komentarze
  • 1. Master666
    • 2008-09-16 14:05:04
    • *.dolsat.pl

    Jednak moim zdaniem Mercedes w 10 lat powinien się wyrobić z wykupieniem McLaren'a :-)

  • 2. Cesarz
    • 2008-09-16 14:06:51
    • *.man.olsztyn.pl

    Mercedes sam stworzy swój bolid w najblizszych latach. BMW ma być lepsze?! Nein!! :D

  • 3. karol
    • 2008-09-16 14:10:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i powstanie"nowy" zespół,jak bmw sauber?dobrz,że ferrari jest nie na sprzedaż

  • 4. kempa007
    • 2008-09-16 14:41:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ferrari jest juz sprzedane Fiatowi ;-)

  • 5. tomek83f
    • 2008-09-16 14:50:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ron nie sprzeda swoich udzialow

  • 6. karol
    • 2008-09-16 15:17:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kempa007,tak ferrari i fiat z różną intensywnością są razem od końca lat 60,chyba,ferrari jako marka samochodów spotrowych niewątpliwie w większości należy do fiata,a czy scuderia ferrari jest pod zarządem fiata to szczerze mówiąc nie wiem,pewnie powiązania są silne,ważne,że włoskie i najlepsze

  • 7. Master666
    • 2008-09-16 15:19:48
    • *.dolsat.pl

    karol - Ale się interesujesz swoim teamem... Fiat bodajże w 1979 r. połączył się z Ferrari.

  • 8. karol
    • 2008-09-16 15:25:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sądzę,że od 1969,enzo odsprzedał wtedy fiatowi połowę udziałów

  • 9. Smyczek
    • 2008-09-16 15:32:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja trochę z innej beczki. Ktoś wie gdzie jest kalendarz pozostałych startów na ten rok?

  • 10. karol
    • 2008-09-16 15:34:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pewnie w takim okienku WYŚCIGI po lewej.....

  • 11. walerus
    • 2008-09-16 15:36:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak coś znosi złote jajka to się od tego czegoś nie ucieka....

  • 12. Voight
    • 2008-09-16 15:37:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Fiat wykupił większość udziałów po śmierci Enzo w '89 czy '90 jednak Ferrari jest w pełni autonomiczne. di Montezomolo został osobiście namaszczony przez Enzo jako następca. Scuderia tym bardziej nie ma nic wspólnego z fiatem. Ogranicza sie to tylko do loga Fiata na dziobie

  • 13. Master666
    • 2008-09-16 15:41:56
    • *.dolsat.pl

    "Ogranicza sie to tylko do loga Fiata na dziobie" za które Fiat płaci 6 mln :-)

  • 14. zu7
    • 2008-09-16 17:14:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To tylko pokazuje kto tam rządzi. Tzn. może nie do końca wiadomo kto, ale napewno są to jacyś Brytyjczycy a nie Mercedes.

  • 15. Bmw-Sauber_fan
    • 2008-09-16 17:25:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja jestem ciekaw skad dennis ma te 15%. dostal??? czy wykupil???

  • 16. hotshots
    • 2008-09-16 19:28:35
    • *.chello.pl

    Bmw-Sauber_fan (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
    Denid nie dostał, należało mu się - bodajże w latach 80-ch jego firma połączyła sie z McL czyli fuzja (+odkupienie części udziałow McL) - a potem kierownictwo tej stajni....

  • 17. mlody.p
    • 2008-09-16 19:31:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    (P)ennis ma tyle kasy że kupiłby nasze rodziny domy i samochody. Pewnie wykupił. A co do Ferrari to Fiat jest całkowitym włascicielem Ferrari lecz Scuderia Ferrari tak jak McLaren ma udziałowców m.in. od lat Marlboro.

  • 18. Voight
    • 2008-09-16 20:44:31
    • *.ssp.dialog.net.pl

    W tej chwili Ferrari ma ok 200 mln od Marlboro, Shella i reszty. Czy w tym kontekście 6 mln to dużo?

  • 19. mario547
    • 2008-09-16 21:12:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    GP Włoch – strategie doboru opon

    Scuderia Toro Rosso
    Sebastian Vettel : deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Sebastien Bourdais: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Vodafone McLaren Mercedes
    Heikki Kovalainen: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Lewis Hamilton: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    BMW Sauber F1 Team
    Robert Kubica: deszczowe – przejściowe
    Nick Heidfeld : deszczowe – przejściowe

    ING Renault F1 Team
    Fernando Alonso: deszczowe – przejściowe
    Nelson Piruet Jr: deszczowe – przejściowe

    Scuderia Ferrari Marlboro
    Felipe Massa : deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Kimi Raikkonen: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Red Bull Racing
    Mark Webber: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    David Coulthard: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Panasonic Toyota Racing
    Timo Glock: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Jarno Trulli: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    AT&T Williams
    Kazuki Nakajima: deszczowe – przejściowe
    Nico Rosberg: deszczowe – deszczowe – przejściowe

    Honda Racing F1 Team
    Jenson Button: deszczowe – deszczowe – przejściowe
    Rubens Barrichello: deszczowe – przejściowe – średnie

    Force India Formula One Team
    Adrian Sutil: deszczowe – deszczowe – przejściowe – średnie
    Giancarlo Fisichella: deszczowe – nie ukończył

  • 20. iRomek
    • 2008-09-16 21:37:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oniet.pl

  • 21. walerus
    • 2008-09-17 11:52:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    rzeczywiście na temat...

  • 22. Master666
    • 2008-09-17 16:04:58
    • *.dolsat.pl

    6 mln to dużo w kontekście loga Fiata na dziobie.

  • 23. Master666
    • 2008-09-17 16:45:39
    • *.dolsat.pl

    Odnośnie sponsorów: Vodafone, firma obecna w Formule 1 od siedmiu lat, była w ubiegłym roku najczęściej pokazywanym sponsorem wyścigów samochodowych. Jeszcze w 2006 roku koncern zajął 6. miejsce w zestawieniu. Więcej czasu ekranowego zyskał dzięki porzuceniu zespołu Ferrari i rozpoczęciu sponsorowania McLarena. Stajnia okazała się zresztą bardzo dobrym wyborem dla swoich sponsorów. Aż pięciu z nich znalazło się w pierwszej 10 najczęściej pokazywanych marek. Vodafone było widoczne na ekranie przez 3 godziny, 58 minut i 18 sekund, czyli przez 11,5 procent czasu. Na drugim miejscu uplasowało się Marlboro (3 godziny, 45 minut, 42 sekundy i 10,3 procent czasu), które sponsoruje zespół Ferrari. Jeszcze w 2006 roku marka ta była na 1. miejscu. Trzecie miejsce przypadło Mercedesowi (stajnia Mclaren, 2 godziny, 19 minut, 17 sekund i 6,73 procent czasu antenowego), a czwarte Shellowi (Ferrari, 1 godzina, 25 minut, 33 sekundy i 4,17 procent czasu). Shell zanotował spadek z 3. pozycji w ubiegłym roku. To drugi, oprócz Marlboro, spadek na liście 10 najbardziej pokazywanych marek-sponsorów Formuły 1. Kolejne miejsca zajęły Bridgestone (różne stajnie), Hugo Boss (McLaren), Mobil 1 (McLaren), ING (Renault) i Red Bull (STR i Red Bull Racing), a na 10. pozycji uplasował się debiutant, firma Aigo (McLaren).

  • 24. Seba86
    • 2008-09-18 16:17:28
    • *.bsk.vectranet.pl

    Master666 jak sie cytuje jakies informacje to wypada podać ich źródło a nie przytaczac jako swoje.

  • 25. Master666
    • 2008-09-18 20:13:40
    • *.dolsat.pl

    Seba86 - Jeśli bym zacytował to bym podał źródło, ale pisałem sam opierając się na pewnych źródłach, których nie muszę podawać.

  • 26. dziarmol@biss
    • 2008-09-20 13:08:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-16 15:41:56 Master666 - i tu się mylisz ponieważ Scuderia Ferrari należy do koncernu FIAT z dużą autonomią ale de facto wchodzi w skład FIATA

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo