komentarze
  • 1. Gumek73
    • 2022-07-30 13:17:27
    • *.hdinternet.cz

    Jeżeli takie skrzydła miałoby bardzo utrudnić jazdę za innym bolidem, to uważam że powinni w przyszłym roku doprecyzować przepisy i tego zabronić.

  • 2. markak
    • 2022-07-30 13:40:24
    • *.play-internet.pl

    Wątpię by to rozwiązanie utrudniało jazdę za innym bolidem. W tegorocznej koncepcji główny docisk pochodzi z podłogi, prawie wszystkie wyprzedzania odbywają się przy użyciu DRS. Jeśli ma to poprawić tył auta, pomóc lepiej zarządzać oponami to czemu tego nie sprawdzić?

  • 3. hubertusss
    • 2022-07-30 14:16:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1 FIA nie musi z tym czekać do przyszłego roku. W tegorocznym regulaminie jest zapis, ze jeśli coś będzie bardzo generowało niekorzystne wiry FIA może tego zakazać w trakcie sezonu.

  • 4. BigBen
    • 2022-07-30 14:35:06
    • *.centertel.pl

    Rudy niech lepiej siedzi cicho. Aż dziw, że stary pierdziel Helmut jeszcze nie straszy prawnikami.

  • 5. giovanni paolo
    • 2022-07-30 14:42:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Jeżeli pytali oni FIA, a FIA stwierdziła, że to jest legalne rozwiązanie, to wszyscy je sprawdzą. Jeżeli będzie szybsze, pojawi się w innych autach."
    Wysokie standardy FIA już nas przyzwyczaiły, że nawet jeżeli coś dopuszczą do ścigania to mogą dane rozwiązanie zakazać na podstawie artykułów w mediach a nie w regulaminie.

    1. I jak to egzekwować? Karać za "intencję"? Z tym też mają dużo doświadczenia. Elastyczne elementy aerodynamiczne są legalne lub nie w zależności od zespołu, które je stosuje.

  • 6. zero.nero
    • 2022-07-30 15:17:21
    • *.play-internet.pl

    @4
    Znasz historię dr Marko? Znasz jego osiągnięcia?
    Powiedz nam co Ty sobą reprezentujesz, poza tym, że potrafisz pluć na innych zawistny człowieczku...

  • 7. zero.nero
    • 2022-07-30 15:19:47
    • *.play-internet.pl

    @4
    ... i czy miałbyś jaja powiedzieć mu to stojąc z nim twarzą w twarz?

  • 8. Jacko
    • 2022-07-30 15:21:50
    • *.

    @2. markak
    Przecież nawet w artykule jest napisane, że chodzi o wiry. Jeśli bolid z tylu będzie w strudze takiego "brudnego" powietrza, to bez względu skąd pochodzi większość jego docisku, będzie to zaburzalo przepływ, a więc i wpływalo na osiągi.
    A intencją tych wszystkich zmian w aerodynamice bylo to, aby bolidy zostawialy za sobą jak "najczystsze" powietrze.

  • 9. hubertusss
    • 2022-07-30 15:50:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @7 pewnie nawet nie zna angielskiego. A po polsku Marko by raczej nie zrozumiał.

  • 10. BekowySzyderca
    • 2022-07-30 16:00:28
    • *.11.31.65.ipv4.supernova.orange.pl

    @6

    Nie ma co się nakręcać. Troll @4 przypadkowo się urodził i to będzie jego jedynym osiągnieciem w życiu. Nad takimi nie ma co tracić czasu, tylko ignor z miejsca.

  • 11. TomPo
    • 2022-07-30 17:33:59
    • *.180.61.233

    I tu wychodzi brak konsekwencji FIA.
    Skoro cos nie jest zabronione - to mozna kopiowac.
    Skoro nie zabronili uginajacej sie podlogi - to po prostu inni niech kopiuja.
    A FIA stoi w rozkroku, ani nie chce dac zielonego swiatla by mozna bylo to stosowac, ani nie chce tego zakazac.
    Wymyslaja jakies kretynizmy z badaniem oscylacji, albo przepisami o przeswicie podlogi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo