DatSheffy
Ostatnia aktywność
avatar
DatSheffy

03.11.2024 19:13

0

Coś się w RB obudziło w ostatnim czasie, może nie mają nadal najlepszego bolidu, ale wystarczająco aby już teraz pozbawić Norrisa szans na tytuł. Max pojechał mistrzowsko i trzeba to przyznać nawet gdy nie nie lubię. Deszczowy wyścig więc widowiskowy, szkoda jedynie, że Max nie miał praktycznie konkurencji. McLaren z ewidentnym spadkiem osiągów, Ferrari było nigdzie podobnie jak Mercedes. Liczyłem na mocną walkę koło w koło a zapowiada się, że Verstappen zdominuje 3 ostatnie wyścigi - tytuł ma praktycznie zagwarantowany podobnie jak McLaren MŚ konstruktorów.

avatar
DatSheffy

03.11.2024 14:22

0

Bardzo dobrze, że pozwolili się ścigać, widowisko wspaniałe, chyba najlepsze w tym sezonie. Szkoda Ferrari, ciekawe czy zdążą naprawić bolid Sainza, jak nie to właściwie McLaren może już świętować MŚ Konstruktorów.

avatar
DatSheffy

29.10.2024 09:27

0

Dla porównania warto obejrzeć pojedynek Hamilton/Russel. Można atakować i bronić się robiąc to z głową i poszanowaniem rywala. Verstappen jest jaki jest, nigdy go nie lubiłem, ale swoją agresywną postawą z pewnością jest charakterystyczny i zostanie zapamiętany w historii F1. Ważne przy tym jest aby sędziowie nie pozostawali bierni i za każde takie niebezpieczne manerwy odpowiednio wystawiali karę. Dla widowiska z pewnością jest to na korzyść, bo gdyby nie to wyścig nie byłby tak interesujący.

avatar
DatSheffy

22.09.2024 09:22

0

Ciekawe skąd Max znalazł tempo kwalifikacyjne. W dominującym sezonie na tym torze byli nigdzie, spodziewałem się, że teraz będzie jeszcze gorzej a tutaj P2 na starcie, ciekawe jak z tempem na dystansie całego wyścigu. Finalnie nawet jak Max wygra to McLaren wydaje się, że znów powiększy przewagę punktową nad RBR, Perezowi z końca stawki cięzko będzie się przebić wyżej niż na P8.

avatar
DatSheffy

15.09.2024 14:59

0

Gdyby misrzostwo było rozdawane za bycie dzbanem wyścigu to Perez wygralby je już w połowie sezonu. Chyba identyczna sytuacja co na starcie wyścigu w Monako. Rewelacyna i bardzo dojrzała jazda Oscara, świetna walka z Charlesem, bez kontaktu, chociaż czasami dosłownie na centymetry. McLaren nowym liderem konstruktorów - brawo! RB myślę, że skończy sezon na 3 miejscu za Ferrari. Świetny wyścig.

avatar
DatSheffy

31.08.2024 17:36

0

9 wyścigów w tym 3 sprinterskie - jeżeli tego nie zawalą to MŚ Konstruktorów wywalczą jeszcze przed ostatnim GP. Mają idealną sytuację - tempo pozwalające wygrywać i rywali (Ferrari, Mercedes), którzy nie stanowią dla nich bezpośredniego zagrożenia a jednocześnie spychają RB na dalsze pozycje. Również Lando ma dużą szansę aby do końca walczyć o tytuł, jeszcze bardzo dużo punktów jest do zdobycia

avatar
DatSheffy

30.07.2024 15:25

0

Dziwna decyzja, spodziewałem się jednak transferu do Mercedesa. W Williamsie skończy jak Bottas w Sauberze.

avatar
DatSheffy

28.07.2024 17:24

0

Niesamowity zwrot akcji w wykonaniu Mercedesa. Gdy oczy wszystkich skierowane są na McLarena jako jedynego, który ma szansę wygrać z RBR, Mercedes odnosi pierwsze w sezonie 1-2. Świetny wyścig ze strony Russela z P6 na P1 i chociaż żałuję Hamiltona, bo przez znaczną część wyścigu miał przewagę to jednak George obronił się na starszych oponach w równej walce koło w koło. Co do McLarena to cieszy kolejna zdobycz punktowa kosztem RBR, z 51 pkt po Węgrzech teraz tracą tylko 43 do RBR. A RBR nadal (na szczeście dla widowiska) nie powrócił do szczytowej formy, na 14 wyścigów Max wygrał tylko 7 a odtatnia wygrana jest sprzed 5 GP w Hiszpani. Perez chyba ostatecznie wyleci, start z P2 a finisz P8 z tempem, które nie dawało szansy na nawiązanie walki z Ferrari więc maksimum co mógł zrobić to zabrać 1 punkt za najszybsze okrążenie. Jestem ciekaw 2 części sezonu.

avatar
DatSheffy

06.07.2024 17:58

0

Ciekawa sytuacja na linii Mercedes - Ferrari. Jak tak dalej pójdzie to Hamilton pożałuje odejścia z Mercedesa. Ferrari się cofa z 2 na 4 siłę w stawce. Ciekawe, czy Lewis zostawił sobie jakąś furtkę na to aby zostać w Mercedesie gdyby ten nagle złapał formę. Perez - szkoda słów. Miał spokojnie zdobywać punkty aby zapewnić kolejne 1-2 dla RBR i MŚ Konstruktorów jednocześnie nie będąc zagrożeniem w walce koło w koło z Maxem. Tymczasem mogą to wszystko stracić przez niego. Nie wiem co mieli w głowie, poprzedni sezon pokazał, że z tej mąki chleba nie będzie. Ogólnie RBR w defensywie i mam nadzieję, że Max jutro bez wygranej.

avatar
DatSheffy

01.07.2024 17:25

0

Nie lubię Maxa, ale przez ostatnie lata miałem wrażenie, że rzeczywiście dojrzał i nie jest to ten sam kierowca co jeszcze 2021 roku, gdzie wielokrotnie nieczysto walczył z Lewisem. Myliłem się, po prostu do 2024 roku nie miał godnego rywala (ostatni to właśnie Hamilton) i dopiero teraz mamy bardzo dobrego McLarena i Lando, który w pełni wykorzystuje swój bolid, nie boi się zaatakować i chce walczyć o kolejne wygrane. I dzieje się to co w 2021, walka na torze o wszystko, manewry albo na granicy ale również poza granicą fair play. Miałem wrażenie, że Max ma po prostu jakiś personalny problem z Lewisem, ale on po prostu nie umie inaczej. Prędkości i techniki jazdy nikt mu nie odbierze, ale na umiejętności składa się też inteligencja wyścigowa.

avatar
DatSheffy

09.06.2024 22:53

0

Zastanawiam się co się stało z Ferrari, że nagle z 2 siły w stawce stracili całe tempo będąc realnie w okolicach 10 miejsca. Bolesne zejście na ziemię, ze straty 21 punktów do RB w Monaku, po Kanadzie zrobiło się 49. Jest jeszcze McLaren z 89 punktami straty. Musieliby zdobywać średnio po 7 pkt więcej na wyścig od RB, co przy formie Pereza nie jest nierealne. Ogólnie szkoda Norrisa, na początku wyścigu wypracował sobie taką przewagę, że miał tempo na wygranie z Verstappenem.

avatar
DatSheffy

08.06.2024 23:50

0

Q1 - kiedy Verstapen wykręca P1 Perez nie jest w stanie przejść do Q2. To jakiś żart, że RB podpisał z nim 2 letni kontrakt. Mają szczęście, że Ferrari również w kryzysie (przynajmniej w ten weekend) więc dużo nie stracą, a patrząc na dyspozycję Maxa to mogą nawet zwiększych przewagę nad Ferrari. Cieszy dobra forma Mercedesa po ostatnich poprawkach wreszcie coś zatrybiło i potrafią nawiązać walkę o podium. Szkoda, że HAM nie dowiózł lepszego rezultatu, ale może tempo w wyścigu pozwoli mu się przebić do TOP 3, McLaren wydaje się być w zasięgu.

avatar
DatSheffy

26.05.2024 18:11

0

Brawo Charles! Ale teraz ciekawie wygląda punktacja - w generalce Ferrari już traci tylko 24 pkt do RB a Lec traci tylko 31 pkt do Maxa. Do tych co mówią, że wyscig był nudny - takie jest Monako, to wyścig na strategię. I tym wygrał m.in. Mercedes. Russell pomimo opon na których przejechał 50 okrążeń był w stanie się wybronić przed Maxem ze świeżym kompletem, opłaciła się wolniejsza jazda na początku i zarządzanie zużyciem. Jeszcze miesiac temu to było abstrakcyjne, ale Ferrari ma szansę na MŚ Konstruktorów.

avatar
DatSheffy

25.05.2024 17:34

0

Spisałem ten sezon na straty jeszcze przed pierwszym wyścigiem, po Bahrajnie zastanawiałem się czy nie zrobić sobie rocznej przerwy od F1, ale trzeba przyznać, że coś się zaczyna dziać. Dobra forma Ferrari i McLarena wywiera presję na RB, który przestaje dominować. Mercedes z przebłyskiem formy, są realnie 4 siłą w stawce z trudnym do odrobnienie dystansem do lepszych wyników. A Perez powraca do swojej dyspozycji z 2023 r. nie mogąc przejść do Q2.

avatar
DatSheffy

19.05.2024 16:55

0

Wspaniały wyścig... Aż zasnąłem w połowie. Ferrari rozczerowało tempem, ale przynajmniej McLaren jest blisko i Max nie wygrywa z 30 sekundową przewagą jak jeszcze w poprzednim sezonie.

avatar
DatSheffy

24.03.2024 06:53

0

Najciekawszy wyścig w tym sezonie, to z całą pewnością. Ferrari udowadnia, że jest coraz bardziej poukładanym zespołem, zdobyty komplet 44 punktów w tym za najszybsze okrążenie doda wszystkim pewności siebie, awaria Maxa zdaje się jakby obrazować wewnętrzne problemy zespołu, ale to raczej jednorazowy incydent, McLaren robi swoje a Mercedes jest na dobrą sprawę 4 siłą w stawce za RB, Ferrari i McLarenem, walczyć mogą co najwyżej z Astonem. Hamilton jest już raczej myślami z Ferrari i widok P1/P2 daje mu pewność, że podjął idealną decyzję.

avatar
DatSheffy

23.03.2024 17:47

0

Problemy Mercedesa są wewnętrzne. W ostatnich latach odeszło wielu cenionych inżynierów, wewnętrznie panuje tam chaos i brak spójnej wizji. Widząc to Hamilton podjął jedyną słuszną decyzję, aktualnie to Ferrari zaczyna być bardziej uporządkowanym zespołem, który może i nie ma szans na wygrywanie wyścigów, ale na regularne TOP 3 jak najbardziej.

avatar
DatSheffy

09.03.2024 20:13

0

O jakości tego sezonu najwięcej powie, że najciekawszym punktem wyścigu był Magnusen na P12 blokujący wszystkich za sobą aby Hulk mógł wyrobyć sobie przewagę 21 sekund na pit stop i zdobyć 1 punkt za P10. Liczyłem na walkę Norris/Hamilton, ale zbyt wiele tego nie było, Mercedes za dużo tracił w pierwszym sektorze. Red Bull całkowicie poza zasięgiem kogokolwiek, red flag, safety car, mokro, sucho. Z taką różnicą osiągów na wszystko mają odpowiedź.

avatar
DatSheffy

02.03.2024 18:22

0

Bardzo słaby wyścig. Dominacja RB i wszyscy na 1 strategię Soft-Hard-Hard (poza RB, który na koniec wybrał Soft). Zapowiada się całkowicie nudny sezon, już po raz trzeci z rzędu. Coraz mniej chce się to oglądać.

avatar
DatSheffy

17.11.2023 09:33

0

Można się śmiać, ale to są tysiące osób, które wydały fortunę na udział w tym zapowiadanym na najbardziej spektakularne wydarzenie w całym sezonie. Nie było T1, nie wiadomo jak z resztą, za to powinny być jakieś rekompensaty, szkoda to pisać, ale F1 się ośmiesza po raz kolejny. Event zapowiadany od dwóch lat, tysiące zaangażowanych w to osób a efekty widzimy sami.

avatar
DatSheffy

23.10.2023 22:49

0

Przepisy są tutaj bezwzględne, nie mniej jednak jak finalnie Perez tak słabą jazdą w tym sezonie dowiezie P2 w generalce to będzie podsumowanie jak słaby jest ten sezon. Obiektywnie jeździ on gorzej od Norrisa, Leclerca czy Hamiltona, jego P2 jest zupełnie niezasłużone, chociaż oczywiście punkty wskazują na coś innego.

avatar
DatSheffy

10.10.2023 14:25

0

Rozgrzany jak piec silnik za Tobą, wokół elektronika, ciasny i duszny kask, rękawice, cały kombinezon, buty, aby zobrazować sobie jaki to wysiłek polecam sobie wyobrazić robienie cardio na siłowni w takim ubraniu i gorącym grzejnikiem obok. Oczywiście są wysportowani, ale każdy ma swój limit.

avatar
DatSheffy

24.09.2023 17:13

0

2. Myślę, że jest szansa, że po dzisiejszej próbie obejścia przepisów przez RBR sędziowie mocno się przyjrzą zapisom w regulaminie aby takie sytuacje się nie powtórzyły. O ile w wyścigach WEC, które trwają po 8 a nawet 24h ma sens dłubanie przy bolidzie 40 minut aby potem go wypuścić znów do ścigania na torze to jest to zupełnie pozbawione sensu w F1. Jak zespół ściąga bolid do garażu na dłużej niż dajmy na to 5 minut to powinno być zabronione ponowne wypuszczanie go do wyścigu. W walce i tak się nie liczy.

avatar
DatSheffy

24.09.2023 08:48

0

Perez może już żegnać się z RBR, po tym wyścigu już nie widzę logicznego wytłumaczenia aby został w zespole.

avatar
DatSheffy

17.09.2023 17:16

0

32. Nigdzie nie napisałem, że jazda Maxa była genialna, ale patrząc na to jak bolid się prowadził w kwalifikacjach i że nie dali rady wejść do Q3 to P5 dla Maxa jest dobrym wynikiem, który sugeruje (jak dla mnie), że w Japonii znów odjadą i bolid jednak da się prowadzić. Chociaż oczywiście wolałbym się mylić.

avatar
DatSheffy

17.09.2023 17:04

0

Bardzo inteligentna jazda Sainza - po tym poznaje się dobrego kierowcę, który potrafi jechać strategicznie, dbać o opony i kosztem słabszego tempa wykorzystać atuty toru (promuje defensywę) i zniwelować wady bolidu. "Slow and steady wins the race". Do tego bardzo przemyślane wykorzystanie Lando do obrony przed Mercedesami w końcówce, gdyby zaczął cisnąć i odjechał poza DRS Norrisa to finalnie spadłby na P3 a tak był w stanie genialnie się wybronić. RB i ich brak dominacji to zdecydowanie jednorazowa anomalia. W wyścigu dysponowali tym samym identycznym bolidem co w kwalifikacjach a Max był w stanie wykrzesać z tego P5 i to przy niekorzysttnej dla nich strategii przy której nie skorzystali na SC i VSC. Wszystko wskazuje, że w Japonii powrócić 30 sekundowa dominacja Maxa. George z kolei popełnił bardzo kosztowny błąd będący najwyraźniej konsekwencją błędu jadącego przed nim Norrisa, za bardzo skupił się na bolidzie przed nim niż na torze i bezpiecznym dowiezieniu P3 do mety. Lewis w takich chwilach pokazuje swoją dojrzałość i przewagę nad utalentowanym ale pozbawionym pokory Russellem.

avatar
DatSheffy

30.07.2023 17:00

0

Dystans pomiędzy Perezem a Verstappenem to jakiś kosmos. PER startuje 2, VER 6, a VER kończy i tak ponad 20 sek przed PER. Nawet w czasie dominacji Mercedesa Bottas trzymał się bliżej Hamiltona. Dla Mercedesa standardowy wyścig, wycisnęli maksimum z tego co się dało. łącznie z najszybszym okrążeniem, rozczarowująca kolizja Piastriego z Sainzem, Carlos za zniszczenie wyścigu Oscarowi powinien otrzymać karę, gdyby nie to myślę, że byłaby ciekawa walka pomiędzy Lec a Piastrim o P3. Największe zaskoczenie to Norris, który wydawałoby się, że skończy wyścig w okolicach P15, ale w połowie wyścigu był w stanie znaleźć tempo i ukończył w solidnych punktach.

avatar
DatSheffy

13.03.2022 21:29

0

Jestem niezmiennym fanem Mercedesa i Lewisa, jednak myślę, że to Ferrari będzie dominować a walka i czołowe miejsca będzie odbywać się między Ferrari a RB. Mercedes może mieć rzeczywiście spore problemy, raczej nie spadną tak jak Ferrari w 2020, ale na tydzień przed startem sezonu nie wygląda to dobrze.

avatar
DatSheffy

15.01.2022 14:43

0

Myślę, że Hamilton stoi przed wielkim dylematem, bo z jednej strony nie chce być częścią cyrku w którym zasady są niejasne i w imię filmowości i widowiskowości FIA z Massim łamie przepisy (niczym PIS z Dudą konstytucję); z drugiej zaś - kocha ściganie się, prędkość, rywalizację, to część jego DNA bez której pewnie nie wyobraża sobie życia, nawet wiedząc, że w końcu będzie musiał z F1 odejść. Stawiam dolary przeciw orzechom, że zostanie, aby przypieczętować fakt bycie "GOAT" 8 tytułem; musi mieć tylko przekonanie, że nowy bolid będzie w stanie mu to zapewnić.

avatar
DatSheffy

12.12.2021 21:25

0

Fakt jest taki, że Massi złamał regulamin - na jednym i tym samym okrążeniu przepisy nie zezwalają na jednoczesne oddublowanie się kierowców oraz zjazd SC, tymczasem on na to pozwolił oraz dodatkowo tylko na część zdublowanych a nie wszystkie. Massi miał tutaj dwa wyjścia: 1) wznawia wyścig na 56 okrążeniu ale zostawia zdublowane auta tam gdzie są 2) pozwala na 55 kółku oddublować się ale SC może zjechać dopiero na KOLEJNYM -> z uwagi na to, że wyścig się kończył na 56 to oznaczałoby koniec wyścigu za SC. Rozumiem, że druga opcja mogłaby wywołać kontrowersje, ale byłaby 100% zgodna z przepisami, tak samo jak pierwsza, gdzie robimy ostatnie okrążenie ścigania się ale ze zdublowanymi m.in pomiędzy HAM a VER. To co zrobił Massi to totalna samowolka bez podstawy w zapisach regulaminów.

avatar
DatSheffy

21.11.2021 12:13

0

Ci amatorzy nie potrafili przez 2 godziny ustalić, czy wyścig w Spa się oficjalnie rozpoczął, czy nie. To co się dzieje po stronie "sędziów" w tym sezonie to kompromitacja.

avatar
DatSheffy

29.03.2021 13:44

0

Rzeczywiście, dwa zwroty mogą brzmieć podobnie: "Are you better than then/them". Powstał niepotrzebny szum.

avatar
DatSheffy

09.03.2020 21:22

0

Jak sytuacja się nie uspokoi w ciągu 2 miesięcy to nie zdziwię się jak ten sezon zostanie anulowany lub co najmniej wstrzymany (z pominięciem całej rundy europejskiej). Coraz więcej krajów wprowadza restrykcje, zakazy imprez powyżej 1000 osób, prawdopodobnie dowiemy się, że sezon jest wstrzymany na czas nieokreślony do czasu aż sytuacja epidemiologiczna się nie rozwiąże.

avatar
DatSheffy

08.09.2019 18:25

0

@2 Ostatnio chyba w UK za ten manewr wjechania w tył bolidu Verstappena.

avatar
DatSheffy

14.07.2019 17:04

0

Nie zdziwię się jak Vettel rzeczywiście po tym sezonie skończy karierę. Wśród młodych jest tyle talentów na jego miejsce - Norris, Russel, Ocon. Vettel po raz kolejny niweczy szanse zespołu na dobry wynik ale i stwarza niebezpieczeństwo na torze.

avatar
DatSheffy

26.05.2019 20:22

0

Williams być może faworyzuje Russela, , jednak jak wiadomo zespołu często stosują dwie różne strategie dla obu kierowców, aby zmniejszyć ryzyko. Tak było też w tym przypadku. Podczas neutralizacji inżynier powiedział Robertowi, że celowo nie wezwali go, ponieważ spodziewali się deszczu, a on miał cały czas dobre tempo na oponach pośrednich. Gdyby spadł deszcz to Russel byłby stratny. Jak dla mnie normalna sytuacja - Kubica miał strategię na wypadek deszczu, a George na wypadek, gdyby tego deszczu nie było.

avatar
DatSheffy

26.05.2019 19:57

0

@1 Możliwe, że jechał tempem lidera. Tyle tylko, że maksymalne tempo Williamsa = tempo Mercedesa na maksymalnie zużytym ogumieniu. Na nowych oponach Hamiltom robiłby co najmniej o 3 sekundy szybsze czasy okrążeń.

avatar
DatSheffy

26.05.2019 17:23

0

Robert miał naprawdę dobry wyścig, zanim został zdublowany przez czołówkę udało mu się zmniejszyć stratę do Giovinazziego i Russela z ponad 25 sekund do około 10-11. Chyba pierwszy wyścig w sezonie, gdzie jego strata dynamicznie malała a nie powiększała się.

avatar
DatSheffy

17.03.2019 18:03

0

Jestem olbrzymim fanem Roberta Kubicy i podziwiam go zwyczajnie za to co zrobił, jako człowieka o niezłomnym charakterze. Trzeba jednak przyznać, że w ten weekend wyścigowy dało się zrobić więcej i lepiej co pokazał Russel. Robertowi brakuje jeszcze wyczucia bolidu. Mimo wszystko w swojej karierze miał całkiem pokaźną liczbę wypadków, w tym w WRC gdzie się ścigał z 5-6 lat temu, co nie nastraja szczególnie pozytywnie. Jedyne co może zrobić to nawiązać walkę z Georgem i pokazać, że jeździ przynajmniej tak dobrze jak jego partner z zespołu.

avatar
DatSheffy

16.03.2019 19:20

0

Ja postawiłem na transmisje z F1 TV i jestem zadowolony. :) 40zł/msc dla fana F1 to nie jest wielki wydatek a mamy profesjonalny angielski komentarz, live timing, on board z dowolnego bolidu, statystyki, wykresy.

avatar
DatSheffy

30.11.2018 11:47

0

Nie rozumiem dlaczego niektórzy są rozczarowani? Jak dla mnie to przełomowy moment. Jeden z największych polskich koncernów decyduje się wspierać zespół F1, najbardziej prestiżowej ligi wyscigowej świata, w której startuje Robert. I to w kraju, w którym F1 nie jest szczególnie popularne, bo dominują od lat piłka nożna, siatkówka, czy skoki narciarskie. Może i w przyszłości dojrzejemy do tego, aby zbudować profesjonalny tor wyścigowy i zorganizować własne Grand Prix... No ale to już marzenia. Nie wszystko na raz. :)

avatar
DatSheffy

27.11.2018 14:40

0

Najlepiej porównać czasy tego samego auta i kierowcy. Np Hulkenberg w kwalifikacjach zrobił 1:36.542 a w dzisiejszych testach czas 2 sek wolniejszy - 1:38.789. Tak więc porównywanie czasu kwalifikacyjnego Strolla/Sirotkina do dzisiejszego czasu Kubicy/Rusella jest dość "ryzykowne".

avatar
DatSheffy

24.11.2018 21:18

0

Jest nawet wskazane, aby tym razem Himilton w pewnym momencie przepuścił Bottasa. Przede wszystkim walczy z Kimmim o 3 miejsce w generalce, a po drugie byłoby to ładne zagranie PR'owe i wyrównanie rachunków za team orders w Rosji.

avatar
DatSheffy

23.11.2018 11:52

0

Kubica miał inny program i nie skupiali się na wykręceniu najszybszego okrążenia. Testy już po przyszły sezon.

avatar
DatSheffy

25.10.2018 14:59

0

Nie zgodzę się. Czego innego oczekuje się od 4 krotnego mistrza świata a czego innego od kierowcy, który jeździ swój pierwszy sezon w F1. Takie błędy można by zrozumieć w przypadku Sirotkina, nie Vettela. Umiejętność robienia idealnych technicznie szybkich okrążeń w idealnych suchych warunkach to nie wszystko. Hamilton pokazał, że potrafi jeździć w każdej sytuacji i tego też można oczekiwać od Sebastiana.

avatar
DatSheffy

23.10.2018 11:28

0

Pytanie czy to otworzyłoby mu drzwi do bycia kierowcą wyścigowym w sezonie 2020. Patrząc na sytuację przez pryzmat Williamsa, widać, że jako kierowca testowy nie ma żadnego pierwszeństwa przy angażu na fotel kierowcy wyścigowego. Jakby miał wybór jeździć regularnie w Williamsie albo znów być testowym ale w Ferrari zdecydowanie lepiej, by jeździł w wyścigach.

avatar
DatSheffy

16.10.2018 14:35

0

Ja bym zrobił jeszcze zrzutę poprzez akcję na Kickstarterze aby dołożyć coś dla Kubicy. :)

avatar
DatSheffy

05.10.2018 10:26

0

Vettel w Rosji chyba przestraszył się kary za swój manewr na prostej startowej, i z tego powodu wolał odpuścić na kolejnym zakręcie (zapewne liczył, że będzie mieć tempo aby potem wyprzedzić Hamiltona).

avatar
DatSheffy

01.08.2018 22:10

0

Nikt nie pomyślał, że może z Williamsa nie da się więcej wycisnąć? Nie bez powodu co wyścig kończą na samym końcu stawki. Posadźcie za kierownicą Alonso, Verstappiena czy Hamiltona i też nie wykręcą dobrych czasów. Argument, że Russel wykręcił Mercedesem czas 3 sekundy lepszy od Kubicy świadczy o braku dawnego błysku u Roberta jest całkowicie bezsensowny. Dajcie Kubicy ten sam bolid Mercedesa i dopiero wtedy możemy racjonalnie rozmawiać.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu