WYNIKI Jerez [ 11 lutego 2009 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Buemi Toro Rosso 1:!7.591 143
2 H.Kovalainen McLaren 1:20.799 110
3 M.Webber Red Bull 1:21.321 83
4 K. Nakajima Williams 1:21.451 125
5 N.Piquet Renault 1:21.908 49
komentarze
  • 1. grzesiek1870
    • 2009-02-11 17:45:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Loteria z tą pogodą.

  • 2. renault f1
    • 2009-02-11 17:57:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciiekwe jak będzie w Australii podczas gdy są powodzie i pożary? A jak widać testom nie sprzyja pogoda.

  • 3. justka46
    • 2009-02-11 18:43:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe czy Kovalainen ustanowił ten czas przed założeniem ubiegłorocznego tylnego skrzydła czy po? Narazie Renault traci ale to Nelson. Nieżle zapowiada sie Red Bull. Choć to i tak tylko testy

  • 4. hipcio
    • 2009-02-11 19:07:58
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    nakajima pewnie znów sie z kimś zderzył

  • 5. malin1987
    • 2009-02-11 19:16:49
    • *.icpnet.pl

    ciekawa sprawa, tegoroczne bolidy wyraźnie traca do wersji ubiegłorocznych, jednak w Bahrajnie BMW, Toyota i Ferrari krecą czasu na poziomie 1,33,500, wiec na poziomie czołowych miejsc zajmownaych przez ubiegloroczne bolidy w Q3.

  • 6. luck17
    • 2009-02-11 19:23:13
    • *.lukman.pl

    >malin1987 zauważ że w jerez bolidy wyraźnie tracą do buemi'ego bo on jeździ starym bolidem ale na slickach

  • 7. bussyboss
    • 2009-02-11 19:43:48
    • *.limes.com.pl

    @malin1987 zauważ również że bolid którym jeździ teraz S.Buemi był dopracowywany przez cały sezon (ustawienia są praktycznie optymalne) podczas gdy bolid którym Kubica zdobywał PP był wtedy jeszcze w trakcie ustawiania i optymalizacji... ciekawe że wszyscy inżynierowie twierdzili że przejście na slicki wymaga prawie całkowitej zmiany rozkładu masy w celu uzyskania dobrego balansu... myślicie że popracowali nad tym by optymalnie rozłożyć masę w starym bolidzie?

  • 8. Budyn_F1
    • 2009-02-11 20:22:14
    • *.199.253.213

    Jednak bradziej im sprzyjala pogoda niz w Bahrajnie.

  • 9. Dagmara_W
    • 2009-02-11 21:10:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    loteria loteria, widac ze bolidy z 08' byly szybkie, ale tez da sie zauwazyc ze mclreny tez sa na czele .. oby nie tylko one z ferrari. Pozdrawiam

  • 10. matwit
    • 2009-02-11 21:29:56
    • *.aster.pl

    1:!7? chyba lekki błąd :P

  • 11. malin1987
    • 2009-02-11 21:46:36
    • *.icpnet.pl

    luck17 i bussyboss <-- wiem, że na slickach i to mnie tez troche dziwi, bo rozkład balansu jest zupełnie inny, wiec na dopracowanych ustawieniach praktycznie z zeszłego sezonu powinny pojawic sie problemy z balansem. Mozna je oczywiscie dopracowac itp. ale zeby az taka przepaść sie pojawiło miedzy STR z '08 a resztą stawki z '09?

  • 12. Skoczek130
    • 2009-02-11 22:00:15
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    A więc rolę się odwróciły. Mam nadzieje, że jutro testy będą już udane zarówno w Hiszpanii, jak w Bahrajnie.

  • 13. yanki
    • 2009-02-11 22:15:24
    • *.espol.com.pl

    Co sadzicie o zdjeciu wyskakujacego z bolidu Vettela i komentarzu tego zdjecia na oficjalnej stronie F1?

  • 14. Shallan
    • 2009-02-11 23:49:12
    • *.116.35.174

    @bussyboss - masz rację. Myślę, że inżynierowie za bardzo zaufali swoim komputerom

  • 15. bmwrk
    • 2009-02-12 00:20:43
    • *.belf.cable.ntl.com

    malin1987, dobra uwaga! Zwazywszy, ze Kubica zdobywajac PP w Bahrajnie wykrecil czas 1'33''096 i dzielilo go od szostego Heidfelda 0''641 to wyniki testow pozwalaja wierzyc, ze BMW jest mocne. Ferrari niestety tez. Zmierzam do tego, ze maksymalne osiagi w 2009 moga nie odbiegac wiele od tych z 2008. Co do burzy piaskowej, to usmialem sie jak to przeczytalem. Byli w Hiszpanii, polecieli na drugi koniec swiata w nadziei na lepsza pogode a tu masz...:) Pogoda jak marzenie w Jerez i burza w Bahrajnie. Dobre, nie?:) BMW ma chyba nie najlepszy wywiad pogodowy, o czym najbolesniej przekonal sie sam Kubica na Interlagos. Tak czy inaczej sprawy w BMW ida calkiem niezle i oby tak dalej...

  • 16. walerus
    • 2009-02-12 14:25:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Buemi przeżyje zdziwko jak wsiądzie w bolid na 2009....

  • 17. sivshy
    • 2009-02-15 23:12:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @bmwrk: Jak już kiedyś mówiłem, osiągi będą odbiegać mocno na jednych torach, a na innych mniej. W Bahrajnie nie ma praktycznie szybkich łuków, gdzie potrzeba dużego docisku. Jest za to sporo mocnych dohamowań i ciasnych, wolnych zakrętów, gdzie slicki doskonale spełniają swoją rolę... Dlatego też tam czasy w sezonie 2009 nie powinny odbiegać od tych z 2008 roku, no chyba że na plus ;] Podobnie powinno być na przykład na Monzy... Za to tam, gdzie docisk aero zwykle jest spory, strata czasowa może być już spora... Nie mówiąc już o różnicach w deszczu, które będą kolosalne...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo