będzie ten motorek Ferki ale zobaczymy. Robert dobiega ćwierćwiecza i czas na to aby zaczął wreszcie wygrywać, a takie newsy jak dziś nie nastrajają optymistycznie !
35. strong1
34ris Nie ma za co:) Tylko już nie ględż jakoby wszystkie życzenia miały się spełniać na odwrót,czy jak to określiłeś:)
Wiem,że to spoko gość,tylko chodzi o to,że mało kasiasty,a jeden tumel wszystkiego
nie załatwi.Poza tym u Saubera jeżdżą albo kierowcy na wychowanie,albo emeryci.Robert się do tych kategori nie łapie. Niech sam oceni!
Ciągle sobie powtarzam ,że "los się musi odmienić". Tylko u licha niech on nie czeka już zbyt dłygo,bo sam wiesz co...
36. ris
35. strong1 - oczywiście że wiem co jak potrwa to zbyt długo --> będzie emerytem i będzie jeździł dla Saubera ;-))))))
37. strong1
To Peter wystawia samochód rajdowy? O_o Ale to było niezłe naprawdę.Tylko,żeby RK. nie robił "dwóch emerytur po sobie". Aczkolwiek myślę,że Peter sprzeda zespół- niech teraz uważa jeśli się na to zdecyduje! Choć niby do trzech razy sztuka-wiadomo o co chodzi. No ok to ja gaszę światło-przynajmniej ze swojej strony.
38. strong1
Znowu numerek zgubiłem-tym razem @ris 36:)
39. BMWbmw
Wiecie co mnie denerwuje najbardziej w Waszych komentarzach ? , to że nawet Robert nie wsiadł jeszcze do R30, a wy już skreślacie jednocześnie i Roberta i bolid. Skąd możecie wiedzieć co się wydarzy ? Trochę więcej optymizmu Panie, i Panowie :)
40. ris
37. strong1 - na wcześniejszej emeryturze u Saubera a rajdy to już inna odległa jeszcze bajka ..... ;-))
41. ris
39. BMWbmw - nikt nie ma na myśli żeby skreślać Roberta czy bolid przed startem ale są niestety fakty. Fakty te mówią , ze w zeszłym sezonie Renia nie była najsilniejsza, na ile się uda bolid udoskonalić nie wiadomo. Zawsze można być optymistą tylko czy to jest uzasadnione bynajmniej teraz. To co się dzieje w samym zespole też ma ogromne znaczenie. Zmiany właścicielskie wprowadzają niepewność i automatycznie spada wydajność czy zaangażowanie bo to są ludzkie odruchy. Proste pytanie czy coś słychać na temat McLarena czy RBR przykładowo ? Nie, tam się pracuje sytuacja jest jasna i klarowna, a zespół specjalistów działa. Kierowanie firmą, to proces planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania działalności pracowników oraz wykorzystania wszystkich innych jej zasobów dla osiągnięcia ustalonych celów. Zaraz potem pojawia się optymalizacja. Optymalizacja czyli proces poszukiwania najlepszego rozwiązania problemu czy metody postępowania przez grono wykwalifikowanych pracowników w konkretnej dziedzinie. Prawidłowym etapem działania przykładowo przy przejęciu firmy jest zapoznanie się z możliwościami poszczególnych pracowników ze szczególnym uwzględnieniem osób kierujących poszczególnymi zagadnieniami. Następnym krokiem jest po dogłębnym zapoznaniu się z procesem nazwijmy go "wytwórczym " ewentualna zmiana na pewnych stanowiskach aby zintensyfikować działalność poszczególnych działań. To w skrócie. Oczywiście można zrozumieć , że wprowadza się nowego szefa z zewnątrz , bez tak zwanych obciążeń ale szefa fachowca. Według oceny wielu speców od F1 Boullier to nowicjusz w świecie i tematyce dotyczącej F1. Eksperymenty z prowadzeniem zespołu mogą się odbywać w nowo powstałych zespołach , które muszą się dorabiać od zera, a proces przystosowania trwa kilka lat. Renia to już zespół z tradycjami i ukształtowanym zespołem inżynierów i pracowników więc właściwa by była inna ścieżka postępowania w zakresie obsady fotela szefa. Książkowym przykładem przejęcia zespołu jawi się „Merol”. Zespół fachowców perfekcyjnie wykorzystał wszystkie dostępne instrumenty włącznie z marketingowymi, które będą rzutować nie tylko na działalność teamu F1 ale również na działalność marki na rynku konsumenckim. Gdyby Szefem Merola nie został Ross Brawn to z całą pewnością nie zatrudnili by na stanowisku szefa „Joha No name” nieprawdaż ?
A nam, cóż pozostaje mieć nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży.
42. ris
Drugim kierowcą Renault - Jerome d'Ambrosio ???? Zespoł DAMS i wszystko jasne. Jeśli to prawda to znamy i promotora ;-)))))
43. jar188
Tu gdzie zaczyna sie forsowanie "swoich" kandydatur kończy się walka o dobry bolid.
44. ris
43. jar188- bardzo mądre zdanie ! ! !
45. Raven89
D'Ambrosio podobno podpisał już kontrakt z Renią.Jeśli to prawda,to Slow Nick zostanie na lodzie - good news.
46. strong1
40ris
Przykro mi,ale nie-niech mu będzie dane jeżdzić w dobrych zespołach do końca kariery w F1, a Saauber lub post-Sauber niech pozostanie opcją awaryjną gdyby jego plany w królowej motorsportu nie mogły się spełnić.
41ris-tak tak jest oczywiście Panie Profesorze!:) Tak poważnie to sama racja.Wiesz może nie jest najgorsze w tym wszystkim to,ze Boulier ma takie doświadczenie ,a nie inne tylko to,że mianowanie dostał z urzędu od wspólnika i głównie dlatego jest szefem.Nie wspomnę już o głosach,które rozlegają się na dżwięk nazwiska Lopez na innych forach.Dobrodusznie uznam,że ludzi przesadzają...
D'Ambrosio mówią,że może być niezły,ale to kolejny element świadczący o tym,że jest coraz mniej cukru w cukrze,czyli Renault w Renault.W dodatku kolejny przypadek jednak protekcji.Ciekawe,czy obędzie się bez "podcierania tyłka" w razie kłopotów podopiecznego z czymś tam?
47. strong1
45Raven89
Ja tam się nie cieszę. Co by o Heidfeldzie nie mówić jako o człowieku-partnerze z BMW to w F1 powinno się ścigać dwudziestu kilku najlepszych kierowców na świecie.Nick z pewnością jest w tym gronie i to nie na ostatnich pozycjach.IMO przed Kovalem i Glockiem.Może nie jest mi go szczególnie żal,lecz beznadziejnym jest ,że na gridzie może znależć się w to miejsce jakiś "Petrodolarado".To była właśnie ostatnia opcja dla Renault na posiadanie dwóch kierowców,którzy przy dobrym aucie mół dać wyższe miejsce w WCC. Inna sprawa,że on się do Einstone chyba nie palił.
48. strong1
"mogli dać"
49. ris
46. strong1 - dlatego nie bez kozery zadałem wczoraj pytanie ; Kto faktycznie będzie numerem 1 w tym teamie. Kubek czy protegowany ??? Jak to mówią bliższa koszula ciału niż sukmana. Zaraz reszta DAMS-a się zjawi w zespole więc pytanie było jeno retoryczne !!!
50. beltzaboob
@ris, strong1-pełna zgoda. Zespół w miarę doświadczonych inżynierów w dużym stopniu pamiętających czasy Benettona i wiedzących, jak się wygrywa ale bez Pata są trochę jak bez głowy. Jesli nie ma kogoś na miarę Rossa Brawna czy Adriana Neweya nic chyba nie wskórają, skoro więcej w tym konszachtów i polityki ni ż pracy. Obym się mylił. Pozdr na świeta.
51. grzes12
Panowie ris i strong1
Oczywiście że każdy ma prawo do swojej oceny i szans zespołów na następny sezon ...ale ten wasz pesymizm aż się rzuca w oczy Nie zamierzam walczyć z waszymi argumentami , bo sporo w tym racji . Tylko przypomnę wam zeszłoroczną sytuacje ekipy starej Hondy żeby nie wdawać się w głębszą dyskusję i przypomnieć wam ze tam w tamtym roku opanowało większe bezprawie ... a w dzisiejszym Renault wszystko jest poukładane , są osoby które odpowiadają za poszczególne sektory , budżet też mają zatwierdzony i tak mogę wymieniać dalej ,ale to nie ma sensu bo wszystko się okaże podczas sezonu Zatem poczekajmy do pierwszych testów i wtedy będziemy mieli jakieś rozeznanie co do układu sił ... A wielką zaletą Renault jest mało paliwożerny silnik ,co nie tylko się przełoży na lżejszy bolid z początku wyścigu , ale pozytywnie wpłynie na aero gdyż siłą rzeczy będzie zajmować nieco mnij miejsca ....
52. strong1
@ ris@ beltzaboobJan Franciszek "Kubek" powiedział,że będą chcieli wejść na szczyt ze swoim kierowcą nr1,czyli jednak Kubicą. Tyle,że ten sam spec od "mowy trawy" zapewniał ponad miesiąc temu,że budżet będzie niezmieniony, żadnych kłopotów nie ma i że poszukują doświadczonego kierowcy:)
Tak poważnie to myślę,że wiedzą,iż z debiutantem jako stricte lideremdaleko nie zajadą,więc podział ról w zespole zostania.Jednak kierowcy nr.2 może być poświęcone stanowczo za dużo czasu w stosunku do tego pierwszego-lepszego.
A z tym zlotem z DAMS-a to im już risie nie podpowiadaj lepiej...
53. grzes12
Wszystkim użytkownikom tego portalu , a także administracji Wesołych Świąt !
54. strong1
liderem,daleko nie zajadą.
55. strong1
@grześ12
No niby tak to może wyglądać,ale my nie robimy nic prócz przytaczania faktów i tego,że zespół coraz bardziej podciągany jest pod klucz partyjny. Honda miała dwa razy większy budżet niż Renault,a Brawn dostał jeszcze podag.Od h.lery i ciut,ciut tuneli aerodynamicznych,więc to inna sytuacja. Jak ważny jest szef to właśnie widać po Hondzie,przyszedł Ross i jakby niektórych oświeciło.
Oczywiście,że wierzę w Kubice,bo lubie go i mam nadzieje,że przynajmniej konstrukcja wyjściowa będzie ok.,Ale gdybym słyszał,że takie rzeczy jakie się słyszy dziś o Renault dzieją się w RBRnp to bym się nie zmartwił
56. strong1
@grześ12@beltzeboob
Spokojnych i radosnych świąt życzy 1 strong:)
57. strong1
@55posag,
58. ris
52. strong1 - racja .Oby nie było kazusu Nicka z 2008 gdzie cały wysiłek poszedł na pomaganiu słabszemu. ;-))))
59. strong1
58ris
Właśnie miałem dokładnie ten motyw jako deja vu na myśli,choć na mniejszą odpowiednio skalę.
60. Reczek
Ostatnio doszły do mnie informacje że Renault buduje swój nowy bolid na podobę RBR z tego roku. Wydaje mi się ze to nawet sam Kempa o tym wspominał, są może jakieś dodatkowe informacje na ten temat?
61. kempa007
nic takiego nie wspominalem, ale czerpac przyklady z RBR jak najbardziej mozna, maja dobrego fachowca odpowiedzialnego za aero...
62. ris
59. strong1 - bo Ty mi czytasz w myślach poprostu :-)))))
63. ris
51. grzes12 - aby być optymistą trzeba mieć powody ( światło w tunelu). A pesymista to były optymista dobrze poinformowany (:_:) (:_:) (:_:)
64. strong1
62ris
No,a jak wiadomo po czym poznać dobrego "inżyniera wyścigowego".:) Oby Robowi przypadł(do gustu) ten postAlonsowy:).
63ris Światło -nośmy je w sobie:) Już niedługo będziem tak robić:P Chociaż na razie pozostanę tym mondralińskim optymistą,a z czasem zacznę się "odmóżdżać"-tak koło wiosny:)
65. ris
64. strong1 - do marca coraz bliżej jeszcze kilka dni i styczeń krótki luty pół marca i jedziemy !!!!!!!!!!!!!
66. strong1
66ris
No to jedziemy-jak tak mówisz-byle szybko!
67. ris
66. strong1 - jedźmy ale czym i z kim - rano znalazłem taki tytuł na jednym z zachodnich portali -->> F1 - Ralf Schumacher contacte Renault F1
68. grzes12
55 strong1
Mi się też nie podoba to co się ostatnio dzieje w Renault , ale nie sądzę aby te ostatnie zawirowania były kluczowe jeśli chodzi o bolid , nad którym zespół pracuje już od dawna ....A wiem także że nic tak nie motywuje pracowników do wytężonej pracy jak niepewność co do swojej przyszłości , a efekty mogą być takie jak w zeszłorocznej konstrukcji Brawna ,dlatego podałem ten przykład .Chociaż wiem jaką tam rolę odegrała sama osoba Rossa ..... A kto ma rację i czyje przewidywania się sprawdzą to życie pokaże ;)
63ris
Wiosna coraz bliżej ,a słonce też świecić będzie coraz mocniej , więc jest nadzieja że i zajrzy do twego tunelu .....;)
69. ris
68. grzes12 - tylko, żeby się nie okazało, że w tym tunelu to pociąg Tegeve ;-)
70. strong1
68grześ 12
No oby nie były kluczowe ostatnie "zamieszki:,oby.A co do niepewności o własny los różnie to bywa,niech starają się lepiej niż członkowie BMW-Sauber:).
67ris Mam nadzieję,że jesteś w Moskwie i dla Ciebie "Polsza" to na zachodzie leży mam na myśli Onet:) A tak poważnie kierowców-zombie się chyba nie wskrzesza? Może taki gość to by chciał ,ze względu na kompleks brata,ale bez przesady chyba...
71. ris
70. strong1 - no tytuł był po "angielskiemu" więc to nie Onet. A co do drugiego to podchodzi kibic do Ralfa i pyta czy mógłbym dostać autograf, ależ oczywiście to poproszę tylko samo znawisko bez imienia :_))))
72. strong1
71ris
Ale z Lustra",ze "Słońca" ten tytuł czy z czegoś poważniejszego?
No nie no ten kawał to knokout jest po prostu.zmiażdżyłęś Ralfa i chyba nigdzie się już nie ruszy;P Ale za to jaki życiowy ten "dżołk":)
73. ris
72. strong1 - dosc poważne francuskie żródło;-)
a "dżołk Funny :-)
74. strong1
Jak francuskie dość poważne żródło to już sam nie wiem czy się "tylko" śmiać czy płakać ze smiechu?:) Choć Koval według Confidental Renayult miał mieć pewny kontrakt i miał...ale w Lotusie. Co do " dżołka" jeszcze to był to klasyczny nokaut techniczny, który notabene nazywa RSCO,jakoś tak pasuje:)
75. strong1
Oczywiście to do Ciebie risie o numerze 73.:) Sorry na swoje usprawiedliwienie mam jeno ,że "nie przestrzegałem zakazuy tankowanie":)
76. ris
74. strong1 - ale czy starczy Ci paliwa ? ;-)))))
To inne francuskie źródło, więc zobaczymy ale i Onety też juz o tym piszą ;-)))
77. strong1
76ris Tak sądze,co prawdawraz z upływem czasu mam coraz mniej paliwa,ale za to zyskuję ma szybkości: działań:). O! czyżby Lopez chciał przyciągnąć sponsorów poprzez zaangażowanie Spielberga i chęć nakręcenia kolejnej części Parku Jurajskiego z "żywymi dinozaurami?. Oryginalnie przyznaję. Chyba jednak to wygodna plota w kontekście "powrotu Wielkiego Brata":).
78. ris
77. strong1 - a jak z ogumieniem nie zmieniasz ??? ;-)))
Oby to była plota zawsze jak pojawi się Michael zaraz za nim przypływa Ralfik - accident ???:-)
79. strong1
78ris
Ty się nie bój-umiem zadbać o opony:). Też tak sądze,że Szujki są nierozłączne.Zwłaszcza,że biorąc pod uwagę zarobki Ralfa z Toyoty pół wyścigowej Francji i cała Polska musiałaby się zrzucić na jego honorarium.Już nawet nie wspomnę,iż to bezzwrotna inwestycja...:)
80. ris
79. strong1 - ale podobno już się spóźnił bo Jerome D'Ambrosio podobno podpisał kontrakt. Ale to nic pewnego ';-)))
81. grzes12
A tu dalej burza mózgów ... heheh
Panowie ja się poddaję !!!
82. ris
81. grzes12 - nie poddawaj sie my tylko tak lajtowo przeież święta ;-)))))
83. strong1
80ris
Nie dziwi nic. No przecież już ze dwa czy tam trzy lata temu nie mógł już zdążyć na Q2,więc nic w tym dziwnego. A wiek robi swoje to i dolegliwość mogła się pogłębić. tylko..:)
@grześ12-nie łam się-przełam się:)
84. ris
83. strong1 - no tak raczej bez szans na ten fotel ;-)
85. strong1
84ris
I tak by się do niego już nie zmieścił:). Jedyny fotel kierowcy w bolidzie, jaki dostanie to prezent od MSC z okazji wygrania przez "Miszkę" WDC.Na psa urok to ostatnie zdanie.
86. ris
85. strong1 - ach te ciasne kokpity ;-))) do jutra
87. BMWbmw
86. ris - raczej do dzisiaj :)
88. ris
87. BMWbmw - no tak hehehee jak ten czas szybko leci ;-)
89. kamil b
Powiem tak:chciałbym wreszcie napisać jakiegoś pozytywnego posta odnośnie sytuacji Roberta przed nowym sezonem...ale realia tego nie dają.Ta spryciarska sprzedaż zespołu jakiemuś mało znanemu konsorcjum , aby tylko nie płacić kar za zerwanie Porozumienia Concorde- to przecież faktycznie zniknięcie marki Renault zF1! Czy otoczenie Kubka zdaje sobie realnie sprawę,że są uzależnieni od widzimisie jakiegoś p.Lopeza który może nawet tuż przed nowym sezonem podziękować Robertowi za pracę ! Widać po ruchach nowego właściciela,że dobiera ludzi według własnych znajomości -(Boullier,najpewniej 2 kierowca ..) Tacy kierowcy jak Koval.Glock,Kobayasi przyszli zobaczyli te "porządki" i odeszli do innych teamów.Naprawdę jako wieloletni kibic F1,życzę Kubkowi jak najlepiej , ale nie widzę wielu pozytywów zaistniałej sytuacji.W tym czasie praktycznie nie ma już jakiegoś lepszego wyboru- ale gdyby nie kierować się wartością finansową kontraktu to czy nie lepiej spróbować w innym wolnym zespole?
90. strong1
@ris
Przepraszam ja Cię ,ale wziąłem urlop na jeden dzień od forumF1.Wybacz mi:).Z tego co widzę to jednak i Ty nic "nie wrzuciłeś na ruszta" ,więc cisza. Przed kolejną burzą?:)
91. ris
90. strong1 - cisza przed nową sensacją ale ta pewnie w poniedziałek. Urlop jest wskazany na skołatane nerwy ;-)))
92. strong1
91ris
Tylko żeby mnie to była bomba ,a nie kapiszon jak ostatnio! Pt. "RenoLop-weżcie mnie,prosze,prosze,prosze..."
Ja niżej podpisany Ralf.
tak w ogóle to D'Ambrosio ma dziś urodzinki,co ciekawe.Super prezent zapewne jednak jemu przypadnie...:)
93. ris
92. strong1 - zacytowałeś Szreka ? :-)))
Normalnie szpiegostwem się trudnisz, że wiesz o urodzinach D'Ambrosio ;-)
94. ris
Apropo -->> Nick Heidfeld bardzo intensywnie negocjuje z Renią ( to już ostatnia deska ratunku ), a Sauber podobno ma inne plany co do kierowcy nr 2 !.
95. strong1
@ris
Owszem to taka nowa odmiana grzebania w teczce "szpiegowstwo wikipediowe":)
Jakby Nick trafił do Renault to byłby to "best silly season ever dp kwadratu!".
1.Dwaj kierowcy mistrzowskiego zespołu uciekają stamtąd.
2.Dwaj mistrzowie w Macu,
3. Ojciec porzuca "czerwoną rodzinę",pozostawiając swego rzekomego przyjaciela na pastwę swego wielkiego wroga przynajmniej z toru,który postara się wymazać wszystkie zasługi owego "ojca"
4. Jako zasmażka-"rozmowy niedokończone"-"II zimna wojna polsko-germańska".Matrix reaktywacja. Lol i jeszcze raz lol,jeśli to ostatnie się sprawdzi! Nie robię sobie wielkich nadzei,ale chciałbym żeby tak się stało.Zawsze byłby jakiś smaczek:) A skoro innych doświadczonych kierowców wywiało...
Ciekawe dlaczego Peter nie chce Nicka(bo ja słyszałem,że De La Rosa podobno jest faworytem do objęcia casusu doświadczonego kierowcy) Czy dlatego,że Peter się obraził za słowa Heidfelda,który mówił ,że intersuje go właściwie tylko Mercedes,czy może chodzi o to,że u Saubera jest żle z kasą i potrzeba pay-drivera,natomiast Pedro uzbierał jakąś kasę tyle,że dla Camposa.Coś mi się wydaje,że to drugie niestety...
96. ris
Nick ma więcej szans niż Ralf. De La Rosa - dobrze słyszałeś Peter chce tylko wystartować jak się uda odkuć to będzie myślał o kierowcach a obecnie cel no 1 wystartować i przeżyć sezon !!! Jeśli jednak D'Ambrosio to Nikuś ma problema i to sporego -->> ale zawsze może odwiedzić Mario T i jakieś miejsce w turystyce się znajdzie.
97. strong1
@ris
A Ralf miał jakieś szanse,czy mu śniło lub zaoferował :swoje usługi" zaledwie?:) Nick zawsze chciał robić w turysttce. Jak on namiętnie,kwieciście i z pasją opowiadał o wyścigowych celach podróży. Zobaczymy czy marzenie weżmie górę nad chęcią ścigania:):):bo jak chce pracować w biurze turystycznym to nie-ja od niego wycieczki nie wezmę-GP Chin 0.8 mu nie zapomnę...-:D
98. strong1
"się mu śniło"
99. ris
97. strong1 - Ralf - to sen tylko sen :-)) A turystyka poszerza horyzonty.
GP CHIN - nie Ty jeden !!!!!!
100. strong1
@ris-"turystyka poszerza horyzonty" E tam lekko przereklamowane stwierdzenie -Mańkowi T. to jakoś nie pomogło...:)
101. ris
100. strong1 - teraz Mańkowi będzie musiało pomóc i wystarczyć --)
102. strong1
101ris
A jak nie wystarczy to sobue Maniek będzie musiał z Nickusiem pośpiewać "to już jest koniec:jesteśmy wolni )"
103. ris
102. strong1 - A jakieś tantiemy dla ZAiKS-u lub Elektrycznych Gitar ! ;-))))
104. strong1
103ris No nie wiem,czy finansowo wyrobią jak nie wygrają serii "turyściaków",co by kasę za to większą dostać.
Nick zresztą i tak wszystko przeputa na podruże małe i duuuże:). A WTCC,jak już ustaliliśmy będzie oglądałoi 1,5 Niemca w przyszłym sezonie Tą połówką będzie szef koncernu BMW,zerkający na to co się dzieje w czasie reklam na RTL-u No,a Maniek będzie miał jak za komuny telewizorów dużo w związku z rosnącą inflacją,ale kanał jeden:).
105. ris
104. strong1 - zgrabnie to ująłeś - spin doktorzy od Mańka dostaną buta. A ci spod "gwiazdy" duże premie !!!
106. strong1
105ris
Ja tam zawsze jestem zdania,iż powinniśmy dopatrywać się jasnej strony sytuacji. Np. jeszcze gorzej byłoby dostać z buta,jak ten "bushmen" co grał w "Białym Domu" prezydenta USA przez 8lat.
3-maj się do jutra,znaczy do "póżniej dzisiaj":).
107. ris
106. strong1 - taaa później dzisiaj ;_)))))))))))))
108. strong1
No i jednak dalej kapiszon ,nietrafiony stymże o zapachu "Ambrozji".
109. ris
108. strong1 - ale o co chodzi ??? :-)))))))) Ambrozja wysunęła się na czoło spekulacyjnej listy potencjalnych kierowców. Nick też był na tej liście więc ? Dowiemy się pewnie niebawem. ;-)))))
110. strong1
@ris
Czyli stagnacja w temacie z domieszką reaktywacji pacjenta RSC. Czekać,)czekać-od lipca nie robie nic innego. Tymczasem cierpliwośći w baku brakuje,a "sklepy specjalistyczne" pozamykane:)
111. ris
110. strong1 - pacjent RSC został wypisany do domu. Koniec serialu z w/w. Sklepy specjalistycznie OPEN NON-STOP. ;-)))))
112. strong1
111ris
To idę do monopolowego:)
113. ris
112. strong1- no tak otwartym tekstem ;-)))
114. strong1
@ ris
Dobra flaszka nigdy nie jest zła.:) Poza tym trzeba wypić "za zdrowie Pań za zdrowie"(Reni i Gienii) A tak w ogóle nie chce iść "we dwa kije":)
115. ris
114. strong1 - no tak ale czy to jest zdrowe ? ! ? ! :_))))))))
i czy umysł jest po tym jaśniejszy ???? !!! :_)))))
116. strong1
No,ale ja przecież nie robię tego dla siebie całkiem.Dla R.K również. O tak. Widzę niezwykle jasną ciemność:):).
My to umiemy rozciągnąć wątek nieprawdaż,ale myślę ,że już starczy tego
Zaraz kempa wyśle nas do piwnicy:)
No to skup komórki zawodniku i wymyśl jakąś konkluzje. Może być ewentualnie bajka "o Królewiczu Piotrusiu i krasnoludku,co to go w szyji łupało":) .
117. ris
116. strong1 - No jak piszesz Kempa no jak ??? Jak tak będziesz pisał to wyśle Cię do lochów pod piwnicą :-)
A wracając do tematu francuskie media huuuuczą , ze kierowcą nr 2 ( mowa o numerze wyboru a nie o statusiw w zespole ;-)))) ) będzie jednak -->> D'Ambrosio ! ! !
118. strong1
117ris
No,bo wczoraj się o taką wredną kempę "potkłem" jak do domu szedłem:).
A w temacie".Rodzynek" myślę,że się teraz troche rzuca jak karp w wannie można powiedzieć,ale co on tam może to już się dowiedział. Ważne,że w "księgach wieczystych" zgadza się.Pora na mszę dać w intencji niezłego wóżka na początek sezonu:).Może siły wyższe zainterweniują,że Ftopez,sorry Lopez nie poszczędzi grosza.
119. ris
118. strong1 - nie wiadomo czy Najwyższy wysłucha modłów ;-))))
120. strong1
119ris
Ja tam zapytam metodą "prób i błędów" Wszystkich Najwyższych-no bo kto pyta nie błądzi:).
121. ris
120. strong1 - możemy sobie wrzucić na luz - umowa pomiędzy Genie i Renią 4 stycznia. Moze przy okazji dowiemy sie pozostałych informacji Szef, kierowca.
A co będzie jak zrezygnują w oststniej chwili ?
122. strong1
121ris
No to wtedy ja im wszystkim yaya pourywam jak się powycofują!
Ja jadę na Karaiby w tej chwili(w snach niestety) tylko.Wrócę jak tylko zdarzy się coś ważnego. Do napisania i następnego "zgrupowania":)
123. ris
122. strong1 - nie ma sprawy ;-)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz