Dennis: F1 ciągle atrakcyjna dla sponsorów
Ustępujący ze stanowiska szefa zespołu McLaren - Mercedes, Ron Dennis powiedział, że Formuła 1 to nadal atrakcyjny nośnik reklamy dla sponsorów."Nie mi oceniać decyzję ING, ale jako boczny obserwator sytuacji mogę stwierdzić, że to wyjątkowa sytuacja dla nich. ING to potężna grupa bankowa, która w ostatnim czasie przeżywa specyficzne problemy" - powiedział Dennis.
"Abstrahując od decyzji sponsora Renault, uważam, że Formuła 1 to nadal bardzo atrakcyjny produkt dla sponsorów. Wielkie nakłady finansowe na promocję poprzez ten sport" - dodał.
Ron Dennis zwrócił również uwagę, że zespoły pod parasolem stowarzyszenia FOTA pracują razem nad tym, by w dobie kryzysu nadal oferować sponsorom jak najatrakcyjniejsze warunki współpracy. Dążą do tego, aby partnerzy finansowi w krótkim czasie wrócili do tego sportu.
komentarze
1. lukasz1
Czyli nie ma co się martwic. i po kłopocie.
2. Skoczek130
Korzyści z reklamy może są, ale straty ze sponsoringu jeszcze większe...
3. walerus
co może Denis powiedzieć......
4. Smola
Jeżeli nie tak potężne firmy rynku europejskiego jak ING, to na pewno skuszą się na puste miejsca reklamowe na bolidach firmy bliskowschodnie, a jeszcze bardziej dalekowschodnie. F1 przestaje byc wizytówką Europy, a przechodzi w nieco bardziej kosmopolityczny wymiar - i dobrze!
5. ssupras
Po prostu to nie źle zarządzane banki będą się reklamować, tylko firmy, które dobrze sobie radzą w czasach kryzysu...
6. Niespokojny
ssupras - pięknie to ująłeś !!!
... a i pomyśleć,że i Polska mogłaby mieć takie firmy,gdyby...
...ech,żeby Polska,żeby Polska,żeby Polska była Polską !!!
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz