komentarze
  • 1. XandrasPL
    • 2021-10-20 10:50:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Yhy. P19 i porażka w pierwszych kwalach z Latifim. Myślałem

  • 2. XandrasPL
    • 2021-10-20 10:51:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Myślałem, że Haas znów będzie miał najbardziej ogórkowy skład, ale jednak mamy nowych liderów

  • 3. ekwador15
    • 2021-10-20 12:23:01
    • *.legionowodom.pl

    o ile mi wiadomo, to inni kierowcy też jeździli na nowych oponach. wielu kierowców bralo udzial w testach Pirelli a symulatory tez ma kazdy team. ostatnio Norris wypowiadal sie o nowym bolidzie na 2022, którego sprawdzał w symulatorze. tak sobie niech Taj tłumaczy, musi się jakoś podbudować xD

  • 4. goralski
    • 2021-10-20 13:03:23
    • *.

    Gorzej jak przegra w kwalifikacjach z latifim, wtedy goodbye f1...

  • 5. XandrasPL
    • 2021-10-20 13:44:54
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Redbull nie widzi, że Albon dostał od Lawsona konkretnie? Ferrari miało najlepszy samochód, AF Corse to najlepsza ekipa od serii GT aut (głównie GT3, GTE) na świecie. Więc to, że Lawson tam wymiatał niespodzianka nie jest. A tłumaczenia nie ma bo jeden jeździł bolidami.

  • 6. jmformates
    • 2021-10-20 16:17:31
    • *.dynamic.mm.pl

    5.XandrasPL

    No i jakie ma DTM przełożenie na singleseatery? Żadne. Albon "dostał baty" a Lawson przegrywa aktualnie w F2 z wielce utalentowanym Daruvalą, który rok temu dostał okropny oklep od Tsunody, z którym był w 1 zespole. DTM to DTM, singleseatery to singleseatery. Lawson teoretycznie powinien być lepiej przygotowany niż inni debiutanci w F2 bo był w ciągłym rytmie wyścigowym. W DTM wymiatał, w F2 jest tylko bardzo dobrym zawodnikiem. Owszem miał pecha (choć inni też mieli i to nie mniejszego), ale popełniał też błędy, które go kosztowały punkty.

  • 7. Andrzej369
    • 2021-10-21 09:20:57
    • *.188.200.223

    @6 Co więcej - DTM wcześniej to było coś pomiędzy GT a Prototypami jeśli chodzi o przyczepność i osiągi. Obecnie DTM, to już zwykłe auta GT3, więc ma to jeszcze mniejsze przełożenie na open-wheel niż do nie dawna.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo