komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2009-04-05 17:39:35
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Ciekawe jak postępują prace nad mieszankami na 2010?

  • 2. Slaf
    • 2009-04-05 17:44:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przypadek Ferrari unaocznił, jak głód sukcesu przesłania racjonalne myślenie. Podjęli ryzyko w stosunku do obu kierowców, kalkulując całkowicie w oderwaniu od sytuacji na torze. Najpierw Kimi testował deszczówki na suchym, potem Felipe również deszczówki przy mżawce i przejściówki podczas ulewy.Wszystko wbrew logice. W pierwszym przypadku zagrali va bank, wszystko albo nic, ok. Ale w drugim? Gdyby Massie zgodnie z regułami założono intermediaty (patrz czasy Glocka), potem deszczówki to wynik byłby zgoła odmienny. A tak, pozostały lody na osłodę totalnej porażki.

  • 3. lukasz1
    • 2009-04-05 17:47:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mogli by coś wymyślic lepszego z tymi deszczowymi oponami.

  • 4. walerus
    • 2009-04-05 21:51:02
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra guma nie jest zła....

  • 5. walerus
    • 2009-04-05 21:51:14
    • *.adsl.inetia.pl

    nawet na mokro....

  • 6. Slaf
    • 2009-04-05 23:06:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @walerus, dobra guma nie jest zła nawet na sucho. Skąd powiedzenie " nie leć w gumę "?

  • 7. walerus
    • 2009-04-06 11:47:39
    • *.klingspor.pl

    na sucho - tarcie może ją nadwyrężyć....

  • 8. pz0
    • 2009-04-06 16:42:17
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    walerus, ale w niedzielę mieli gumy nawilżane

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo