komentarze
  • 1. Bartko
    • 2023-01-03 11:14:23
    • *.icpnet.pl

    To oczywiste że nic innego nie powie. Uważam że tak naprawdę to go to martwi. Fred, tak myślę, nie będzie czekać tak jak Binotto do 3/4 sezonu na decyzję kto ma walczyć o mistrza.

  • 2. Raptor Traktor
    • 2023-01-03 15:39:28
    • *.fiberway.pl

    Ostatecznie priorytetem i tak zostanie ten, który będzie szybszy (to znaczy najprawdopodobniej Leclerc).

  • 3. kembry
    • 2023-01-04 08:08:15
    • *.dynamic-4-waw-k-4-3-0.vectranet.pl

    Gdyby Sainza nie martwiła ta sytuacja, to nie pomyślałby o niej nawet, więc i nic na ten temat by nie mówił, ani nie pisał.
    Skoro już to zrobił to znaczy, że niestety jest inaczej niż Sainz twierdzi.

    Cała jego wypowiedź da się sprowadzić do zdania w stylu :
    "Nigdy nie pomyślałem o różowym pluszowym słoniu".
    A cel wypowiedzi, to moim zdaniem utrudnienie prób, przyznania Sainzowi pozycji kierowcy numer dwa.

  • 4. sliwa007
    • 2023-01-04 11:57:14
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    3. kembry
    Może po prostu dziennikarz zadał mu takie pytanie a Sainz grzecznie odpowiedział?

    Pomiędzy Leclerkiem a Sainzem jest mała różnica w osiągach, układ ten można porównać do układu Hamilton - Rosberg a optymalnie by było mieć układ Hamilton - Bottas. Vasseur powinien szybko to rozwiązać by później nie stresować się w trakcie wyścigu jak trzeba będzie wydać TO, bo przecież jak RBR spowalnia Pereza to jest to oczywista oczywistość, ale jak Ferrari wyda TO to jest koniec świata.

    Oby tylko wyciągnął lekcje i nie ogłaszał tego niczym ... Binotto w 2019 na konferencji prasowej, takie rzeczy zawsze robi się po cichu i tu znowu trzeba przywołać RBR, tym razem stawiając ich za wzór do naśladowania. U nich zawsze oficjalnie zawodnicy mają równe szanse a w rzeczywistości tak to mają rozwiązane, że Perez czy inny aktor nawet jakby chciał i mógł to nie da rady się przebić.

  • 5. Krukkk
    • 2023-01-05 22:08:57
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4. Co Ty wypisujesz? Wybielales Hamilton'a a teraz zabrales sie za wybielanie Leclerc'a. Ferrari jest w kropce i powinni postawic na szybszego kierowce a nie na bardziej promowanego.

    Spowalnianie nr 2 a TO to dwa rozne zagadnia, dlatego tak bardzo boli Fanow Ferrari i Mercedesa, ze Max zrobil swoje.

  • 6. Hin73
    • 2023-01-06 22:20:27
    • *.play-internet.pl

    Ferrari z Fredem pójdzie na dno

  • 7. dexter
    • 2023-01-07 05:58:13
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Lata Schumachera byly jedynymi latami w niedawnej przeszlosci Ferrari, kiedy Scuderia konsekwentnie byla z przodu. Dlaczego wtedy tak to dzialalo? Jean Todt mial pelna kontrole nad lokalem, zarowno wewnatrz, jak i na zewnatrz. Wewnetrznie zarabial pieniadze, a na zewnatrz zajmowal sie polityka. Bez wzgldeu na to co zrobil Schumacher, zawsze stal przed nim i go chronil. I to samo dotyczylo Rossa Brawna. Jesli Michael chcial miec cegle na tylnym skrzydle, to ja dostal. W wiekszosci wiedzial czego chce i jechal szybko. Byl niewiarygodnie szybki, konsekwentny i mial ten szczegolny instynkt wyscigowy. Wiec podstawy byly. Nie obchodzilo ich, czy Barrichello to lubi czy nie.

    I Schumacher pokazal swoja jakosc. Nie tylko dlatego, ze wygrywal wyscigi bolidmi, ktore jego koledzy z zespolu okreslali jako "nienadajace sie do jazdy". Ale takze dlatego, ze trzymal sie swojego planu, mimo ze dwukrotnie otrzymal oferte od McLaren-Mercedes (najlepszego wowczas zespolu wyscigowego), ktora odrzucil. Byl lojalny wobec swoich towarzyszy Jeana Todta, Rossa Brawna i Rory'ego Byrne'a. A wraz z nimi Ferrari. Zwiazal zespol w trudnych chwilach. Nikt w Ferrari nie odwazyl sie zwolnic JeanaTodta przy niepowodzeniu, chociaz zadano tego w regularnych odstepach czasu w cigau pierwszych kilku lat i odpowiadalo to rowniez naturalnemu odruchowi firmy, ktora potrafila spalic szefow sportowych jak zadna inna. Michael stal za swoim szefem. Zwolnienie Todta lub jednego ze technikow na pozycji kierowniczej oznaczaloby rowniez utrate Schumachera.

  • 8. dexter
    • 2023-01-07 06:24:35
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    W zlotych latach 1996 - 2006 Ferrari zdobylo piec razy mistrzostwo swiata dla kierowcow, szesc tytulow konstruktorow i 87 zwyciestw. Sam Schumacher zdobyl 72 z nich. Rekordowy mistrz swiata odpowiada za prawie jedna trzecia wszystkich zwyciestw Ferrari. W tyle sa drugi i trzeci najlepszy kierowca Scuderii. Niki Lauda wygral 15, Sebastian Vettel 14 i Alberto Ascari 13 razy.

    A Charles Leclerc i Sainz maja bardzo podobny charakter. Dlatego miedzy kierowcami Ferrari panuje niemal niesamowita harmonia. Ale w decydujacym momencie Sainz wyciaga pazur bardziej niz Monakijczyk. Pod wzgledem szybkosci podstawowej Sainz dorownuje swojemu wyzej notowanemu koledze z druzyny. I to od 2021 r. Wlasciwie jezdzi dosc agresywnie, czasami rzuca autem jak w rajdowym stylu. Podsterownosc pasuje do jego stylu jazdy ...

    Sezon 2022 zaczal sie dobrze dla Carlosa zajmujac drugie i trzecie miejsce na podium podczas otwierajacego sezon Grand Prix Bahrajnu i kolejnego Grand Prix Arabii Saudyjskiej. Potem nastapily niepowodzenia w Australii i Imoli, miejsca na podium w Miami, Monaco i Kanadzie oraz pierwsze zwyciestwo w Formule 1 na torze Silverstone.

    Kiedy Hiszpan dojezdza, bedzie w czolowce, zawsze w punktach. Ale liczne awarie z pewnoscia sklaniaja go do zastanowienia sie jak wazne jest posiadanie niezawodnego, ale takze szybkiego bolidu. W Australii rwal sobie wlosy po kwalifikacjach - rozrusznik sprawial problemy. Pole-position Charlesa Leclerca, Sainz na starcie numero 9. Podczas wyscigu kierownice trzeba zmienic na kilka minut przed startem, przez zle ustawienia masowo tracil miejsca, nastepnie blad na dohamowaniu i kierowca obraca sie. W pewnym momencie ten lapsus musial sie wydarzyc. Od czasu do czasu w karierze sportowca potrzebne sa przypomnienia, aby robic rzeczy w sposob, ktory pozwala zachowac spokoj. A bledy sa dobrym przypomnieniem, aby skupic sie na robieniu tego, w czym kierowca jest dobry - i ze w zyciu kierowcy wyscigowego zawsze beda trudne weekendy ...

  • 9. dexter
    • 2023-01-07 07:42:48
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Witaj sliwa007

    Red Bull nie mial jeszcze kierowcy, ktory moglby swoja szybkoscia przebic Verstappena. Ale nawet Verstappen jest zalezny od pomocy swojego kolegi z zespolu.





  • 10. dexter
    • 2023-01-07 13:31:08
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    "Oby tylko wyciągnął lekcje i nie ogłaszał tego niczym ..."

    Hee... Coz, wyglada na to, ze Ferrari historycznie boi sie TO. Kiedy czlowiek spojrzy na wypowiedzi niektorych szefow Ferrari na temat TO, to mozna stwierdzic, ze tak naprawde nie rozumieja do konca zagadnienia.

    Teamorder nie musi byc wydawany poprzez wypowiedz: "przepusc go". To calkowicie cos innego. Teamorder polega na wczesniejszym uzgodnieniu i przygotowaniu planu na kazda ewentualnosc. A w Ferrari byla juz taka sytuacja. Kimi nie moze krecic okrazen przed Sebastianem w Hockenheim, jesli Seb jedzie po tytul. On musi wiedziec, ze trzeba zjechac na bok. Ale! - sa tez negocjacje kontraktowe w tym samym czasie, wielka gra w pokera. Zostaje Kimi, nie zostaje? Nie, w takiej sytuacji trzeba doprowadzic do tego, ze wszystko jest jasne.

    Nie musi byc tak jak Schumacher i Barrichello, kiedy musial go przepuscic "po mistrzostwo swiata" podczas wyscigu w Austrii. W dzisiejszych czasach nie trzeba juz robic tego tak niezdarnie. Osobiscie slyszalem jak Toto nazwal Bottasa "Wingman" przed kamera telewizyjna. Nawet jesli pozniej zalowal, ze powiedzial to w ten sposob: slowo skrzydlowy pochodzi od Toto Wolffa i nikogo innego. Skrzydlowy tez brzmi lepiej niz TO. Ale tresc niczym sie nie rozni.

  • 11. dexter
    • 2023-01-07 13:53:12
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Edit:

    "Red Bull nie mial jeszcze kierowcy, ktory moglby swoja szybkoscia przebic Verstappena".

    Lepiej pasuje: Red Bull nie znalazl jeszcze kierowcy ...

  • 12. dexter
    • 2023-01-07 16:10:28
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    @5. Heniek007, Kruk, Krukk, Krukkk, Krukkkk

    Znow jakas budujaca moc prawdy i dzielenie fanow Ferrari i Mercedesa. Moglbys prosze rozwinac temat i napisac, o co chodzi?

  • 13. Danielson92
    • 2023-01-07 18:16:53
    • *.147.4.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @12 Kolega Krukkk posiadał tutaj aż tak dużą ilość nicków? Czy to tylko Twój wymysł.

  • 14. dexter
    • 2023-01-07 19:31:55
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    @Danielson92

    Inaczej nie reagowalbym w taki sposob, a starzy uzytkownicy znaja mnie od ponad 20 lat z tego portalu. Najlepiej zapytaj sie Przemyslawa Kempinskiego . moderator powinien wiedziec, ile on ma nickow i za co dostal "bana". Albo starych uzytkownikow jak @Jacko, @elin czy @Ilona.

    Wiem jedno: nick @Heniek007, Kruk, Krukk, Krukkk itp., to ten sam uzytkownik. Ostatnio zostal usunienty pod tematem (Steiner wypuści książkę "Surviving to Drive" w 2023 roku) i teraz loguje sie znowu, ale tym razem pod starymi nickami.

    On mi podpadl, bo rzucal sie do ludzi, rzucal na tym portalu rasizmem, homofobia i antysemityzmem. Zakladam, ze kazdy moze i powinien argumentowac racjonalnie. Widocznie to blad w jego przypadku. Podstawowe zasady dyskursu w ogole go nie obchodza. Za to atak na ludzi, atak na reputacje i uczciwosc.

    Pozdr.

  • 15. dexter
    • 2023-01-07 19:37:59
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    Poza tym: odkad uzytkownik @heniek007, Kruk, Krukk, Krukkk itp. tutaj grasuje, permanentnie rzucal sie do mnie. Dlatego wiem ile on ma nickow.

  • 16. Krukkk
    • 2023-01-08 12:11:42
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @14 i 15. Poswiecilem dwa konta, ale przynajmniej udowodnilem Ci, ze ten serwis nie jest Twoim prywatnym folwarkiem.

    Trzymaj sie i wyglupiaj sie dalej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo