komentarze
  • 1. Gumek73
    • 2022-10-28 13:11:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    A jakie to koszty te nieszczęsne koce ?
    Taki przykład pierwszy lepszy jaki mi przychodzi do głowy, to limit silników i innych komponentów na sezon, jak potrzeba to się doda drugie tyle ile było w puli i gitara, a to raczej za darmo nie jest.
    Argument o kosztach do mnie nie dociera.

  • 2. giovanni paolo
    • 2022-10-28 13:27:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. To jest nowa religia, im nie przemówisz do rozsądku.

  • 3. xandi_F1
    • 2022-10-28 13:47:51
    • *.cdn77.com

    F1 to nie DTM

  • 4. markak
    • 2022-10-28 14:49:50
    • *.play-internet.pl

    Takie są skutki jeśli jest tylko jeden dostawca opon. A po drugie, F1 ma być innowacyjna to dlaczego cofamy się o 30 lat?

  • 5. Falarek
    • 2022-10-28 15:41:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 pewnie chodzi o CO2 :) Agregaty diesla wytwarzają prąd który zasila koce co powoduje wzrost śladu węglowego o tryliard zer po przecinku hahaha

  • 6. Aeromis
    • 2022-10-28 15:59:58
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Koce powinny zostać, im mniejsze straty na zjazdach (i wyjazdach), tym większa szansa na zróżnicowanie taktyk. A najlepiej to w ogóle przebudować aleje serwisowe tak, by zjazd kosztował 10-13 sekund, no to wówczas można by te koce ewentualnie wywalić.

  • 7. badpixel
    • 2022-10-28 18:16:26
    • *.77.149.56

    Proponuję zasilać koce energią z paneli słonecznych :-P

  • 8. ekwador15
    • 2022-10-28 19:39:14
    • *.legionowodom.pl

    największa glupota świata, to usuwanie koców grzewczych i restrykcje dotyczące skrzyń biegów. ze skrzyniami i tak juz jest lepiej bo sa 4 na sezon i dowolnie mozna manewrować a wczesniej jedna musiala wytrzymywać 6 kolejnych wyścigów. element o cenie 250 tys przy budzecie 140mln bez pensji kierowcow.

    z tymi kocami podobnie, przeciez w chlodnym wyscigu nikt nawet nie tknie twardych opon, bo to 5 okrazen zeby doprowadzic je do optymalnej temp. ograniczanie możliwości taktycznych.

    przy światowej inflacji na prawdę już jest dobrze jeśli chodzi o kasę i nie musimy już dalej ograniczać kosztów. okazało się, że nawet Haas podpisując jedną umowę ze sponsorem tytularnym nagle łapie się na pełny budżet. jesli nadal ktos ma problem spiąć budżet na poziomie 100mln to chyba nie powinien być w f1. to jednak elitarny sport, a nie lokalne wyścigi starymi autami

  • 9. Tomek_VR4
    • 2022-10-28 21:07:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wiecie co się dzieje z oponami które nie zostaną użyte podczas weekendu GP ? Idą do utylizacji ot cała ekologia F1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo