komentarze
  • 1. renault f1
    • 2008-09-12 17:29:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby tak było

  • 2. Leeloo
    • 2008-09-12 17:39:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sądze że wielce szumny sezon ogórkowy to wielka chmura z której jest malo deszczu

  • 3. enderx
    • 2008-09-12 17:39:55
    • *.smevpn.tpnet.pl

    zostanie w Renault, a HEI i KUB w BMW... I tylko przepisy zmienia wszystko...

  • 4. enderx
    • 2008-09-12 17:40:26
    • *.smevpn.tpnet.pl

    w sensie KERS i AREO

  • 5. tomek83f
    • 2008-09-12 18:04:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bedzie najlepiej jak zostanie tak jak jest obecnie

  • 6. sivshy
    • 2008-09-12 18:05:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co do KERS, to nie wiadomo, bo może się to okazać niewypałem, albo dać sporą przewagę. A "AREO" jak raczyłeś to nazwać, czyli Aero sprawi, że najbardziej będą się liczyć Ci, którzy mają najlepsze silniki. I nie widzę w tej grupie ani BMW ani Renault. Niestety.

  • 7. Piotre_k
    • 2008-09-12 19:14:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda na to, że zostanie w Renault. Ross Brawn wydaje się być zbyt słabym magnesem dla przejścia do Hondy - przeważają kiepskie osiągi bolidu. Z kolei BMW zbyt dużo poświęciło dla Nicka w tym sezonie, żeby się go teraz pozbyć. Fernando utknął w Renault.

  • 8. zoimli
    • 2008-09-12 19:19:17
    • *.atol.com.pl

    To prawda. BMW wyraznie liczy na system KERS, bo w przypadku 'power racingu' moze byc ciezko. Moim zdaniem wprowadzilii tyle ograniczen, by zwiekszyc konkurencyjnosc i atrakcyjnosc, ze tylko najbogatsze i najbardziej doswiadczone zespoly sa w stanie szukac ulamkow sekund. Przez co i konkurencyjnosc i atrakcyjnosc traci. Dodac do tego wystarczy idiotycznie budowane i przebudowywane tory, gdzie zamiast pulapek piaskowych jest asfalt i kierowca wyjezdzajac z toru czesto nie tylko nie traci, ale nawet zyskuje oraz sukcesywnie obnizane krawezniki. Tam gdzie kierowca mogl nadrobic swoimi umiejetnosciami- bo inni sie bali tak bardzo cisnac, zeby nie wyleciec z toru, tak teraz kierowcy pokroju Hamiltona- ktorzy popelniaja tony bledow, walcza o mistrzostwo swiata. Jeszcze nie tak dawno nie ukonczylby on polowy wyscigow, bo ladowalby w pulapkach piaskowych przy kazdym wyjechaniu za tor.

  • 9. mpogo
    • 2008-09-12 19:34:47
    • *.chello.pl

    no jeszcze Toyota zostaje do rozwazenia, choc nie wiem jak tak jest z kontraktami biezacych kierowcow. Wydaja sie lepsi od Renault a czasem nawet od BWM (BMW nadrabia lepszym kierowcą).

  • 10. Marti
    • 2008-09-12 21:00:39
    • *.tpnet.pl

    Skład Toyoty sie przecież nie zmieni.

  • 11. obi216
    • 2008-09-13 06:46:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tymi umowami może być bardzo różnie ;-) Można je w ciągu kilku " sekund " zawrzeć , jak i zerwać . Historia mówi nam , że jest to bardzo możliwe . ...Nieprawdaż ?! - Jest to tylko kwestia ewentualnych zysków , jak i obecnych zasobów finansowych danego zespołu :-) Pozdrówka

  • 12. Marti
    • 2008-09-13 08:04:26
    • *.tpnet.pl

    Prawda :-) z tym, że parę tygodni temu przedłużono kontrakt z Glockiem (o 2 lata bodajże) i potwierdzono, że zostaje w zespole. Trulli posiada umowę do końca 2009, więc raczej nie zakończa z nim w tym roku współpracy. Oczywiście, że może być różnie (np. dzieki pozyskaniu pewnych zasobów finansowych, Toyota zatrudni Alonso w jego miejsce ;-)) Pozdro

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo