komentarze
  • 7. solek
    • 2008-03-25 10:40:58
    • *.adsl.inetia.pl

    tym bardziej że to Heidfeld miał najlepszy czas jednego okrążenia w Malezji. Widać potencjał BMW i to spory. Oby tak dalej

  • 8. solek
    • 2008-03-25 10:44:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Co by było gdyby Kubica miał inne ustawienia bolidu bo jak przyznał liczył się z deszczem w samym wyścigu

  • 9. hot dog
    • 2008-03-25 10:51:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    solek wyscigu nie wygrywa sie jednym okrazeniem;-) najwazniejsze jest tempo wyscigu.(Raikkonen i Massa systematycznie oddalali sie od Roberta o ok 0,5 sek/okrazeniu) Narazie cieszy ze Bmw pokazalo ze w ciagu calego wysicu jest w stanie wykrecic lepsze czasy niz Maclaren;-)

  • 10. ziutek
    • 2008-03-25 10:53:06
    • *.wroclaw.mm.pl

    No i zmagał się też z chorobą, na dodatek na ostatnie 10 okrążeń zredukował obroty silnika, żeby go nie zabić, i żeby był zdrowy w Bahrajnie. Hmmm, skoro tak się interesują BMW, to może też patrzą na Kubicę? W końcu Włochy i Kubica to przyjaciele, a Ferrari jest włoskim teamem. Oj może być dobrze :)

  • 11. władek
    • 2008-03-25 11:03:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    " podejmą wszelkie środki by przyjrzeć się jeszcze lepiej niemieckiemu zespołowi". Czyżby kolejna afera szpiegowska nam się szykowała. Jakie to są te "środki", żeby były legalne. Mam nadzieję, ze to co najważniejsze to nie widać.

  • 12. spoxman
    • 2008-03-25 11:03:48
    • *.204.155.6

    HMM zobaczymy-bmw moze wielokrotnie pokazac pazur, chodz wydaje mi sie ze bmw nie bedzie w stanie przescignac ferrari w tym sezonie jednakże maki sa do zdobycia :-). Nie mozna mieć wszystkiego na raz

  • 13. solek
    • 2008-03-25 11:10:28
    • *.adsl.inetia.pl

    to Vettel ma podpisany kontrakt z Ferrari na 2009r. jak juz wcześniej pisałen w innym temacie. Tak zgadzam się że wyścigu nie wygrywa się jednym okrążeniem. Jak najbardziej liczy się dobre i równe tempo. Ferrari oddalało się ponieważ ustawienia Kubicy jak się przyznał w wywiadzie były na inne warunki atmosferyczne. Czy mógłby powalczyć o 1 miejsce?? tego nikt nie wie ale napewno nie było by takiej różnicy czasowej do Raikkonena.Pozdrawiam

  • 14. djmarquss
    • 2008-03-25 11:14:51
    • *.ksknet.pl

    ale jeśli chodzi o Vettela to ponoć jako kierowca testowy Ferrari?

  • 15. hot dog
    • 2008-03-25 11:18:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a wg mnie blizej Ferrari jest Rosberg choc nie wiem jak wyglada jego kontrakt. Wnioskuje tak po wypowiedziach Michaela Schumachera na temat Nico...;-)

  • 16. solek
    • 2008-03-25 11:21:05
    • *.adsl.inetia.pl

    Massa ma podpisany kontrakt do 2010 i były takie założenia ale jest całkiem możliwe że to juz w przyszłym sezonie może go zastąpić Vettel. Jak na razie to w Niemczech jest największe zainteresowanie tym sportem co za tym idzie kasa do F1 a niemiecki kierowca w szeregach teamu ferrari...wzrost zainteresowania w Niemczech F1

  • 17. Bmw-Sauber_fan
    • 2008-03-25 11:22:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe jakie srodki chce podjac? moze w bahrajnie ujrzymy ferari z "porozem jelenia"?

  • 18. atomic
    • 2008-03-25 11:34:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kubica to teraz najszybszy 'włoch" w stawce

  • 19. rysiu200
    • 2008-03-25 11:41:08
    • *.238.150.95

    chce zeby BMW bylo lepsze od ferrari

  • 20. quick B
    • 2008-03-25 11:56:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW wprowadziło popłoch w obozie Ferrari.

  • 21. solek
    • 2008-03-25 11:57:23
    • *.adsl.inetia.pl

    na przestrzeni lat to ferrari ma największe osiągnięcia co nie znaczy że bmw może powalczyć o mistrzostwo a przynajmniej od czasu do czasu wygranie pojedyńczych wyścigów. Tylko tak dalej!!!

  • 22. Domski93
    • 2008-03-25 12:15:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel ma podpisany kontrakt z red bullem do 2010 roku a jak już wiadomo Toro Rosso już w 2010 roku nie bedzie więc może przejść do red bulla lub pozostać w toro rosso z nowym właścicielem. A podobno ma też ma jakiś kontrakt z BMW. A co do Rosberga to ma kontrakt z Williamsem do 2009 roku z możliwością przedłużenia a wiadomo że Williams tak szybko nie odda Rosberga...

  • 23. _Tom3k_
    • 2008-03-25 12:22:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-25 11:03:08 władek (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
    " podejmą wszelkie środki by przyjrzeć się jeszcze lepiej niemieckiemu zespołowi". Czyżby kolejna afera szpiegowska nam się szykowała. Jakie to są te "środki", żeby były legalne. Mam nadzieję, ze to co najważniejsze to nie widać. ---- oj władek władek. Ferrari ma szybszy bolid i to widać. Po co mieli by szpiegować BMW?? Uważają na BMW to trafne stwierdzenie ale nie szpiegują.

  • 24. PrzemeQ
    • 2008-03-25 12:23:33
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    hehe z tego co widzę to Vettel ma już podpisane kontrakty z trzema różnymi zespołami hahaha, ten to dopiero jest rozchwytywany ;)

  • 25. solek
    • 2008-03-25 12:51:58
    • *.adsl.inetia.pl

    jesli dobrze wyczytałem z pewnego artykułu to Vettel będzie jeździł jednak w Red Bull na zasadzie wypożyczenia od stajni ferrari ale i tak wszystko okaże się na koniec sezonu

  • 26. renault f1
    • 2008-03-25 13:17:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyżby interesowali się Robertem

  • 27. przesio
    • 2008-03-25 13:28:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bmw jest w stanie na niektorych torach wygrac wyscigi gdyz BMKI sa bardzo dobre na wolnych torach.

  • 28. solek
    • 2008-03-25 13:30:42
    • *.adsl.inetia.pl

    Zmienił się szef Ferrari więc wszystko możliwe jak możliwe jest zainteresowanie maków Kubicą ale najbardziej prawdopodobne że zostanie w bmw. Jak juz to znaczne zmiany w składach mogą zajc w 2010r. zobaczymy

  • 29. władek
    • 2008-03-25 13:48:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    _Tom3k_ Ja uważam, że F! na szpiegostwie stoi. A jeżeli porównamy szybkości. W zeszłym sezonie 45s i więcej straty na mecie. GP Malezji... niecałe 20s. To jest się czego bać. Kwestia czasu gdy zamiast "-" będzie "+". :)

  • 30. Marti
    • 2008-03-25 14:28:51
    • *.160.25.2

    Ferrari i (w szczególności) Mclaren czują już oddech BMW na plecach, oj czują ;-)

  • 31. piotrek74
    • 2008-03-25 14:39:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    władek masz rację ,tylko to w F1 nazywa się obserwacją
    Wreszcie Ferrari widzi BMW ,które po cichu zbierają punkty i niedługo będą zagrożeniem
    .Mario nie puści RK bo ON ma największy wkład w rozwój bolidu (kiedyś jako tester a teraz kierowca na którym można polegać)chyba najwięcej wadliwych podzespołów wykrył ROBCIO na GP(potrafi z bolidu wycisnąć 110%--a wtedy mechanicy widzą co jest do poprawienia)-chyba że wcześniej coś sie rozsypie
    Gdyby BMW chciało zastąpić Roberta Niemcem to zrobili by to dawno .

  • 32. surelaw
    • 2008-03-25 14:47:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    byleby zawodność ferrari i mcl i ich kierowców - szła z niezawodnością BMW i ich kierowców....

  • 33. lulek
    • 2008-03-25 14:54:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No i bardzo dobrze niech wiedzą ze BMW to nie bylo kto. W tym sezonie jeszcze nie raz Kubica i Heidfeld pokaza klase. Mam nadzieję ze to Kubica w tym sezonie zdobedzie wiecej punktow. A tak w nawiasie mowiac ciekawe co sie stanie z Kubica po tym sezonie. O ile wiem to teraz konczy mu sie kontrakt z BMW?! I massie z ferrari chyba tez. No z tym co pokazuje teraz Massa calkiem mozliwe byloby przejscie Roberta do Ferrari. oH milo by bylo..... Trzumajmy kcioki za nasza blyskawice!

  • 34. gelo271
    • 2008-03-25 16:52:06
    • *.strong-pc.com

    jak tak dalej sie ferrari bedzie interesować bmw to niech bmw zacznie zbierać 100 mln na kare ;)

  • 35. fullbzikaaa
    • 2008-03-25 16:57:25
    • *.chello.pl

    Pamiętać trzeba, że w Q2 ferrari pobiło rekord okrążenia
    toru w Malezji.

  • 36. władek
    • 2008-03-25 18:50:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    piotrek74 Myślę, że jak BMW nie zrezygnuje z Roberta, to Robert nie odejdzie. Jeżeli chodzi o "wypuszczenie", to jest jeszcze jedna przeszkoda oprócz wkładu w rozwój bolidu. Tym problemem jest wiedza jaką ma Robert o bolidach BMW. To jest jak zwolnienie ... szpiega:)) Coś mi się widzi, że przy negocjacji nowego kontraktu, Robert będzie miał argumenty nie do odrzucenia.

  • 37. Nikon92
    • 2008-03-26 15:45:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cenienie rywala to w dzisiejszych czasach rzadkość. Ferrari należy się respekt. Założyłbym sie ze Maki nie powiedziałyby nigdy czegos podobnego...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo