komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2022-03-10 15:55:57
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Na miejscu Wolffa po tym co FIA zrobiła w ostatnim wyścigu, nie ufałbym im za bardzo z tym "zachowaniem ducha sportu".

  • 2. manikspy
    • 2022-03-10 16:07:41
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pierwsza i zasadnicza sprawa to F1 jest testerem nowych technologii. Jak można blokować pomysłowość inżynierów jeśli parametry narzucone przez FIA zostaną zachowane. Po co sport oparty na najnowszych technologiach skoro banda jajogłowych będzie blokować pomysły genialnych ludzi w teamach. BEZ SENSU.

  • 3. Krukkk
    • 2022-03-10 16:14:38
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @1. Ooo...Witam ponownie w swiecie Fanow F1! Ciesze sie, ze powrociles.

    Popatrz no to z drugiej strony. Moze Wolff juz dwoi sie i troi, zeby ponownie FIA patrzyla na nich przychylnym okiem?

  • 4. ryan27
    • 2022-03-10 18:09:19
    • *.dynamic.mm.pl

    @1
    Trzeba dać im szansę. Zobaczymy jak w praktyce będzie to wszystko działać po zeszłorocznej porażce FIA.

  • 5. Mateusz2317
    • 2022-03-10 18:11:57
    • *.kome.co.tz

    Trochę dziwne, gdyż chociażby lusterka widać, że mają funkcje aerodynamiczne a jak mówił Binotto podobno jest to zakazane. Chyba ma rację gdyż coś kojarzę, że Ferrari miało kiedyś lusterka, które miały więcej funkcji niż tylko patrzenie wstecz i zostało to wtedy ukrócone.

  • 6. sliwa007
    • 2022-03-10 19:12:31
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    3. Krukkk
    Witaj Kruk, zobaczymy jak to wyjdzie w trakcie sezonu, sytuacja może być jak z DAS.

  • 7. carrera 2013
    • 2022-03-10 19:39:41
    • *.180.202.210

    Każda innowacja techniczna zgodna z regulaminem winna być gloryfikowana w F1. Przecież ten sport ma być oparty na postępie technicznym oraz talencie i determinacji kierowcy . Gdyby to wykluczyć to po co setki inżynierów, którzy pracują nad postępem.

  • 8. Krukkk
    • 2022-03-10 20:35:07
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @6. System DAS nie byl na tyle skuteczny jak wydawalo sie to mediom i samej F1, wiele pomyslow technicznych okazuja sie przestrzelone.

  • 9. Jacko
    • 2022-03-10 20:59:46
    • *.

    @8. Krukkk
    To tym bardziej po co tego zabraniać? Chcą, niech brną dalej. Natomiast trzeba też powiedzieć, że wiele takich niby nietrafionych pomysłów wraca po latach gdy zostaną dopracowane lub "dorośnie" do nich technologia i okazują się rewelacyjne.

  • 10. Glorafindel
    • 2022-03-10 23:44:01
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W sumie spoko pomysł z tą super większością...
    Jesteś inteligentny ponad resztę i reszcie się to nie podoba więc musisz być taki głupi jak reszta aby się dopasować.

    Troche patologia

  • 11. Krukkk
    • 2022-03-11 11:37:00
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. Akurat zakazanie DAS bylo Mercedesowi na reke, bo marketingowo wyszli z tego z twarza. Glupio wygladaloby, gdyby Mercedes sam oswiadczyl, ze rezygnuja z patentu, ktory nie przynosil zamierzonego efektu.
    Co do reszty Twojej wypowiedzi absolutnie zgadzam sie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo