komentarze
  • 1. NieantyF1
    • 2023-09-24 13:59:32
    • *.

    Sierota Perez już całkiem się pogubił, nie zdziwiłbym się jakby Marco rozwiązał z nim kontrakt w pewnej chwili )

  • 2. Raptor Traktor
    • 2023-09-24 14:19:39
    • *.

    "jednak później wrócił na tor tylko po to, by odbyć nałożoną na niego karę czasową. Zrobił to, by sędziowie nie przenieśli jej na następne zawody." - i tak powinni ją przenieść, a najlepiej jeszcze zwiększyć. Takie coś nie powinno być dopuszczalne.

  • 3. ekwador15
    • 2023-09-24 15:00:54
    • *.legionowodom.pl

    kompromitacja pereza. wyprzedzał dokładnie tak jak w singapurze. jedzie całą długość bolidu za kimś tuż przed hamowaniem i hamuje tak późno, że się nie miesci i tamten atakowany niech się martwi co się stanie.

    mam nadzieję, że w 2024 nawet jak Red Bull pozostanie na czele, to roznice miedzy nimi a McLarenem czy Ferrari będzie w graniach 0,1 i wtedy Red Bull zobaczy kogo ma. bo teraz z tym autem tyle punktów nazbierali dzięki Maxowi, że w sumie Max sam prawie wywalczył tytuł konstruktorów i sie nie martwią. gdyby 3 zespoły były na równym poziomie, to z takim perezem red bull bylby na 3 miejscu w generalce

  • 4. Addd
    • 2023-09-24 15:11:54
    • *.play-internet.pl

    Pérez to straszny ogór

  • 5. hubertusss
    • 2023-09-24 16:58:10
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Myślę, ze to końcówka Pereza w f1 i ostatni jego sezon.

  • 6. DatSheffy
    • 2023-09-24 17:13:53
    • *.dynamic.chello.pl

    2. Myślę, że jest szansa, że po dzisiejszej próbie obejścia przepisów przez RBR sędziowie mocno się przyjrzą zapisom w regulaminie aby takie sytuacje się nie powtórzyły. O ile w wyścigach WEC, które trwają po 8 a nawet 24h ma sens dłubanie przy bolidzie 40 minut aby potem go wypuścić znów do ścigania na torze to jest to zupełnie pozbawione sensu w F1. Jak zespół ściąga bolid do garażu na dłużej niż dajmy na to 5 minut to powinno być zabronione ponowne wypuszczanie go do wyścigu. W walce i tak się nie liczy.

  • 7. fistaszeq
    • 2023-09-24 17:46:46
    • *.toya.net.pl

    Myślę że tym wyścigiem ostatecznie Checo skończył swoją karierę w F1

  • 8. giovanni paolo
    • 2023-09-24 21:02:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. No to straszne, prawda? Zupełnie jakby ci rasiści z RBR napisali te przepisy na ten jeden wyścig by obdarować nimi swojego rasistowskieg zawodni... tego drugiego, ofiarę ich rasizmu...

  • 9. dexter
    • 2023-09-28 10:28:37
    • *.310.pool.telefonica.de

    Coz, to nie byl dobry weekend wyscigowy dla Sergio Pereza. Najpierw Lewis Hamilton zabrany przez Checo na starcie. Kontakt nie mial dla Brytyjczyka zadnych konsekwencji, ale Perez musial zjechac do boxow. Odrabia miejsca przy wyjezdzie podczas fazy SC, ale otrzymuje kare. Tymczasem Sergio Perez i Kevin Magnussen walcza o miejsce 11. Meksykanin niezwykle mozolnie meczy sie z Haasem, potem kolejny faux pas Pereza: uderza Dunczyka w lewe tylne kolo powodujac obrocenie kierowcy Haasa. Przednie skrzydlo kierowcy Red Bulla rowniez zostaje uszkodzone w wyniku kontaktu i wyscig Meksykanina zakonczyl sie nieco pozniej.

    On juz mial trudnosci, zanim doszlo do kontaktu. Nawrot w lewo z pewnoscia jest zakretem na ktorym mozna wyprzedzac, ale naprawde trzeba byc obok przeciwnika w odpowiednim czasie (chyba ze dublujesz lub chcesz przepuscic inny pojazd). To co zrobil Perez bylo na wpol nieudanym manewrem albo proba wyprzedzania, ktora wlasciwie mozna opisac jednym slowem: glupota. Poniewaz jesli mam takiego przeciwnika jak Magnussen, ktory naprawde nie ma najlepszego auta, a ja jako Perez mam reputacje do obrony, ktora jest w strzepach, to nie robie czegos takiego i nie wjezdzam komus prosto w tylne kolo. Jako kierowca Formuly 1 powinienes w pewnym momencie potrafic zarzadzac ryzykiem. I zauwazylem, ze to nie pierwszy raz, kiedy Perez robi cos takiego (w Singapurze ucierpial Alex Albon).

    Mam na mysli Sergio Pereza, ktory wygral juz wyscigi w tym roku, jest na drugim miejscu w klasyfikacji kierowcow w mistrzostwach swiata - wiec nie jest byle kim, ale kierowca wyscigowym, ktory moze pochwalic sie dobrymi wynikami. Niemniej jednak jest kierowca, ktory w tym roku tez duzo zmarnowal, a teraz na Suzuce jego slabosci staly sie widoczne. I te sceny nie sa juz zabawne (nawet dla niego).

  • 10. dexter
    • 2023-09-28 11:08:24
    • *.310.pool.telefonica.de

    Mam na mysli Sergio Pereza, ktory wygral juz wyscigi w tym roku, jest na drugim miejscu w klasyfikacji kierowcow MS - wiec nie jest byle kim, ale kierowca, ktory moze pochwalic sie dobrymi wynikami. Niemniej jednak jest kierowca, ktory w tym sezonie tez duzo zmarnowal, a teraz na Suzuce jego slabosci staly sie widoczne. I te sceny nie sa juz smieszne (nawet dla niego).

    Sergio w kwalifikacjach zajal 5. miejsce, jadac bolidem, ktorym Max Verstappen mial pol sekundy przewagi nad drugim miejscem. Moze sie to zdarzyc z roznych powodow (pech itp.), ale w przypadku Pereza powoli staje sie to czescia repertuaru - i to jest jeden punkt. A potem takze MS: Max Verstappen mialby 95-punktowa przewage nad Mercedesem, gdyby jezdzil sam w Red Bullu, a Checo w ogole nie zdobylby zadnych punktow. No i przewaga Maxa nad Sergio Perezem w klasyfikacji kierowcow wynosi 177 punktow na chwile obecna - to swiat w porownaniu z Maxem Verstappenem. Statystyka treningow tez nie wyglada zbyt rozowo. Verstappen - Perez: 14:2.

    Kiedy narozrabiasz zawsze otrzymasz piec sekund jako kierowca wyscigowy. I Perez narozrabial (spowodowal kolizje) - to jedno. Drugie, to naprawde glupia rzecz, ktorej nie powinienes robic biorac pod uwage doswiadczenie jako kierowca wyscigowy. Tzn.: nie moge wyprzedzac podczas fazy VSC, bo obowiazuje zakaz wyprzedzania. Sorry, ale to juz za duzo dobrego ...

    Moze Sergio powinien usiasc przy stole z Helmutem albo Christianem i porozmawiac na temat, co wlasciwie robimy dalej ( poprosic o pomoc w tym zakresie)? Jesli zostawisz go samego, sytuacja bedzie jeszcze gorsza. On potrzebuje pomocy swojego zespolu - w przeciwnym razie negatywna spirala bedzie sie nakrecac i wtedy b. trudno bedzie mu sie z niej wydostac.

    Meksykanin ma tak duze doswiadczenie w sportach motorowych, ze powinien wiedziec, iz podczas VSC/SC obowiazuje zakaz wyprzedzania. Nie moge po prostu udawac albo robic ala "on jest na mojej drodze". Sorry, ale nie moge tego zrozumiec ... Oczywiscie sa czynniki mocno stresogenne, takie jak manewry wyprzedzania, gdzie zawsze cos moze sie wydarzyc. Okay - nie jest to dobre, ale kolizja/incydent moze sie wydarzyc w sportach motorowych. Ale wyprzedzanie samochodow podczas fazy VSC czy SC? Jezeli jako profi nie wiem tego albo zignoruje to, choc powinienem o tym pamietac ...

  • 11. dexter
    • 2023-09-28 11:29:36
    • *.310.pool.telefonica.de

    No i ten incydent z Kevinem Magnussenem ... Zawsze sa dwie lub wiecej stron i kazdy kierowca jedzie w limicie swojego auta (bez wzgledu na to, kto to bedzie), gdy wypadne z toru lub zderze sie z kims - wtedy wina zwsze bedzie po mojej stronie. To po prostu nie moze przytrafic sie takiemu kierowcy jak Perez. Mam na mysli, ze Sergio Perez jako licencjonowany, profesjonalny kierowca wyscigowy zarabia w Red Bullu swoje 15-17 milionow euro rocznie i nie jest niedoswiadczonym kierowca czy jakims amatorem.

    Prawdopodobnie najlepiej bedzie jesli sportowiec wszystko przemysli, tzn. w ktorym miejscu wlasciwie stoje? Co tu wlasciwie sie dzieje? Faktycznie radze sobie dobrze, jestem drugi w klasyfikacji MS i teraz musze na nowo odnalezc swoja forme - bo Checo potrafi lepiej i udowodnil to wiele razy. A analiza (jak to wlasciwie jest, ze taki kierowca traci wszelki przeglad i popelnia bledy poczatkujacego) - tu w gre wchodzi juz psycholog ds. sportu. Oczywiscie sam sportowiec rowniez musi zlapac sie za wlasny nos (tego mu troche brakuje) i rowniez zespol jest tego czescia - musi ewentualnie pomoc sportowcowi, bo zespol nie ma nic po takich wystepach. Perez jako kierowca wyscigowy calkowicie stracil pewnosc siebie, po prostu trzeba go z tego wyciagnac i zmotywowac. Nie wiem, wsadzic rakiete w tylek albo cos innego wymyslic ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo