komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2023-02-25 22:11:22
    • *.legionowodom.pl

    no narzekano na 7 lat dominacji Lewisa i Mercedesa, teraz będzie 7 lat red bulla. nowe bolidy, nowe regulaminy, limity budżetowe, ciagle zmiany a Formula 1 wyglada dokladnie tak samo :D jesli spojrzymy na zmiany od 2009 roku, to nie zmieniło sie absolutnie nic. jedyna zmiana, która cokolwiek dała to DRS. on zmienił cokolwiek, czy to byla dobra zmiana to juz inny temat.

  • 2. Iron Man
    • 2023-02-25 22:26:37
    • Blokada
    • *.98.52.214

    Max za tydzień na PP :)

  • 3. poppolino
    • 2023-02-26 00:18:34
    • *.gpon.bialnet.pl

    Lepsze rozpoczęcie sezonu niż rok temu naprawdę nie będzie trudnym wyzwaniem. Gorzej zacząć się go wtedy nie dało. Ważne co potem. Jak dadzą Maxowi taką maszynę o jakiej się mówi, to wielce prawdopodobne że już w tym roku dobije do 50 zwycięstw w F1. A i Checo fajne liczby se nastuka.

  • 4. hubos21
    • 2023-02-26 06:40:28
    • *.207.69.16

    @1
    Nie będzie już raczej takiej dominacji jak 7 lat Mercedea bo zespoły mają za dużo do powiedzenia a FIA ulega naciskom z ich strony i zmienia przepisy pod byle pretekstem żeby zespoły nie mogły zyskiwać znaczącej przewagi. RBR jest w lepszej sytuacji bo wszystko co najlepsze ma schowane a taki kanał dodatkowy powietrza w Ferrari już jest gorącym tematem. Mercedes to zespół, który miał najwięcej czasu na testowanie bo praktycznie cały sezon :)

  • 5. Grzesiek 12.
    • 2023-02-26 06:52:07
    • *.

    Tak naprawdę to wyścigi pokażą jaka jest przewaga Bykow nad resztą.
    Na dzisiaj nie ma co rozdawać tytułów, tym bardziej że kara za przekroczenie budżetu w dalszej części sezonu może wpłynąć na rozwój RB19.
    FIA rozdaje tytuły na koniec sezonu, a nie po odbytych testach.

  • 6. Litwak
    • 2023-02-26 07:25:16
    • *.

    @1 dokładnie od 2009 roku nic się nie zmieniło ciągle te same zespoły widze. Widać Kara za przekroczenie limitu nic nie dala, była za łagodna

  • 7. hubos21
    • 2023-02-26 09:51:08
    • *.207.69.16

    @5
    Sama kara za przekroczenie to by były drzazgi, dużo mają obcięte za pierwsze miejsce w genralce i zmiany wymuszone przez Mercesedsa też dokładają im dodatkowej pracy, jednak Byki są cwane i w tym roku mają lżejsze monokoki przygotowane już w zeszłym sezonie mimo, że od tego roku wymagane są dodatkowe ich wzmocnienia udało im się je homologować bo odpowiednio je wzmocnili już, tak więc teorie spiskowe zaraz się zaczną

  • 8. Krukkk
    • 2023-02-26 10:10:00
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5 Grzesiek 12. Mowa jest o ewentualnym postepie wzgledem sezonu 2022 i tutaj hubos21 ma racje. Trzeba pamietac o tym, ze Ferrari ulatwilo Bykom taktyke rozwoju RB18 poprzez chaos w trakcie wyscigow.
    Oczywiscie nie zmierzam do tego, ze juz po testach rozdaje tytuly-skupilbym sie bardziej na historii:
    Mercedes po sezonie 2021 mial powrocic zdeterminowany i Lewis mial "wytrzec" tor Maxem. Okazalo sie, ze Wolff i spolka nie trafili z filozofia budowania W13 i wyszlo jak wyszlo.
    Taka sytuacja byla kolejna woda na mlyn Bykow. Wiedzac, ze to legendarny Mercedes bylem pewny, ze przeanalizowali to co sparali i do nastepnego sezonu przystapia z haslem: "zrozumielismy gdzie dalismy ciala i dzialamy", ale nie-wazniejsze bylo lezenie w siedzibie FiA i skamlenie na Byki.

  • 9. Grzesiek 12.
    • 2023-02-26 11:12:06
    • *.

    Panowie hubos21 i Krukkk, przecież ja nie podważam dobrej roboty wykonanej przez RB zimą.
    Jednak nie chce mi się wierzyć, że Byki mają taką przewagę jaka wyłania się na podstawie testów... I wolę że względu na Verstappena dmuchać na zimne. Z drugiej zaś strony, chcę mieć walkę na torze, a nie "nudne" wyścigi w których wiadomo kto wygra.
    Przypominam też, że to tylko testy i nie chce już po nich skreślać Merca, który w odpowiednim oknie pracy opon... może być zagrożeniem. Tym bardziej Ferrari, gdzie widać że bolid jest stabilny i szybki Myślę też, że Czerwoni nie pokazali wszystkiego w Bahrajnie.
    Dlatego daje sobie co najmniej kilka wyścigów na głębsze wnioski, wiedząc doskonale że Byki są na dobrej drodze aby zdeklasować konkurencję jeśli się potwierdzi to co widzieliśmy przez ostatnie dni na torze.

  • 10. Krukkk
    • 2023-02-26 13:24:45
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Grzesiek 12. "Z drugiej zaś strony, chcę mieć walkę na torze, a nie "nudne" wyścigi w których wiadomo kto wygra."
    Przed sezonem 2021 wielu kibicow wypowiadalo sie w podobny sposob mowiac: Chce walki o tytuly do ostatniego zakretu ostatniego wyscigu w sezonie! Co to ma byc? To jest F1?

    W takim raize znajdzcie zloty srodek na to, zeby Mercedes udowodnil, ze potrafi budowac mistrzowskie bolidy na rownych zasadach a Ferrari niech udowodni, ze czarny kon nadal potrafi wierzgac.
    Sorry, ale nie bedzie emocji z wyscigow, jezeli Mercedes potrafil pokazac pazury tylko wtedy, kiedy cala F1 byla ustawiona pod ekipe Toto, a Ferrari nie wie co to taktyka, strategia, komunikacja w zespole itd.

  • 11. hubos21
    • 2023-02-26 13:46:48
    • *.207.69.16

    @9
    NIkt nie wie jaką mają przewagę i czy faktycznie mają, nie wiem skąd mu się wzięło to 0,4s, testy przebiegły im bezproblemowo to jest fakt, nie musieli robić nocnych narad, wiadomo, że każdy chce zmylić konkurencję, zespoły korzystały z innych tylnych skrzydeł, każdy miał swój program a w podobnych warunkach z taką samą ilością paliwa pojadą za tydzień. Ferrari w zeszłym roku miało bolid bardziej kwalifikacyjny a RBR i Mercedes mocniejsze niedziele. Na pewno Ferrari będzie przed Mercedesem a czy RBR przed nimi czy za?

  • 12. Mleko
    • 2023-02-26 16:49:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @11 ja obstawiam jednak RB przed Ferrari. Chociaż chciałbym bardzo, żeby Ferrari zgarnęło majstra. Wydaje mi się też, że Alonso (celowo nie pisze Aston, bo Stroll to raczej przeciętniak, a Drugovich to tylko na zastępstwo) na początku sezonu będzie podgryzać Merola, ale patrząc na to jak Mercedes zrobił progres w zeszłym sezonie, jednak odjedzie w drugiej połowie sezonu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo